AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg sliter med snorking og skal operere ganen for det. Jeg har prøvd mye annet for å bli kvitt snorkingen som å operere polypper/nesemusling, operere mandler, har sjekket bihulene. Så føler at ganeoperasjon blir mitt siste håp for å bli kvitt snorkingen. Når det er sagt har jeg også prøvd snorkeskinne, sover på siden eller magen og har prøvd alle slags hjelpemiddel for å prøvde bli kvitt snorkingen. Så jeg blir skikkelig fortvilet dersom ganeplastikk heller ikke hjelper. Jeg har ikke søvnapné. noen som har efaring med ganeplastikk? enten radiobølger/laser eller ved å avstive? Finner ikke så veldig detaljert info. Leste tilfeldig i et youtube kommentarfelt at en person som hadde operert med laser slet med at mat satt seg fast over bløtvevet. Og man får drikke ut gjennom nesen. Og noen som ikke klarer å si ''R'' etter å ha operert. Leste også at effekten av avstiving avtar etter 2 år. Man får ikke resultatet med én gang ved bruk av avstivingsmetoden. Jeg vil gjerne høre din efaring og bivirkninger. Snorker du enda? Anonymkode: f29ca...f01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå