Gå til innhold

Hvor mye betyr rumpa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min del er det et under at kvinner flest i 20-årene i dag får seg noe i det hele tatt. Feite, store rumper. Hvem har lurt dere til å tro at dette er sexy? Før i tiden var det 1-2 i hver klasse på 20-30 som hadde "vektproblemer". I dag er det motsatt. Jeg tenker stadig vekk, "stakkars unge gutter", men hormonene gjør vel sitt til at de tar det de kan få. Om de kommer til. Krever større utstyr også, som sikkert gjør mange unge gutter usikre når de ikke kommer til med normal+ lengde.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like med feite menn?

Jeg liker feite menn. De har litt å gå på, så de avbryter ikke samleiet. Ikke behøver de å stikke seg på pinnerompa mi heller, for jeg har polstring. 

Forstår at du ikke passer inn i dagens skjønnhetsideal. Og at du derfor forsøker å si at det er falskt. 

Anonymkode: 6c2b1...c2e

Jeg passer i det universielle idealet som alltid har vært. Samme ideal der fedme ikke er sunt. 

Skrevet
2 hours ago, LineS said:

Det betyr tydeligvis ganske mye. Jeg la ut et bilde av rumpen min i en tråd her som bare forsvant, men det var mange kommentarer både fra kvinner og menn på bildet. Så det betyr tydeligvis ganske mye.

Jepp, den var i min tråd, som bare forsvant, utrolig flott rumpe!!

Hilsen ts og kvinne, i tråden som bare forsvant..

Anonymkode: 90fec...ee9

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, den var i min tråd, som bare forsvant, utrolig flott rumpe!!

Hilsen ts og kvinne, i tråden som bare forsvant..

Anonymkode: 90fec...ee9

Tusen takk 😘 Hvorfor forsvant tråden egentlig?

Skrevet

For en trist tråd.

Anonymkode: 4b610...bd0

Skrevet

Jeg er så drittlei av overfladiske mennesker. Hva tror dere egentlig at dere er? 

Anonymkode: b927f...70b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så drittlei av overfladiske mennesker. Hva tror dere egentlig at dere er? 

Hva mener du? Ser ingen overfladiske mennesker. Alt jeg ser er biologi.:opplyser:

Anonymkode: 0ec1f...3ae

• Liker 1
Skrevet
På 28.10.2019 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt.

Men jeg har ikke noen stor fin rumpe... Og så har jeg litt «hip dips». Jeg trener styrke, men man kan bare endre rumpa opp til en viss grad... Resten er jo genetikk... Hip dips kan ikke trenes heller

Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe..

Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞

Anonymkode: eb3dc...34a

Den trenger ikke være stor...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Ser ingen overfladiske mennesker. Alt jeg ser er biologi.:opplyser:

Når rumpa på et menneske betyr så mye for folk som det ser ut som her i tråden, så sier det seg selv at folk er utrolig overfladiske. 

• Liker 1
Skrevet

Når enden er bra er alt annet bra sa en klok mann.😅 Men er ikke kun en type rumpe som er bra. Biologien har gjort det sånn at vi tenner på rumper. Vi stammer jo tross alt fra apene, og alle vet hvordan apene har sex. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når rumpa på et menneske betyr så mye for folk som det ser ut som her i tråden, så sier det seg selv at folk er utrolig overfladiske. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når enden er bra er alt annet bra sa en klok mann.😅 Men er ikke kun en type rumpe som er bra. Biologien har gjort det sånn at vi tenner på rumper. Vi stammer jo tross alt fra apene, og alle vet hvordan apene har sex. 

For meg er ihvertfall hjernen og hva som foregår inn i den det viktigste hos folk. Og det er mer logisk enn at man bryr seg om hvordan rumpa ser ut. Det er en veldig enkel og overfladisk måte å tenke på, jo. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er ihvertfall hjernen og hva som foregår inn i den det viktigste hos folk. Og det er mer logisk enn at man bryr seg om hvordan rumpa ser ut. Det er en veldig enkel og overfladisk måte å tenke på, jo. 

Enig i det, men er umulig å jobbe mot biologien. Tror mange har prøvd men feilet på veien.

Menn setter kvaliteter som omsorgsfull, snill, kjærlig langt forran på listen fremfor hvor smart og intelligent hun er eller hvor mye penger hun har. Menn tiltrekkes helt andre parametre enn det kvinner gjør.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nesten alle damer i verden trener rompa så den skal bli stor og se bra ut i diverse antrekk. Er det overfladisk av dem å ville se bra ut også..? At ROMPA skal se bra ut, altså. Er det overfladisk?

Endret av Gent82
  • Liker 2
Skrevet

Alle kvinnene i min familie har samme kropp som meg. Høye, slanke, store bryster, smale skuldre og hofter og derfor liten rumpe..

Har rumpa mye å si? Jeg føler det meste annet av meg er fint, utenom det...😞

Hei, så et bra svar i denne tråden, så bare siterer det.

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Jeg er slank, har store bryster (70H) og langt blondt hår. Jeg får veldig mye oppmerksomhet av menn, og er ganske fornøyd med kroppen og ansiktet mitt.

Skrevet
3 minutter siden, Gent82 skrev:

Men nesten alle damer i verden trener rompa så den skal bli stor og se bra ut i diverse antrekk. Er det overfladisk av dem å ville se bra ut også..? At ROMPA skal se bra ut, altså. Er det overfladisk?

Godt poeng.🙂

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Gent82 skrev:

Men nesten alle damer i verden trener rompa så den skal bli stor og se bra ut i diverse antrekk. Er det overfladisk av dem å ville se bra ut også..?

Nei, "nesten alle damer i verden" gjør ikke det. 

Skrevet

Ikke de over 30 med barn kanskje. Syns ikke jeg ser annet enn belfies i sosiale medier. Gå på youtube å se. Rumpe er mere inn enn det noen gang har vært. Jenter elsker å vise frem den trente rumpen sin over alt.

• Liker 2
Skrevet

Men rompa betyr minst like mye om ikke mer for dem enn det gjør for menn. Dere er opphengt i det men om en mann er 'over snittet' opptatt av den, Det er uhørt??! det er ikke lov for menn å være begeistret for en fin en? (en som han liker)? Og kvinnene som har preferanser og krav langt som en nyttårstale er det ikke noe problem med? Det er dobbelmoralsk og hyklersk i stor grad.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Gent82 skrev:

Jeg trener ikke rumpen for at den skal bli stor, men at den skal være stram. Jeg ønsker bare at kroppen ikke skal forfalle.

• Liker 1
Skrevet

Ikke de over 30 med barn kanskje. Syns ikke jeg ser annet enn belfies i sosiale medier. Gå på youtube å se. Rumpe er mere inn enn det noen gang har vært. Jenter elsker å vise frem den trente rumpen sin over alt.

Du følger tydeligvis med på nyheter som ikke er noe viktig. De fleste damer i verden har ikke anledning til å trene rumpa si på et treningsstudio. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...