Gå til innhold

Til MENN, la mannen være utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner på tanken at mannen min har sex med andre. Vi er unge enda men vært gift 1 år og sammen siden vi var 14. Jeg er veldig pen og er en 10er på utseendeskala i tillegg til at jeg har en personlighet mannen min elsker. Det jeg er redd for er om han kan forelske seg i den andre? Er det noen spesielle regler jeg bør sette for dette? Feks at aldri den samme personen flere ganger? Hva tenker dere? Beveger vi oss inn i ett minefelt? Er menn kapable til å ha sex med damer uten å få følelser?

Anonymkode: 403a5...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minefelt, ja.

Jeg ville hatt det utenfor bekjentskapskrets, kolleger og slikt. Hvis de først har hatt sex, så endres normal sosial omgang seg.
Helst en swingers klubb. Der forventer de andre ikke noe annet enn sex, heller.

Å bruke swingers klubb vil putte det i en "boks" sånn at det er en separert fra det daglige og kan potensielt kuttes hvis dere føler det burde settes på pause.

Hvis du skal være "wingman" på utested og evt være med inn på soverommet, så ville jeg vurdert å ikke jakte på kjente trakter mens man føler seg frem. Spander et hotellrom. Det er ikke sikkert du vet hvordan du reagerer og det er dumt om du forbinder vonde følelser med soverommet deres.

Ville det ikke vært enklere om det var 2-3 faste FF?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også swingersklubb! Dere kan jo starte med å ta en tur innom for å titte bare.

Anonymkode: 679be...294

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på tanken at mannen min har sex med andre. Vi er unge enda men vært gift 1 år og sammen siden vi var 14. Jeg er veldig pen og er en 10er på utseendeskala i tillegg til at jeg har en personlighet mannen min elsker. Det jeg er redd for er om han kan forelske seg i den andre? Er det noen spesielle regler jeg bør sette for dette? Feks at aldri den samme personen flere ganger? Hva tenker dere? Beveger vi oss inn i ett minefelt? Er menn kapable til å ha sex med damer uten å få følelser?

😅

Hvis du er så fantastisk så går det nok bra. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

😅

Tenkte det samme. Da er det bare å la han få holde på med noen som ikke er truende for deg. For en mann kan det være en stor opplevelse å ha sex med noen som er langt mindre deilig enn deg selv. Men hva er din rolle i dette? Skal du være til stede?

Anonymkode: 6478c...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, for det første så er ikke mannen utro visst du godtar at han ligger med andre jenter.

Det er to forskjellige følelser som vil spille inn, det emosjonelle og det seksuelle, vil tro at han har begge disse følelsene for deg hvor den emosjonelle følelsen er den mest bindende. Når det gjelder sex med andre en partneren så bør ikke den emosjonelle følelsen få utvikle seg, da vil det bli utrygt.

Visst du lar han ligge med andre så betyr at du stoler veldig mye på han og vet at dere har et trygt i forhold der du ikke føler deg truet. Kan også tenkes at en slik setting krever en kommunikasjon som overgår den kommunikasjonen som vanlige forhold må forholde seg til. Dette tilsier at dere kanskje kjenner hverandre bedre enn hva som er tilfelle i tradisjonelle forhold. Det siste kan tenkes å styrke de emosjonelle båndene dere imellom enda sterkere. Utroskapen i dette tilfellet vil bli definert av emosjonell utroskap og ikke av fysisk kontakt, det vil si at den følelsesmessige delen er forbeholdt kun deg alene.

Anonymkode: 08202...a66

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme. Da er det bare å la han få holde på med noen som ikke er truende for deg. For en mann kan det være en stor opplevelse å ha sex med noen som er langt mindre deilig enn deg selv. Men hva er din rolle i dette? Skal du være til stede?

Jeg skal ikke være med nei. Han skal få gjøre dette alene også må jeg få alle detaljene etterpå når de er ferdige. Jeg tenker at damene kan være det motsatte av meg, gjerne høyere og større. Jeg er veldig liten og nett.

7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

😅

Ja, det er derfor jeg føler meg trygg på at det går fint, men jeg har jo en litt ekkel følelse likevel i og med følelser kan ta overhånd. Det er jeg som har mast om dette og han har lenge sagt nei, at han har nok med meg divdiv. Nå har han endelig sagt ja da 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, for det første så er ikke mannen utro visst du godtar at han ligger med andre jenter.

Det er to forskjellige følelser som vil spille inn, det emosjonelle og det seksuelle, vil tro at han har begge disse følelsene for deg hvor den emosjonelle følelsen er den mest bindende. Når det gjelder sex med andre en partneren så bør ikke den emosjonelle følelsen få utvikle seg, da vil det bli utrygt.

