Gent82 Skrevet 31. oktober 2019 #61 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du følger tydeligvis med på nyheter som ikke er noe viktig. De fleste damer i verden har ikke anledning til å trene rumpa si på et treningsstudio. Anonymkode: b927f...70b Har du tall å vise til?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #62 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du følger tydeligvis med på nyheter som ikke er noe viktig. De fleste damer i verden har ikke anledning til å trene rumpa si på et treningsstudio. Anonymkode: b927f...70b Det viktigste for jenter i den vestlige verden er at rumpa ser bra ut. I "fattige" land har de ikke tid og råd til å gå på gymmet. Anonymkode: 0ec1f...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #63 Skrevet 31. oktober 2019 5 minutter siden, Gent82 skrev: Men rompa betyr minst like mye om ikke mer for dem enn det gjør for menn. Dere er opphengt i det men om en mann er 'over snittet' opptatt av den, Det er uhørt??! det er ikke lov for menn å være begeistret for en fin en? (en som han liker)? Og kvinnene som har preferanser og krav langt som en nyttårstale er det ikke noe problem med? Det er dobbelmoralsk og hyklersk i stor grad. Kjenner meg ikke igjen i det du skriver her. Anonymkode: b927f...70b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #64 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste for jenter i den vestlige verden er at rumpa ser bra ut. I "fattige" land har de ikke tid og råd til å gå på gymmet. Anonymkode: 0ec1f...3ae Tror ingenting på at det viktigste for jenter generelt er at rumpa ser bra ut. Anonymkode: b927f...70b
Gent82 Skrevet 31. oktober 2019 #65 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste for jenter i den vestlige verden er at rumpa ser bra ut. I "fattige" land har de ikke tid og råd til å gå på gymmet. Anonymkode: 0ec1f...3ae Tenker de de fleste vestlige kvinner i andre land enn dette bruker den også 👍
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #66 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ingenting på at det viktigste for jenter generelt er at rumpa ser bra ut. Anonymkode: b927f...70b Det er ikke det viktigste, men det er mye fokus på rumper. Jeg håper jo at treningen min gjør at folk synes den er sexy. 2
Gent82 Skrevet 31. oktober 2019 #67 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, LineS skrev: Det er ikke det viktigste, men det er mye fokus på rumper. Jeg håper jo at treningen min gjør at folk synes den er sexy. My girl! 💜🙂
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #68 Skrevet 31. oktober 2019 (endret) 32 minutter siden, Gent82 skrev: My girl! 💜🙂 Takk 😘 Endret 31. oktober 2019 av LineS 2
Gent82 Skrevet 31. oktober 2019 #69 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, LineS skrev: Takk 😘 Hva synes du? Jeg skal være helt ærlig. Det er en ting som trekker ned her og det er valget av bukse, ok? No big deal, den kan byttes. Det som trekker opp er alt det andre. Jeg ser veldig bra potensiale her, dette er noe som absolutt jeg kunne hatt det gøy med (=gøy for deg og😎) Det totale inntrykket her er at jeg liker hele deg allerede. Og vi har ikke en gang møttes. Jeg gir tommel opp! Helt ærlig vurdering. 😚
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #70 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, Gent82 skrev: Jeg skal være helt ærlig. Det er en ting som trekker ned her og det er valget av bukse, ok? No big deal, den kan byttes. Det som trekker opp er alt det andre. Jeg ser veldig bra potensiale her, dette er noe som absolutt jeg kunne hatt det gøy med (=gøy for deg og😎) Det totale inntrykket her er at jeg liker hele deg allerede. Og vi har ikke en gang møttes. Jeg gir tommel opp! Helt ærlig vurdering. 😚 Tusen takk Hvorfor trekker valg av bukse ned? Jeg har bare fått komplimenter for alle buksene jeg har av dette merket.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #71 Skrevet 31. