Gå til innhold

Liker du stor kuk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, liker stor men typen har liten. Har aldri sett på størrelse som noe krav for forhold, kan skille følelser og sex. Er heldigvis i lag med en som ikke er sjalu når det kommer til sex så jeg har ganske fritt spillerom og trenger ikke skjule det når jeg ligger med andre.

Anonymkode: 20d04...7e1

Hvor ofte har du sex med andre menn for å være fornøyd seksuelt da? Nyter du sexen med typen din selv om han har liten?

Anonymkode: c33a4...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil stort da si for deg?

Anonymkode: f85f0...8f4

Et sted mellom 22-25 cm er midt i blinken, mer enn det blir for stort igjen synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er nok ikke ment for meg (mann), men jeg kan svare indirekte. Jeg er så heldig å være brukbart utstyrt fra naturens side, ganske lang (18) og temmelig tykk (15-16). Alle damene jeg har vært med (12) har elsket størrelsen. 

Anonymkode: f2224...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Et sted mellom 22-25 cm er midt i blinken, mer enn det blir for stort igjen synes jeg. 

Får du plass til så stor inni deg?:hakeslepp: Deam girl, you have a big one.😂

Anonymkode: c33a4...bd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er nok ikke ment for meg (mann), men jeg kan svare indirekte. Jeg er så heldig å være brukbart utstyrt fra naturens side, ganske lang (18) og temmelig tykk (15-16). Alle damene jeg har vært med (12) har elsket størrelsen. 

Anonymkode: f2224...2c0

Anonymkode: e4eae...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passe stor er best. For stor gjør vondt. Tykkelse er viktigere enn lengde. For lang er bare vondt. Så ikke for stor, og ikke for liten. Jeg foretrekker maxlengde på rundt 18, og heller litt god tykkelse. 

Anonymkode: dc290...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: e4eae...832

Skrytepave! 

Anonymkode: 26404...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke! Da passer den ikke inn i en normal skjede, og gjør bare vondt. 

Anonymkode: 43388...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Passe stor er best. For stor gjør vondt. Tykkelse er viktigere enn lengde. For lang er bare vondt. Så ikke for stor, og ikke for liten. Jeg foretrekker maxlengde på rundt 18, og heller litt god tykkelse. 

Anonymkode: dc290...70f

Tror mange menn burde begynne å bruke penis hylse (sleeve). Ser ut som nesten alle syns tykkelsen er viktig og de fleste liker fra medium lengde og oppover. Er det sånn at nesten alle damer er misfornøyd med størrelsen til norske menn egentlig?

Anonymkode: c33a4...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bare såå utrolig fascinerende med et sånt innlegg er at jeg faktisk har begynt å tro at neandertalerene har returnert fra fortiden !!  🙈🙈🙈🙈 My god for en snever tankegang ! 

 

Anonymkode: 23402...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er bare såå utrolig fascinerende med et sånt innlegg er at jeg faktisk har begynt å tro at neandertalerene har returnert fra fortiden !!  🙈🙈🙈🙈 My god for en snever tankegang ! 

 

Anonymkode: 23402...5e1

vært sammen med en neandertaler  noen gang? Jeg har, men bare i drømmen.  😇

Anonymkode: 26404...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du plass til så stor inni deg?:hakeslepp: Deam girl, you have a big one.😂

Anonymkode: c33a4...bd6

Nå må du huske på at det ikke er om å gjøre å få hele stasen inn. ;) Men føles deilig å ha det han får plass til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker pikken på mannen jeg tenner på. I 10 av 10 tilfeller tenner jeg på mannen før jeg ser pikken og pikken til en mann har aldri vært en dealbreaker. 

Anonymkode: 7faeb...8ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Nå må du huske på at det ikke er om å gjøre å få hele stasen inn. ;) Men føles deilig å ha det han får plass til. 

Hvorfor blir mere enn 22-25 cm for stort hvis du uansett ikke får inn 22-25 cm?🤔😉 Du lurer ikke en gammel ringrev😅

Anonymkode: c33a4...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har funnet ut at jeg foretrekker en ganske gjennomsnittlig størrelse og kanskje litt over, i alle fall når det kommer til fast partner. Jeg er relativt trang og synes det er vondt når penis blir for stor og det er kjedelig å måtte jobbe så hardt for å få det til og at hvert samleie skal begynne med smerte 

Anonymkode: cbf29...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir mere enn 22-25 cm for stort hvis du uansett ikke får inn 22-25 cm?🤔😉 Du lurer ikke en gammel ringrev😅

Anonymkode: c33a4...bd6

Sa aldri at jeg fikk plass til hele. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd stor kuk?

Anonymkode: 6bb7b...bd5

Jeg har, og er enig med hun du siterer! Mye sitter i fantasien, men virkeligheten og i praksis er ikke det samme drømmer ;)

Anonymkode: f7d0a...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...