AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Del Skrevet 28. oktober 2019 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24718631/sats-innfoerer-strengere-klesregler-latterlig Blir dere opprørt? Anonymkode: 97d54...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Del Skrevet 28. oktober 2019 Nei, vi ser jo hvor verden går. Alt som er "normalt" blir sykeliggjort. Så går vi er retningen av islam, alt skal dekkes til. Anonymkode: 84429...ce9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ser ikke problemet, handler jo ikke om at kvinner skal dekke seg til men at alle skal dekke seg til. Er ikke snakk om mye klær heller, men normal t-skjorte/singlet og shorts. Så syns folk må roe seg litt ned i den diskusjonen, er ekkelt med svette og naken hud på alle apparatene bare fordi folk vil vise seg frem. Anonymkode: 70636...6a1 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Del Skrevet 28. oktober 2019 Det kommer an på grunnlaget for de nye reglene. Er det på grunn av hygiene så syntes jeg det er veldig bra. Men har de innført denne regelen fordi de mener at lettkledde kroppet er «støtende», så syntes jeg det er trist. Jeg syntes ikke at noen kropper, uansett utseendet og klesmengde er støtende. Anonymkode: 42ad6...0c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Del Skrevet 28. oktober 2019 Har ei på senteret mitt som, hver gang jeg har sett henne, minner om en luksusprotistuert. Hun er ung, for all del pen, blond langt hår, mye sminke, tynn og former på "De rette" plassene. Det som gjør at hun ser ut som ei luksusprotistuert er tightsen med høyt liv men med hull på sidene som viser hud(for å se kult ut, tydelig at hullene/gjennomsintigheten kommer fra fabrikken). Hun kunne like gjerne gått i en litt stor truse. Og Månetoppen hennes som viser under-opp, men dekker armene. Ser helt latterlig ut, forferdelig å bevege seg i og det kommer svette på alle maskiner. Helt fint med sats sine retningslinjer. Anonymkode: 62aaa...cb1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 28. oktober 2019 #6 Del Skrevet 28. oktober 2019 Greit med noen regler, og noen grenser. Men jeg synes det er viktig å ha muligheten til å bruke treningsklær som inspirerer litt. Ikke vide klær som kamuflerer alt. Noen liker det også, det er greit nok. Hygiene er det bra å ta hensyn til, men jeg tror de fleste klarer å oppføre seg selv om noen viser fram litt kropp. Selv synes jeg det er inspirerende å se andre som er i form. Helst kvinner selvsagt 😊, men også menn som er godt trente er inspirerende og motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #7 Del Skrevet 28. oktober 2019 12 minutter siden, Paramount skrev: Greit med noen regler, og noen grenser. Men jeg synes det er viktig å ha muligheten til å bruke treningsklær som inspirerer litt. Ikke vide klær som kamuflerer alt. Noen liker det også, det er greit nok. Hygiene er det bra å ta hensyn til, men jeg tror de fleste klarer å oppføre seg selv om noen viser fram litt kropp. Selv synes jeg det er inspirerende å se andre som er i form. Helst kvinner selvsagt 😊, men også menn som er godt trente er inspirerende og motiverende. Men det står vel ingen ting om at det må vere vide klær? Kan jo like gjerne bruke tights og en inntillsittende trenings topp, selv om en ikke kan gå i det som ser ut som undertøy eller bar overkropp. Anonymkode: 70636...6a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 28. oktober 2019 #8 Del Skrevet 28. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det står vel ingen ting om at det må vere vide klær? Kan jo like gjerne bruke tights og en inntillsittende trenings topp, selv om en ikke kan gå i det som ser ut som undertøy eller bar overkropp. Anonymkode: 70636...6a1 Det har du rett i. Jeg tenkte generelt i forhold til å vise fram hud og kropp, noe som mange ofte reagerer på. Mange nevner jo tildekking av mage som et bra tiltak for å dempe kroppspress, jeg er mer opptatt av hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 28. oktober 2019 #9 Del Skrevet 28. oktober 2019 Blir ikke opprørt, mer oppgitt. Høl i hue er dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #10 Del Skrevet 28. oktober 2019 Skikkelig tullete, hva er det neste? Kvinner må bade med t-skjorte på om sommeren? 