Gå til innhold

Hvor mye betyr rumpa?

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt.

Men jeg har ikke noen stor fin rumpe... Og så har jeg litt «hip dips». Jeg trener styrke, men man kan bare endre rumpa opp til en viss grad... Resten er jo genetikk... Hip dips kan ikke trenes heller

Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe..

Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞

Anonymkode: eb3dc...34a

Har ikke så mye å si og i tillegg liker vi menn forskjellige ting.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smal midje, brede hofter og ei stor spretten rumpe. Store, flotte pupper kan jeg derimot ikke skryte på meg. Men det er alltids de som absolutt elsker kroppsfasongen min, på samme måte som det er de som elsker din 😊

Anonymkode: df02f...760

• Liker 2
Skrevet

Rumpa betyr alt😊

Men det viktigste er at du har én og er villig til å la meg leke med den 😇

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% enig. Virkelig hater at det er så in for tiden å trene seg til lårmuskler og stor rumpe.

Jeg foretrekker små rumper og slanke lår.

Anonymkode: c67ef...1b9

Jeg kan velge mellom en slapp svær, dissende deigrumpe eller trene lårmuskler og rumpa på plass. Velger lett det siste.

Anonymkode: ae8a2...a63

Skrevet

Se på Playboy Centerfolds fra 50-tallet til 80-tallet; det er sånn feminine kvinner bør se ut. Store stygge celulittfjell er en trend hentet fra 1600-tallet.  Kvinnelige bryster betyr mer for kvinnekroppen siden de er mer unike i forhold til menns kropp, enn det kvinnerumpen er. Det er vide hofter og hofteben som gir større spebarn; ikke muskuløse eller fettfylte bakdeler, som mange for en eller annen grunn tror.  

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Hvorfor tror alle at det er stor rumpe kvinner må ha? Små rumper er like sexy.

Fortsett å tren du og vær fornøyd med den rumpa du har. Det er så idiotisk med jenter som fikser på rumpa si. Er de lat eller? Den fineste rumpa får du av TRENING! Ikke falsk rumpe. Det er bare idiotisk og unødvendig at jenter skal ha ei rumpe som er så stor som mulig at de må fikse på den.

Så bare fortsett å tren og vær fornøyd med den rumpa du har.

Endret av Kvelertak
Skrevet

For MIN del så er rumpa det aller viktigste og deiligste på en kvinnekropp. Den trenger ikke å være så stor, men den bør være ganske så fast og trent. Men, det er meg. Sikkert mange som ikke er så opptatt av det. Heldigvis er vi forskjellige 

Skrevet

HERREGUD 

Anonymkode: bb5a4...cf0

• Liker 3
Skrevet

Det betyr tydeligvis ganske mye. Jeg la ut et bilde av rumpen min i en tråd her som bare forsvant, men det var mange kommentarer både fra kvinner og menn på bildet. Så det betyr tydeligvis ganske mye.

• Liker 1
Skrevet

Små, flate rumper har jeg ikke sans for. Men rumpa bør se «normal» ut, ikke sånn type som rett og slett ser stor og falsk ut heller.

Anonymkode: f9398...117

Skrevet
På 29.10.2019 den 14.32, dainty skrev:

Se på Playboy Centerfolds fra 50-tallet til 80-tallet; det er sånn feminine kvinner bør se ut. Store stygge celulittfjell er en trend hentet fra 1600-tallet.  Kvinnelige bryster betyr mer for kvinnekroppen siden de er mer unike i forhold til menns kropp, enn det kvinnerumpen er. Det er vide hofter og hofteben som gir større spebarn; ikke muskuløse eller fettfylte bakdeler, som mange for en eller annen grunn tror.  

Dette stemmer faktisk ikke. De fettsyrene som skal til for å få barn med gode hjerner, ligger lagret i en kvinnes rumpe og lår. 

https://www.psychologytoday.com/us/articles/201207/eternal-curves

Anonymkode: 6c2b1...c2e

Skrevet
Akkurat nå, LineS skrev:

Jeg tror jeg skal løpe ut for å kjøper masse smør 😂

Tror du heller bør gå for tran ;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du heller bør gå for tran ;) 

Det smaker ikke godt, men hva gjør jeg ikke for å få stor rumpe. Neida jeg er fornøyd med rumpen min jeg. Om noen vil at jeg skal ha større rumpe så får de heller finne seg ei anna dame.

• Liker 1
Skrevet

Mye å si for hva da? 

Om målet er å tiltrekke seg veldig overfladiske menn med preferanse for store rumper så har det noe å si. 

Har selv naturlig stor rumpe og styrer likevel unna sånne menn altså. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer faktisk ikke. De fettsyrene som skal til for å få barn med gode hjerner, ligger lagret i en kvinnes rumpe og lår. 

https://www.psychologytoday.com/us/articles/201207/eternal-curves

Det ligger under huden på hele kroppen. Det er folk som tror at å være muskuløs eller overvektig i bakdelen betyr at man har vide hofter som er bra for fødsel. Det er feil. Mange kvinner med brede stor hoftebein er såkalt «flate» bake, og det er for en grunn. Mange med fettfylte bakdelen har ekstemt smale hofter, så ille at midjen ser større ut.

Det er viktigere å fettfylte bryster enn rumpe. Hvilken som helst normalvektig mann kan ha en rumpe som du snakker om. Menn kan ikke ha fettfylte bryster uten å være overvektig.

Skrevet
14 minutter siden, dainty skrev:

Det ligger under huden på hele kroppen. Det er folk som tror at å være muskuløs eller overvektig i bakdelen betyr at man har vide hofter som er bra for fødsel. Det er feil. Mange kvinner med brede stor hoftebein er såkalt «flate» bake, og det er for en grunn. Mange med fettfylte bakdelen har ekstemt smale hofter, så ille at midjen ser større ut.

Det er viktigere å fettfylte bryster enn rumpe. Hvilken som helst normalvektig mann kan ha en rumpe som du snakker om. Menn kan ikke ha fettfylte bryster uten å være overvektig.

Du har dine teorier.

Jeg har forskning.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har dine teorier.

Jeg har forskning.

Populær evo-psykologi er ikke forskning. Kvinner så bedre ut før. Lymphedema og fedme er ikke attraktivt og vil aldri være det. 

Den optimale kvinne ser ut som modellene fra 20 til 80-tallet. 

Deretter gikk det nedover i alle retninger. Samfunnsforskning er betalt av sosialister og kjendiser. 

Etter din logikk kan du like godt like med feite menn. Det fleste menn avbryter jo samleie i dag uansett. Svakt og sykt.

Endret av dainty
  • Liker 1
Skrevet

Hip dips? :vetikke: hva er det? Nå følte jeg meg gammel. 

Rumpa er sikkert fin den. 

Anonymkode: 312ea...b70

Skrevet
6 minutter siden, dainty skrev:

populær evo-psykologi er ikke forskning. Kvinner så bedre ut før. Lymphedema og fedme er ikke attraktivt og vil aldri være det. 

Den optimale kvinne ser ut som modellene fra 20 til 80-tallet. 

Deretter gikk det nedover i alle retninger. Samfunnsforskning er betalt av sosialister og kjendiser. 

Etter din logikk kan du like godt like med feite menn. Det fleste menn avbryter jo samleie i dag uansett. Svakt og sykt.

Like med feite menn?

Jeg liker feite menn. De har litt å gå på, så de avbryter ikke samleiet. Ikke behøver de å stikke seg på pinnerompa mi heller, for jeg har polstring. 

Forstår at du ikke passer inn i dagens skjønnhetsideal. Og at du derfor forsøker å si at det er falskt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...