Gå til innhold

Antrekk på trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, LineS skrev:

Kanskje ikke, men det er vel ok å kle seg litt fint? Tøy koster penger også, så da måtte jeg liksom bytte halve treningsgarderoben på grunn av en så teit regel.

Må være lov å ha lyst til å se bra ut, og ja, dette er også et poeng 

Anonymkode: 2ddc7...3f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så enig i alt dette!!

Men må legge til at jeg virkelig elsker å gå med slike magetopp treningsgensere fordi jeg føler meg dødsfin i det. Jeg elsker å gå på trening å føle meg FIN! Jeg trener ganske ofte og når jeg trener så TRENER jeg virkelig hardt. Jeg tar ikke selfier i speilet liksom.

Jeg ser faktisk heller ikke problemet med å gå på trening for å «vise seg frem» samtidig som man trener. Akkurat som om noen «viser seg frem» samtidig som de er på kjøpesenter...

Jeg har faktisk jobbet hardt for kroppen min, og jeg elsker den. Jeg føler meg dødsfin med magetopp. 

Anonymkode: 12709...b3a

Veldig lov å føle seg fin! Etter selv å ha endret livsstil og nå føler meg veldig bra, hadde jeg ikke hatt noe imot å kle meg bedre på trening. Presterer bedre når jeg føler meg bedre ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er å få trent selvfølgelig. Det å se fin ut er bare en bonus. Trener ganske så ofte, så er selvfølgelig fint når sixpacken synes med magetopp:) Det at jeg har sixpack betyr at jeg faktisk TRENER mens jeg er der.

Hvis det er et problem at du ikke får vist fra magen er det viktigere for deg å se fin ut enn å trene.  Hvis ikke er det jo bare å slenge på seg en vanlig topp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LineS skrev:

Gjør de? Så bra :) Jeg vurderte virkelig å melde meg ut nå.

Blir trangt om plassen foran speila nå skjønner jeg. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Blir trangt om plassen foran speila nå skjønner jeg. :)

Ha ha. Det gjør kanskje det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvis det er et problem at du ikke får vist fra magen er det viktigere for deg å se fin ut enn å trene.  Hvis ikke er det jo bare å slenge på seg en vanlig topp. 

Hva er det du ikke forstår? Det er ikke et «problem» å ikke få vist fram magen. Sier bare det er en bonus å vise den frem, hahahaha. Treningen er jo grunnen til at jeg har den:) nettop fordi jeg trener HARDT når jeg er der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke forstår? Det er ikke et «problem» å ikke få vist fram magen. Sier bare det er en bonus å vise den frem, hahahaha. Treningen er jo grunnen til at jeg har den:) nettop fordi jeg trener HARDT når jeg er der.

Enig i dette. Det handler vel kanskje ikke direkte om å vise seg frem, men å føle seg bra. Når hard trening er grunnen for at man ser bra ut, så synes jeg det er fint å kunne kle seg så man føler seg fin. 

Om et par måneder er jeg også der at jeg kan føle meg fin i en genser/topp som viser litt av øvre mage, nettopp fordi jeg har trent hardt lenge. Samtidig vil jeg selvsagt fortsette å trene like hardt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...