Gå til innhold

Ex and the city


Maaaddepaaadde

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Superbobla said:

Nå har Johanne kommet med en video på YouTube om hva som skjedde mellom henne og han svensken. Jeg vrir meg i smerte over hvor flau den videoen er. Hvem leggerut sånt!?

Jeg tror jeg fikk kreft av den videoen der.

Johanne griner over "det verste som har skjedd henne i sitt liv". At Pierre - som hele veien har sagt han ikke ville være i forhold, sier til henne at han ikke vil være i forhold.

De puler rundt inne på Ex. Hun blir med ham på knulletur til Paris og Stockholm, men drømmer med romantiske øyne om tur opp i Eifelltårnet, som aldri blir noe av. Etter noen uker gjentar han for henne at han ikke vil være i forhold, og hun blir totalt knust. Duh.

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg fikk kreft av den videoen der.

Johanne griner over "det verste som har skjedd henne i sitt liv". At Pierre - som hele veien har sagt han ikke ville være i forhold, sier til henne at han ikke vil være i forhold.

De puler rundt inne på Ex. Hun blir med ham på knulletur til Paris og Stockholm, men drømmer med romantiske øyne om tur opp i Eifelltårnet, som aldri blir noe av. Etter noen uker gjentar han for henne at han ikke vil være i forhold, og hun blir totalt knust. Duh.

Anonymkode: 82180...9a5

Så utrolig kleint!!!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rar sminke i videoen... er det tull? 

Når Siv sitter småfull på Tranen og roper i tlf at Therese har sugt Pierre altså så flaut xD Og "ikke si at jeg sa det" ok du blir jo filmet da....får meg ikke til å tro at det er så ekte det som skjer :P 

Anonymkode: a955a...605

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er veldig glad i å sette i gang drama og spille folka følelser, og observere hvordan de reagerer. Ref at han anbefalte siv å ringe Johanne. Sånn holdt han på på ex on the beach, trodde det var spill for TV, men virker som om det er sånn han er på ekte. Han koser seg med drama og andres triste følelser. Ikke spesielt hyggelig. 

Anonymkode: 77149...d03

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Lundii skrev:

Andrea fra sesong 1.

Så episoden nå. Hun virket kul. 

Anonymkode: 77149...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Superbobla skrev:

Nå har Johanne kommet med en video på YouTube om hva som skjedde mellom henne og han svensken. Jeg vrir meg i smerte over hvor flau den videoen er. Hvem leggerut sånt!?

Finner den ikke. Har du link?

Anonymkode: 77149...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva hensikten til Johanne var med den videoen der. Å forsøke å gi Pierre dårlig samvittighet for brutte løfter (han aldri gav)? Hvem tenker hun skal se den videoen? Folk som sitter på vors og ler av henne? Ikke bare selger hun utseendet og kroppen sin til Dplay, men følelsene og sitt indre liv også. Skjønner ingenting, jeg.

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva hensikten til Johanne var med den videoen der. Å forsøke å gi Pierre dårlig samvittighet for brutte løfter (han aldri gav)? Hvem tenker hun skal se den videoen? Folk som sitter på vors og ler av henne? Ikke bare selger hun utseendet og kroppen sin til Dplay, men følelsene og sitt indre liv også. Skjønner ingenting, jeg.

Anonymkode: 82180...9a5

Jeg trodde at hun og Pierre faktisk var i et forhold og hadde masse historie sammen fra her hjemme, utifra instagram kontoen hennes. Tur til Paris osv var egentlig bare mellomstopp på vei hjem fra Mauritius. Virker som en litt sykelig forelskelse, fordi kontakten deres burde ikke ha tilsitt at hun skulle ha såå sterke følelser for han

Anonymkode: bd90e...d85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trodde at hun og Pierre faktisk var i et forhold og hadde masse historie sammen fra her hjemme, utifra instagram kontoen hennes. Tur til Paris osv var egentlig bare mellomstopp på vei hjem fra Mauritius. Virker som en litt sykelig forelskelse, fordi kontakten deres burde ikke ha tilsitt at hun skulle ha såå sterke følelser for han

Anonymkode: bd90e...d85

Jepp. Akkurat slik fremstår hun. Hun har gjentatt til stadighet at de var sammen, også til VG. Men det var visst bare noe hun innbilte seg. Ikke enkelt med disse FF-greiene.

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også litt smerte å høre Rikke fortelle om Daniel som bodde hos henne i 2 mnd etter Ex, for så å slutte å ta kontakt med henne på snap osv, også ghoste henne helt.

Anonymkode: 82180...9a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så pinlig å se siv og Andreas i pride paraden. 

Anonymkode: 77149...d03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 20.47, Superbobla skrev:

Altså, den videoen😱😳 Klarte ikke se hele men spolte litt her og der.. Ønsker hun å bli skuespiller? For det føltes som en dårlig auditionvideo til en highschool serie...

Anonymkode: c68cb...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg hadde avtalt å møte en fyr og han ikke var der etter 15 min uten å sende melding, så hadde jeg bare gått😳 Johanne ventet i 1 time og bombarderte han med tapte anrop😳 Hvis han hadde brydd seg om henne hadde han vært der, det at han ligger og sover selv om de hadde snakkes om morgenen viser at han driiiter i hu

Anonymkode: 2dc41...df5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde avtalt å møte en fyr og han ikke var der etter 15 min uten å sende melding, så hadde jeg bare gått😳 Johanne ventet i 1 time og bombarderte han med tapte anrop😳 Hvis han hadde brydd seg om henne hadde han vært der, det at han ligger og sover selv om de hadde snakkes om morgenen viser at han driiiter i hu

Anonymkode: 2dc41...df5

Tydelig at han synes hun er innpåsliten og dryg. Hun fremstår jo som helt desperat etter han mens han gir en lang f i henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...