Gå til innhold

Ex and the city


Maaaddepaaadde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg meldt meg på noe slikt, hadde jeg samtidig skaffa meg en dyktig PR-rådgiver. Her skal mediekåte og oppmerksomhetssyke 20-åringer legge opp løpet selv.

Det kan bli vinneroppskrift.

Eller fiasko.

Johanne var den som kanskje kom best ut av de første episodene på Ex. Søt, sprek blondine med ubestemmelig dialekt. Litt mystisk. Hun kom veldig heldig ut av intro- og promovideoen, selv om hun hadde hårfeste en puddelrocker verdig. Hun fikk også komme med småfrekke utsagn (æ ælske pikk), og ble utnevnt som mest sexy av Richard og de andre karene.

Men så kom Pierre. Og kom og kom og kom. Bisarre utsagn i media (vi var basically kjærester. Jeg runka han til han blødde og produksjonen måtte gripe inn). Gråting på youtube. Pressemøter i gjennomsiktig lakkbukse. Stalking av Pierre. Mer gråting på youtube. 

Altså.

 

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg meldt meg på noe slikt, hadde jeg samtidig skaffa meg en dyktig PR-rådgiver. Her skal mediekåte og oppmerksomhetssyke 20-åringer legge opp løpet selv.

Det kan bli vinneroppskrift.

Eller fiasko.

Johanne var den som kanskje kom best ut av de første episodene på Ex. Søt, sprek blondine med ubestemmelig dialekt. Litt mystisk. Hun kom veldig heldig ut av intro- og promovideoen, selv om hun hadde hårfeste en puddelrocker verdig. Hun fikk også komme med småfrekke utsagn (æ ælske pikk), og ble utnevnt som mest sexy av Richard og de andre karene.

Men så kom Pierre. Og kom og kom og kom. Bisarre utsagn i media (vi var basically kjærester. Jeg runka han til han blødde og produksjonen måtte gripe inn). Gråting på youtube. Pressemøter i gjennomsiktig lakkbukse. Stalking av Pierre. Mer gråting på youtube. 

Altså.

 

Anonymkode: 82180...9a5

Altså atte Hæ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote

Nordeng nevner blant annet en hendelse, der hun kom til å skade partneren under en av hyrdestundene. Hun har lange negler, og klarte å kutte en del av partnerens kjønnsorgan med disse. Da måtte produksjonen gripe inn.

- Han fikk et sår på pikken av neglen, stakkar. Det var blod over alt, og det var dårlig stemning. Produksjonen spurte på høyttaler om det gikk bra, og om Pierre trengte hjelp. Det gikk heldigvis fint, og han bar ikke noe nag, ler hun.

https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/kjendis/dobbel-sjokkexit---knust/71646129/amp

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.11.2019 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Johanne var den som kanskje kom best ut av de første episodene på Ex. Søt, sprek blondine med ubestemmelig dialekt. Litt mystisk. Hun kom veldig heldig ut av intro- og promovideoen, selv om hun hadde hårfeste en puddelrocker verdig. Hun fikk også komme med småfrekke utsagn (æ ælske pikk), og ble utnevnt som mest sexy av Richard og de andre karene. 

 

Anonymkode: 82180...9a5

Hører jo lett at hun kommer fra Brønnøysund, og har bodd i Trondheim en stund og dermed har en mix av de to dialektene.. 

Anonymkode: 6a560...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så fornøyelig at Ulrik har uttalt at han liker naturlige jenter. Også hintes det til at han hooker med Melina!? Og på EOTB pulte han på Siv. Naturlig er vel antonymet til disse jentene.

 

Anonymkode: 5555a...611

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Syns det er så fornøyelig at Ulrik har uttalt at han liker naturlige jenter. Også hintes det til at han hooker med Melina!? Og på EOTB pulte han på Siv. Naturlig er vel antonymet til disse jentene.

 

Anonymkode: 5555a...611

Fyren er en mannlig bimbo, da. Så ta det han sier med en klype salt.

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, klarte bare 2 minutter eller noe, så måtte jeg skru av.Utrolig flaut og putetv deluxe. Nei huff.🤦‍♀️

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er ikke en jeg ville hatt i min vennekrets. Å invitere til bursdag dagen før og bli sur når folk ikke kan, og å nekte Naima å komme. Å invitere alle unntatt Naima pga det er bursdagen hans og han bestemmer. Hvem tror han at han er? Barnehage oppførsel. Deg liker jeg ikke så du får ikke komme i bursdagen min. 

Anonymkode: 77149...d03

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas «jeg er så glad det er bursdagen min for da kan ingen si noe stygt til meg». Nei... men de kan velge å ikke komme, som en honnør til oppførselen hans. 

Anonymkode: 77149...d03

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Andreas er ikke en jeg ville hatt i min vennekrets. Å invitere til bursdag dagen før og bli sur når folk ikke kan, og å nekte Naima å komme. Å invitere alle unntatt Naima pga det er bursdagen hans og han bestemmer. Hvem tror han at han er? Barnehage oppførsel. Deg liker jeg ikke så du får ikke komme i bursdagen min. 

Anonymkode: 77149...d03

Enig, syns han er litt vel selvopptatt og barnslig. Men han er vel ganske ung?

 

Anonymkode: aedbe...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, syns han er litt vel selvopptatt og barnslig. Men han er vel ganske ung?

 

Anonymkode: aedbe...90c

Han er 22år så han burde være voksen nok. 

Anonymkode: 77149...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så pinlig at "alle" flasher merkeklær i den serien. Guttene er nesten verst. Spesielt Daniel og Pierre går konsekvent med flashy Gucci osv. Det er så krampeaktig og harry. Da jeg var ung var merkeklær også populært, men da var det mer oppnåelig som Adidas, Miss Sixty, Buffalo osv. Dette var dyrt, men ikke "10 000 kr for et belte"-dyrt.

Stusser på at de har råd til dette. Ingen av dem har vel en ordentlig jobb, så vidt jeg vet. På Instagram stod det flere kommentarer om at disse gutta (P+D ble spesifikt nevnt) var med på Carl Aksels svindelopplegg. Daniel jobber vel som tatovør, men Pierre har vel levd på Isabel Raad fram til det ble slutt. Hvordan kan de ha råd til denne livsstilen? Det undrer meg skikkelig.... Blir ikke forundret dersom det kommer fram at pengene er skaffet på uærlig vis.

Anonymkode: 5555a...611

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det er min guilty pleasure. Jeg får altså HELT FULLSTENDIG ANFALL, det er bare så kleint å se på. Når de tror de er kjendiser og hyler om at de får så mye oppmerksomhet... pinlig. Den episoden der mocca skal være med på palmesus. Låååård- stakkars hun venninna til Siv som ikke sa et pip- måtte jo være helt sjokkert over de menneskene... hjelpes

Anonymkode: e6431...9b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
2 timer siden, kahaki skrev:

Stakkars Naima... 😥

Har ikke fått fulgt med - hva har skjedd? 

Anonymkode: b5a30...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...