Visst du lar han ligge med andre så betyr at du stoler veldig mye på han og vet at dere har et trygt i forhold der du ikke føler deg truet. Kan også tenkes at en slik setting krever en kommunikasjon som overgår den kommunikasjonen som vanlige forhold må forholde seg til. Dette tilsier at dere kanskje kjenner hverandre bedre enn hva som er tilfelle i tradisjonelle forhold. Det siste kan tenkes å styrke de emosjonelle båndene dere imellom enda sterkere. Utroskapen i dette tilfellet vil bli definert av emosjonell utroskap og ikke av fysisk kontakt, det vil si at den følelsesmessige delen er forbeholdt kun deg alene.

Anonymkode: 08202...a66

Ja jeg vet , var bare at det var den korteste setningen jeg kom på til overskrift.

Hvordan kan jeg unngå at den emosjonelle følelsen utvikler seg? Det er her jeg trenger råd :) Swingers klubb er uaktuelt. Har ikke noe slikt nært oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MuffinStud skrev:

Minefelt, ja.

Jeg ville hatt det utenfor bekjentskapskrets, kolleger og slikt. Hvis de først har hatt sex, så endres normal sosial omgang seg.
Helst en swingers klubb. Der forventer de andre ikke noe annet enn sex, heller.

Å bruke swingers klubb vil putte det i en "boks" sånn at det er en separert fra det daglige og kan potensielt kuttes hvis dere føler det burde settes på pause.

Hvis du skal være "wingman" på utested og evt være med inn på soverommet, så ville jeg vurdert å ikke jakte på kjente trakter mens man føler seg frem. Spander et hotellrom. Det er ikke sikkert du vet hvordan du reagerer og det er dumt om du forbinder vonde følelser med soverommet deres.

Ville det ikke vært enklere om det var 2-3 faste FF?

Det jeg tenkte er ei jente som bor litt unna oss, slik at han må dra ett stykke for å få møtt henne.Da er det ikke slik at de kan møtes utenom sextreffene. Er det en god ide tror du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en mann kan det være en stor opplevelse å ha sex med noen som er langt mindre deilig enn deg selv.

Hva mener du med det?

Anonymkode: 43ddf...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenkte er ei jente som bor litt unna oss, slik at han må dra ett stykke for å få møtt henne.Da er det ikke slik at de kan møtes utenom sextreffene. Er det en god ide tror du? 

Det er en god idé, da er det lettere å kontrollere at det ikke blir noen oppfølging. Men du bør ikke la de treffes for ofte, da kan hun overgå deg. Noen kvinner kan flere triks enn andre vet du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god idé, da er det lettere å kontrollere at det ikke blir noen oppfølging. Men du bør ikke la de treffes for ofte, da kan hun overgå deg. Noen kvinner kan flere triks enn andre vet du.

Jeg tviler på at noen overgår meg. Min mann får blowjobs hver gang han ønsker det, sex hver dag, analsex, jeg svelger sæd, jeg deepthroater, jeg tar den i analen og deretter i fitta, jeg lar han tisse i meg, vi har prøvd ALT. Altså jeg gjør ALT 😛 Det er ingen som kan overgå meg i senga, de kan være på lik linje som meg men ikke bedre. Det er simpelthen umulig.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det?

Anonymkode: 43ddf...b52

At nyhetens interesse er meget sterk, og kan gjøre ei middels dame like attraktiv som ei som er penere, men vant med. Men den effekten er kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæsjesex. der går min grense.. Hvis det er noe han tenner på og hun gjør, ja da har hun kanskje fått til det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at noen overgår meg. Min mann får blowjobs hver gang han ønsker det, sex hver dag, analsex, jeg svelger sæd, jeg deepthroater, jeg tar den i analen og deretter i fitta, jeg lar han tisse i meg, vi har prøvd ALT. Altså jeg gjør ALT 😛 Det er ingen som kan overgå meg i senga, de kan være på lik linje som meg men ikke bedre. Det er simpelthen umulig.. 

Hehe. Da mangler bare x-faktoren. Den kan selv ikke du kontrollere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Da mangler bare x-faktoren. Den kan selv ikke du kontrollere.

Nei det var det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det var det da...

I tillegg mangler du nyhetens interesse, den skal du ikke undervurdere dersom dere har vært sammen siden du var veldig ung, den kan være veldig sterk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg mangler du nyhetens interesse, den skal du ikke undervurdere dersom dere har vært sammen siden du var veldig ung, den kan være veldig sterk.

Ja det er derfor jeg synes det er så tennende. Å se han synes det er spennende med noe "nytt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet, har dere tenkt på hva dere gjør dersom den andre dama blir gravid ved et uhell? Alle vet at prevensjon kan svikte og at noen som hevder de vil ta abort dersom de blir uønsket gravid ikke klarer å gjennomføre det allikevel. 

Anonymkode: ab7c2...119

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er derfor jeg synes det er så tennende. Å se han synes det er spennende med noe "nytt".

Skjønner. Det er deilig å leke med disse følelsene, se hvor kåt og forventningsfull han blir. Det blir han nok. Men du tar en risiko, men uten risiko, ingen gevinst. Det er ditt, og hans valg. Er litt usikker da han ikke virker å være helt med her. Det er et usikkert moment i dette. Kanskje han ikke stoler på seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...