Gå til innhold

Snillegucci aka sponsagucci


Unicorn1337

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Har kun vært innom Snillegucci en sjelden gang, da innholdet hennes ikke har vært særlig interessant (i mine øyne). Ble riktig nok litt nysgjerrig etter å ha lest denne tråden, så tok meg en tur inn på hennes Instagram. Er det sånn at hun bare tipser om helt tilfeldige ting hele tiden som ikke er sponset, eller merker hun konsekvent ikke annonsene sine? Konkurransene hun holder har hun kun merket som "konkurranse", det er vel ikke nok?

Riktig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, allesote skrev:

Riktig!

Såpass! Da er hun jo faktisk en av de aller verste i bransjen! Utrolig provoserende at dette ikke får noen konsekvenser. 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare jeg som synes hun har endret fullstendig personlighet og meninger etter hun ble singel? Har elsket henne, men nå måtte jeg unfollowe fordi jeg følte jeg fulgte en annen person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.6.2020 den 0.45, brudeslør skrev:

Bare jeg som synes hun har endret fullstendig personlighet og meninger etter hun ble singel? Har elsket henne, men nå måtte jeg unfollowe fordi jeg følte jeg fulgte en annen person.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

To stories som er sponsa på samme dag rett etter hverandre. Her går det unna! Vurderer å slutte å følge. Føler det er lite tips og mye sponsing 😕 Er også enig i at hun har forandret totalt personlighet etter at hun ble singel. Virker som hun henger en del med influensere etter hun ble singel så kan hende det er disse som påvirker henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

17 timer siden, Auroras skrev:

Har noen gått til anskaffelse av boken hennes? Kan ikke se at noen har anmeldt enda. 

Lurer jeg også på! Har lyst til å kjøpe den, men gidder ikke å støtte henne lengre. Bare i dag hadde hun to sponsa stories fra Apple og Tesla 🙄.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Sofia123 said:

Lurer jeg også på! Har lyst til å kjøpe den, men gidder ikke å støtte henne lengre. Bare i dag hadde hun to sponsa stories fra Apple og Tesla 🙄.

Tenker litt det samme, mye reklame! Er interessert i å lese en anmeldelse eller to etter hvert, da, hun får mye skryt hun legger ut i stories! (Dog ensidig, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lite aktivitet i tråden her, men hopper inn likevel. Har ikke lest hele boka, men synes den er ganske ålreit. Det er ikke noe som kommer til å endre livet til noen som er psyke eller noe magisk sånn, men det er en fin og enkel bok som inneholder enkle forklaringer på ting folk flest har nytte av å vite. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...