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er ihvertfall hjernen og hva som foregår inn i den det viktigste hos folk. Og det er mer logisk enn at man bryr seg om hvordan rumpa ser ut. Det er en veldig enkel og overfladisk måte å tenke på, jo. Anonymkode: b927f...70b Rumpa betyr ingenting når man er sammen med venner, handler på Kiwi, er på jobb, eller andre sammenhenger hvor fokus er på andre ting enn sex. Går ut fra at TS spør om hva rumpa betyr når sex står på agendaen. I en slik setting hvor kropp er i fokus, er rumpa den kroppsdelen som gir meg mest tenning, og helst en som er «chubby» med høy sprekkeføring (sprekkestart ved korsryggen). Litt cellulitter skader ikke; glatte rumper er litt kjedelige Anonymkode: b8038...0e8 1
Gent82 Skrevet 31. oktober 2019 #72 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, LineS skrev: Tusen takk Hvorfor trekker valg av bukse ned? Jeg har bare fått komplimenter for alle buksene jeg har av dette merket. Det var ikke det at den er 'fryktelig' altså, det var bare det at jeg ser hva jeg kunne fått til om 'jeg fikk slippe til', om du skjønner hehe. Det er litt feks som en rød Ferrari fra 50/60-tallet, Vakker bil, men så har noen montert litt bling moderne felger som hører mer hjemme på en ny bmw eller noe sånn. Jo bilen er fin, men jeg kan ikke gi full score, jeg skulle så gjerne byttet felger til som var tidsriktig i det minste, noe jeg vet ville passet til en sånn bil.
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #73 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, Gent82 skrev: Det var ikke det at den er 'fryktelig' altså, det var bare det at jeg ser hva jeg kunne fått til om 'jeg fikk slippe til', om du skjønner hehe. Det er litt feks som en rød Ferrari fra 50/60-tallet, Vakker bil, men så har noen montert litt bling moderne felger som hører mer hjemme på en ny bmw eller noe sånn. Jo bilen er fin, men jeg kan ikke gi full score, jeg skulle så gjerne byttet felger til som var tidsriktig i det minste, noe jeg vet ville passet til en sånn bil. Hva tror du hadde passet meg bedre?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #74 Skrevet 31. oktober 2019 Du burde virkelig fokusere på andre ting ved deg selv og livet. Hva du kan bidra med overfor andre for eksempel, annet enn å vise rompa og lure på om vi liker den. Anonymkode: d77f8...ffc 1
Gent82 Skrevet 31. oktober 2019 #75 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, LineS skrev: Hva tror du hadde passet meg bedre? Let's go shopping. 😋 Jeg er på overtid, skulle egentlig logge av midnatt. Sorry asså men det blir for mye å ta dette online, 😐
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #76 Skrevet 1. november 2019 On 10/28/2019 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt. Men jeg har ikke noen stor fin rumpe... Og så har jeg litt «hip dips». Jeg trener styrke, men man kan bare endre rumpa opp til en viss grad... Resten er jo genetikk... Hip dips kan ikke trenes heller Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe.. Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞 Anonymkode: eb3dc...34a Små rumper er fint det☺️ Anonymkode: f9475...68a
dainty Skrevet 24. november 2019 #77 Skrevet 24. november 2019 jeg har brede vide hofter men liten flat rumpe. det er bedre for føding enn det motsatte.
draug 75 Skrevet 24. november 2019 #78 Skrevet 24. november 2019 Rumpa er den andre eller tredje tingen jeg ser på. Så viktig, ja. Men det er vanskelig å si hva som er "rett": den må harmonere med resten av kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #79 Skrevet 24. november 2019 Det betyr ikke noe særlig. 90% av alle slanke kvinner har fin rumpe. De som ikke har fin rumpe, er de som er feite, eller de som trener squats for å bygge store rumpe- og lårmuskler. Det synes jeg er kjempestygt. Anonymkode: c67ef...1b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå