AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt. Men jeg har ikke noen stor fin rumpe... Og så har jeg litt «hip dips». Jeg trener styrke, men man kan bare endre rumpa opp til en viss grad... Resten er jo genetikk... Hip dips kan ikke trenes heller Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe.. Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞 Anonymkode: eb3dc...34a
Gjest Paramount Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Drit i rumpa. Gled deg over det andre.
Troste Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Stor rumpe kan være for mye det også så bli glad i den du har😜
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg ble så betatt av rumpa at nå er jeg gift med den ræva. Anonymkode: ced93...762 4
Jr.Garcon Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt. Men jeg har ikke noen stor fin rumpe... Og så har jeg litt «hip dips». Jeg trener styrke, men man kan bare endre rumpa opp til en viss grad... Resten er jo genetikk... Hip dips kan ikke trenes heller Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe.. Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞 Anonymkode: eb3dc...34a Rumpa har mye å si, men den kan selvsagt være perfekt og flott selv om den er liten 👌 (eller middels eller stor ) - og også med hip dips. Endret 28. oktober 2019 av Jr.Garcon
Wagner Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 Hvor mye betyr rumpa? Mulig jeg er litt kjedelig men for meg så betyr det ingenting, det viktigste for meg er hva vedkommende har mellom øra og ikke fett eller muskler i rumpa. 6
Katten.2.0 Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 Alle liker forskjellige ting. Jeg foretrekker 'små' veltrente rumper over disse store rumpene som er så populært for tiden. Så det er alltid noen som liker deg! 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #8 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg er selverklært rumpegal.😂 Liker at den er litt stor og formfull, men så lenge den ikke er flat så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for. Finnes "små" rumper som har litt sprett i seg. Du har jo store pupper så du får spille på de.😊 Anonymkode: 0ec1f...3ae
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #10 Skrevet 28. oktober 2019 Noen menn blir helt gærne av pupper mens andre blir det av rumpa. Noen synes at ansiktet er det viktigste. Kjenner flere menn som synes at bein er veldig pent. Kvinner er mer enn bare puppene, eller rumpa, hun er en helhet og menn liker forskjellige ting. Når det er sagt så er det gjerne de samme fundamentale tingene som går igjen og igjen: ansikt, pupper, rumpe, bein, vakkert langt hår, myk hud, slank, god lukt, rosa kinn (menn digger rødming/sminke rødming!!), god tannhygiene, og velstelt underliv. Så her er det mye å gå på. Anonymkode: 77421...ddf
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #11 Skrevet 28. oktober 2019 Og personlighet da selvfølgelig! Anonymkode: 77421...ddf
sjwslayer Skrevet 28. oktober 2019 #12 Skrevet 28. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt. Men jeg har ikke noen stor fin rumpe... Og så har jeg litt «hip dips». Jeg trener styrke, men man kan bare endre rumpa opp til en viss grad... Resten er jo genetikk... Hip dips kan ikke trenes heller Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe.. Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞 Anonymkode: eb3dc...34a rumpa er viktigere enn pupper for de fleste. men store pupper er også digg. rumpe kan også trenes på bare noen mnd så kom deg på gymmet om du ikke er fornøyd med den:)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #13 Skrevet 29. oktober 2019 Det betyr ingenting i praksis, men jeg synes store rumper på ellers slanke personer ser litt dumt ut. Mye finere med en beskjeden en som ikke er uproporsjonal med resten av kroppen. Anonymkode: 6b445...d47
Høydehopperen Skrevet 29. oktober 2019 #14 Skrevet 29. oktober 2019 Den mest sexy kroppsdelen, så for meg betyr den mye. Dvs det hadde vært kjedelig om den ikke var der. Ei sexy rumpe kan komme i mange størrelser og fasonger. Kommer an på dama. Men klart, ei trent og spretten rumpe er jo aldri feil.
Trøndermann Skrevet 29. oktober 2019 #15 Skrevet 29. oktober 2019 Så lenge rumpa er stor,myk og dissende har jeg ikke andre "krav" 😇😂 1
Skriblerinna Skrevet 29. oktober 2019 #16 Skrevet 29. oktober 2019 Kjære deg, slutt å behandle deg selv som en samling ulike kroppsdeler. Selv om verden vil dele deg opp slik, så fokuser heller på å være et helt menneske. Det føles så mye bedre, og attraktivitet handler også om noe annet enn kroppsdelene dine. 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #17 Skrevet 29. oktober 2019 Du får finne menn som ikke er 100% perfekte da? Ikke verre enn det Anonymkode: 35294...186 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #18 Skrevet 29. oktober 2019 Vær glad for det du har! Hilsen ei med hverken stor rumpe eller store bryster 🙂 Anonymkode: 909e1...4c0
Gjest Paramount Skrevet 29. oktober 2019 #19 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Fin rumpe er fint, men jeg skjønner heller ikke alt mas om stor rumpe. Det er ikke jeg som er årsaken til det i hvert fall. Tror kvinner er for opptatt av rumpa. Dersom dere er flinke til å distrahere han med framsiden, så betyr rumpa lite. Endret 29. oktober 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #20 Skrevet 29. oktober 2019 16 hours ago, Katten.2.0 said: Alle liker forskjellige ting. Jeg foretrekker 'små' veltrente rumper over disse store rumpene som er så populært for tiden. Så det er alltid noen som liker deg! 100% enig. Virkelig hater at det er så in for tiden å trene seg til lårmuskler og stor rumpe. Jeg foretrekker små rumper og slanke lår. Anonymkode: c67ef...1b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå