Gå til innhold

Ugift i Doha, Qatar


Fremhevede innlegg

Skrevet
On 10/29/2019 at 2:32 PM, AnonymBruker said:

Du må fremlegge ekteskapsattest på landets språk eller engelsk. Kvinner skal ha følge av enten ektefelle, fedre, voksne brødre eller sønner, så her må du finne en annen løsning om du ikke vil havne i alvorlig trøbbel og spørsmålet er seriøst. 

Anonymkode: ec1c6...0dd

Her sprer du mye skremselspropaganda. Slutt å tull!

Anonymkode: 5aabd...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel enklere for ungen å bare fly hele veien dit dere skal på en tur? Det er vel ikke nødvendigvis bedre med en lengre reise med en natt på hotell enn flere timer på fly i strekk? Dere må jo dra til hotellet, sjekke inn, sove i et nytt miljø, tilbake til flyplassen osv. Det kan bli en like stor påkjenning for ungen, som å måtte være lenge på flere fly i strekk. 

Anonymkode: a8b93...d0f

  • Liker 1
Skrevet
På 29.10.2019 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar på spm mitt da dere. Veldig hyggelig at dwre vil hjelpe til :rolleyes: 

Anonymkode: c3f32...ea2

Jeg har vært i Doha,  og bodd på hotell med min samboer.  Det var ikke noe problem.  Anbefaler faktisk å en stop over der. Godt å få delt opp reisen.  

  • Liker 1
Skrevet
På 31.10.2019 den 1.31, AnonymBruker skrev:

Det blir vel enklere for ungen å bare fly hele veien dit dere skal på en tur? Det er vel ikke nødvendigvis bedre med en lengre reise med en natt på hotell enn flere timer på fly i strekk? Dere må jo dra til hotellet, sjekke inn, sove i et nytt miljø, tilbake til flyplassen osv. Det kan bli en like stor påkjenning for ungen, som å måtte være lenge på flere fly i strekk. 

Anonymkode: a8b93...d0f

Det er jeg uenig i. Mye bedre å ha en 7 timers flytur,  en overnatting, og så en 7 timers flytur igjen,  i steden for en 14 timers flytur.  Har prøvd begge deler,  men fortrekker helt klart en natt på et luksushotell i Doha.  

  • Liker 1
Skrevet
På 30.10.2019 den 21.35, Merovingian skrev:

Ikke noe problem, meg og samboeren har vært i Dubai to ganger og der hører man om samme reglen. Aldri vært noe problem, bare å oppføre seg og ikke tafse, kysse eller holde hender offentlig så er det ikke noe pes. 
 

Ikke bry deg om «Midtøsten haterne» her på KG. Nytter ikke å diskutere med den klanen i det hele tatt.

God tur, Doha er en kjempefin by å oppleve ved et mellomstopp.

Er vel det du definerer som midtøstenhater jeg da. Du sier det bare er å oppføre seg ordentlig så går alt så greit så. Du er klar over hva som skjer med en kvinne som er uheldig og blir overfalt og voldtatt i disse landene du forherliger slik? Kvinnen blir buret inne og fratatt pass fordi man da har gjort seg skyldig i den kjempestore forbrytelsen å ha sex utenfor ekteskapet. Ja. i denne regionen regnes en overfallsvoldtekt som en seksuell erfaring for den kvinnen som blir utsatt. Dette er fakta, og skjer fra tid til annen. Utenfor min fatteevne at vestlige, og da spesielt kvinner, reiser til disse landene uten å sette seg inn i tilstandene der.

At du og samboeren din ikke har opplevd noe galt der er vel ikke til særlig hjelp for de som er uheldige. Det er heller ikke nødvendig å diskutere menneskerettighetssituasjonen i denne regionen fordi den regelrett stinker, det er vel derfor du opplever det vanskelig å få gehør. Ville aldri mellomlandet der.

  • Liker 1
Skrevet

Du kan løse problemet enkelt ved å bestille 2 rom. Et til deg og barnet. Et rom til din bedre halvdel.

Anonymkode: ab9a9...187

  • Liker 2
Gjest Wilma89
Skrevet

Var ikke noe problem i Dubai. Turisthotellene der ser litt mellom fingrene på det, men aldri vært i Doha🙈

Skrevet
På 30.10.2019 den 21.35, Merovingian skrev:

Ikke noe problem, meg og samboeren har vært i Dubai to ganger og der hører man om samme reglen. Aldri vært noe problem, bare å oppføre seg og ikke tafse, kysse eller holde hender offentlig så er det ikke noe pes. 
 

Ikke bry deg om «Midtøsten haterne» her på KG. Nytter ikke å diskutere med den klanen i det hele tatt.

God tur, Doha er en kjempefin by å oppleve ved et mellomstopp.

Ah. Dubai og Doha er samme sted? 

Skrevet
2 timer siden, FrodeF skrev:

Ah. Dubai og Doha er samme sted? 

Nei. Doha er hovedstaden i Qatar, mens Dubai er en by i Emiratene. 

Anonymkode: ab9a9...187

Skrevet
14 timer siden, tirben skrev:

Det er jeg uenig i. Mye bedre å ha en 7 timers flytur,  en overnatting, og så en 7 timers flytur igjen,  i steden for en 14 timers flytur.  Har prøvd begge deler,  men fortrekker helt klart en natt på et luksushotell i Doha.  

Enig. vi har hatt en 14 timers reise med henne før, og det var veldig slitsomt de siste timene, derfor vi har lagt opp til to flyturer. Hun er under 2 år, så ikke så lett å forklare at nå må du sitte stille i 3 timer til, så er vi fremme etter 11 timer i fly. Med større barn eller de under 6 mnd er det nok enklere med en lang flytur. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan løse problemet enkelt ved å bestille 2 rom. Et til deg og barnet. Et rom til din bedre halvdel.

Anonymkode: ab9a9...187

Ja, det var det som var alternativet da, om dette skulle være problematisk, å bestille to rom. 

Anonymkode: c3f32...ea2

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. vi har hatt en 14 timers reise med henne før, og det var veldig slitsomt de siste timene, derfor vi har lagt opp til to flyturer. Hun er under 2 år, så ikke så lett å forklare at nå må du sitte stille i 3 timer til, så er vi fremme etter 11 timer i fly. Med større barn eller de under 6 mnd er det nok enklere med en lang flytur. 

Ja, det var det som var alternativet da, om dette skulle være problematisk, å bestille to rom. 

Anonymkode: c3f32...ea2

Du behøver ikke to rom! Ikke noe spørsmål om noe vigselsattest der!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...