Gå til innhold

Liker du stor kuk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har målt den til 13 og det er skikkelig deilig. Ville ikke hatt den lengre. 

Anonymkode: 26404...8af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har målt den til 13 og det er skikkelig deilig. Ville ikke hatt den lengre. 

Anonymkode: 26404...8af

En klassisk arbeidskuk, som leverer dag ut og dag inn. Reiser seg og blir hard ved synet av dama, tilfredsstiller henne uten skrål og tilpasninger, helt sømløst, og spruter. År ut og år inn. Kvalitetspikk dette!

Anonymkode: fd9be...241

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker best stor kuk 😍 blir skuffet visst den er normal eller liten, når det er sagt så har jeg ikke hatt sex på mange mange år, er ikke så opptatt av menn lengre, føler sterkere dragning mot kvinner. Er det mulig å gå fra bifil til å bli lespisk. 

Visst jeg skal sette meg selv i boks, tror jeg nok at jeg er 100% lespisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei stor kuk blir bare vondt, har mange uheldige opplevelser med menn med stor kuk for å si det mildt. Foretrekker de små :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd liten og normal. Tipper stor begrenser stillinger litt. Jeg liker variasjon og anal. 

Anonymkode: 9bd75...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor i omkrets er fantastisk😍 Hadde en FF med "drømmekuken", passe lang og så tjukk at det føltes som jeg var jomfru hver gang han skulle trenge inn, uansett hvor våt jeg var. Fantastisk sex, fordi vi tente på de samme tingene også.

Nå er jeg sammen med en som mindre og tynnere penis, men jeg elsker sex med han fordi jeg elsker han. Men kan av og til på egenhånd fantasere om "drømmekuken".

Anonymkode: db820...2f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Men hva synes kjærestene om at du synes det er gøy med stor kuk i blant, men hos kjærestene bør den være normal? Aksepterer de det?

Anonymkode: 6bb7b...bd5

Jeg blir helt matt. Er dette en trolletråd, eller er du fryktelig ung?

Anonymkode: 42404...331

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Han har målt den til 13 og det er skikkelig deilig. Ville ikke hatt den lengre. 

Anonymkode: 26404...8af

Hvor stor må den være for å være stor? 

Anonymkode: 26404...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor må den være for å være stor? 

Anonymkode: 26404...8af

Minst 23 cm

Anonymkode: e46ef...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker stor men typen har liten. Har aldri sett på størrelse som noe krav for forhold, kan skille følelser og sex. Er heldigvis i lag med en som ikke er sjalu når det kommer til sex så jeg har ganske fritt spillerom og trenger ikke skjule det når jeg ligger med andre.

Anonymkode: 20d04...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, liker stor men typen har liten. Har aldri sett på størrelse som noe krav for forhold, kan skille følelser og sex. Er heldigvis i lag med en som ikke er sjalu når det kommer til sex så jeg har ganske fritt spillerom og trenger ikke skjule det når jeg ligger med andre.

Anonymkode: 20d04...7e1

Så hvis ei er sammen med en med svær, så er det greit at hun ligger med andre, fordi hun liker best normal, liten? 

Anonymkode: 84176...9fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett kona blitt penetrert av en mann med en stor tykk kuk. min store drøm.😍

Anonymkode: 537f0...c37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt at "utstyret" er stort, men allikevel innenfor rimelighetens grenser, kan bli for mye av det gode også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Jeg liker godt at "utstyret" er stort, men allikevel innenfor rimelighetens grenser, kan bli for mye av det gode også. 

Hva vil stort da si for deg?

Anonymkode: f85f0...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...