😂 Anonymkode: 73cf4...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #11 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg synes dette er tullete på alle måter. Og jeg ser lite sammenheng mellom klør og hygiene. Sist jeg sjekket svettet jeg i hvertfall gjennom både tights og t-skjorte. Og uavhengig av dette sprayer og tørker jeg av apparatene etter bruk, og spriter hendene jevnlig. Folk må få kle seg som de vil, og det vil alltid være ulike meninger og hva som er fint eller ikke. Det viktigste er at folk kommer seg på trening. Anonymkode: e1cb3...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #12 Del Skrevet 28. oktober 2019 Man drar ikke på treningssenter for å vise seg frem og ta bilder i speilet, men for å trene. Det er jo bare å ta på seg en T-skjorte og tights, så er man klar. Anonymkode: 6b857...830 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 28. oktober 2019 #13 Del Skrevet 28. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ser lite sammenheng mellom klør og hygiene. Nå ja, lange negler krever mer stell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #14 Del Skrevet 28. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig tullete, hva er det neste? Kvinner må bade med t-skjorte på om sommeren? 😂 Anonymkode: 73cf4...f16 Trener du vanligvis i bikini? Anonymkode: 6b857...830 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 28. oktober 2019 #15 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg bryr meg ikke om folk er opptatt av å vise seg frem på treningssenteret, men synes dette er helt greit. Ikke på grunn av at jeg ser noe galt i å vise seg frem, men på grunn av hygiene. Helst skulle jeg sett at folk ikke gikk med singlett heller siden enkelte svetter noe voldsomt og verre blir det når de har lite klær på. Men for de som liker å vise seg frem så er det fortsatt muligheter for det selv om de må dekke til magen. Så jeg tror ikke at det blir voldsomt store forskjeller på treningssenteret av slike regler, men det er vel en sånn greie folk skal være i harnisk for i to dager og så er det glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #16 Del Skrevet 28. oktober 2019 Dette er en helt grei regel, og jeg blir mer oppgitt over de som provoseres over at de ikke får vise så mye kropp som de ønsker. Jeg er dessuten helt enig i at det kan være med og dempe kroppspress. Jeg er blant de som nå vil vurdere å trene på SATS. Anonymkode: 5709b...16f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #17 Del Skrevet 28. oktober 2019 Å vise seg frem, eller "å inspirere" kan man gjøre ellers i hverdagen og på andre arenaer. På treningssenteret skal man ha fokus på seg selv og trening og da er det helt ok å ha normal påkledning på seg. Altså dekke seg normalt til. Ingenting rart med det. Fint med skjerpede grenser syns jeg. Anonymkode: 1a1df...5dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 28. oktober 2019 #18 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg synes det høres veldig deilig ut med et senter der fokus er på trening og ikke å vise seg frem. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk blir så provoserte over å ta på seg klær som skjuler 10cm mer på magen. Hvorfor er det så JÆ*** viktig å måtte vise frem kroppen sin på trening? Du kan gjøre det hvor som helst ellers, og jeg synes helt ærlig ganske synd på deg hvis det å gå uten magetopp er et problem for deg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #19 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg bryr meg ikke om noen vil vise frem magen sin. Anonymkode: 172cf...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #20 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg mener ikke at man bør trene i burka, men man behøver ikke å spjåke seg til mest mulig heller. Man er der for å trene, ikke for å vise seg fram. Tenker de ser på helheten - det hadde ikke vært like iøyefallende hvis klærne f.eks hadde vært mørke. Anonymkode: 8d398...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå