Gå til innhold

Snillegucci aka sponsagucci


Unicorn1337

Anbefalte innlegg

Hva skjedde med flinke, snille, joviale snillegucci? Jeg pleide å følge kanalen for lifehacks og faktiske tips jeg trodde helhjertet på. Så ble fokuset flyttet til spons, reklame, slanking, ny garderobe, kropp og sminke! Tok nylig er skritt tilbake og så på hvor mye som faktisk er spons og reklame! Jeg husker hvor mye hun snakket om at hun aldri skulle bli sånn! 
Hvem kan vi følge for faktiske snille tips og hacks nå?!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Det er synd. Ekstremt forbruk og alt for mye reising. Jeg klarer ikke å relatete til henne lenger med så mye sko, klær, reising og sminke. Det er jo unormalt mye mer enn hva vanlige folk har. Søt jente absolutt men det har tatt litt av med det materialistiske for min del. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, TS. Digga henne så mye før fordi hun var så ekte og et friskt pust. Nå har hun null troverdighet og er like sellout som en hvilken som helst "influenser". Veldig synd fordi hun virka så smart og jordnær før 😕

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Falkefugl skrev:

Enig med deg, TS. Digga henne så mye før fordi hun var så ekte og et friskt pust. Nå har hun null troverdighet og er like sellout som en hvilken som helst "influenser". Veldig synd fordi hun virka så smart og jordnær før 😕

Enig at hun var et friskt pust! Nå virker hun bare bitchy..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Strikkagenser skrev:

Måtte unfollowe henne for et par mnd siden. Kontoen endra seg jo totalt.

Jeg gjorde det samme i sommer😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hun har alltid vært en bitch. Endelig får hun vist sitt sanne jeg.

Synes hun var tidenes ålreite til å begynne med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på om hun har blitt påvirket selv, eller om dette hun viser nå er sitt «virkelige jeg».

uansett så er det veldig fint at man bare kan slutte å følge henne hvis man ikke liker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Altså.. jeg er så lei av at hun gjør et nummer ut av å nesten være anti miljø. Særlig når hun fremmer et så latterlig overforbruk og alle mulige ting du «trenger» i livet ditt. Alt fra kosmetikk og barbermaskiner, til sko og items til hus. Mååå hun fortelle folk om alt de bør kjøpe? Kan hun ikke bare IKKE, eller i det minste forstå og respektere påvirkningskraften sin, i disse miljødager? Greit nok at hun flyr mer på et år enn gjennomsnittsmennesket. 
og prøv bare å hinte frempå direkte til henne, om så på DMs. Uansett hvor vennlig du prøver å være går hun HELT i klikk og forsvar! Hun er jo så forbanna sart, brått

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hun kjæreste nå? Hun la ut bilde i indisk drakt for en uke siden, men jeg trodde de hadde slått opp. Kanskje han bare ikke ønsket å være med på instagramkontoen hennes lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 14.1.2020 den 19.37, detvardet skrev:

Har hun kjæreste nå? Hun la ut bilde i indisk drakt for en uke siden, men jeg trodde de hadde slått opp. Kanskje han bare ikke ønsket å være med på instagramkontoen hennes lenger.

Når slo de opp? Når du sier det har det ikke vært tegn til han - eller arbeidsplassen hans på lenge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det sier litt om reklamebransjen at hun har endret profil så heftig. De betaler henne så ville summer at jeg rett og slett tror det er umulig å si nei. Kjenner en som jobber i reklamebyrå som bruker henne og de satser knallhardt på såkalte «mikroinfluensere» som hun i utgangspunktet var. Det er lett å peke fingre, men tviler på at så mange hadde takket nei til oppdragene hun får tilbud om. 
 

Hun har også skrevet mye om at hun sliter psykisk også. Da tenker jeg man bør holde seg for god for å slenge dritt. Kritiser gjerne profilendringen, men kommentarer om at hun er bitch osv blir bare teit. Er jo bare å avfølge 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Glorious skrev:

Syns det sier litt om reklamebransjen at hun har endret profil så heftig. De betaler henne så ville summer at jeg rett og slett tror det er umulig å si nei. Kjenner en som jobber i reklamebyrå som bruker henne og de satser knallhardt på såkalte «mikroinfluensere» som hun i utgangspunktet var. Det er lett å peke fingre, men tviler på at så mange hadde takket nei til oppdragene hun får tilbud om. 
 

Hun har også skrevet mye om at hun sliter psykisk også. Da tenker jeg man bør holde seg for god for å slenge dritt. Kritiser gjerne profilendringen, men kommentarer om at hun er bitch osv blir bare teit. Er jo bare å avfølge 🤷🏼‍♀️

Jeg tror også mange hadde slitt med å si nei til store summer, men hele hennes profil handler om pålitelighet, at hun ikke lar seg kjøpe, at hun er opptatt av ditt beste og den beste versjonen av deg. Det er så dobbeltmoralsk. Hun er farligste sorten influencer. 

Om hun sliter psykisk og dermed ikke tåler kritikk har hun valgt helt feil yrke. Da får hun fokusere på studiene og få seg en normal jobb - som alle andre.

MEN klart man kan holde seg for god for ord som «bitch»

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for dumt å reposte stories fra Fremtiden i våre hender på Black Friday, angående overforbruk, når hun uken etter legger ut at hun måtte kjøpe en tralle for å bære alle pakkene sine hjem fra postkontoret (!)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, TVtittern skrev:

Det blir for dumt å reposte stories fra Fremtiden i våre hender på Black Friday, angående overforbruk, når hun uken etter legger ut at hun måtte kjøpe en tralle for å bære alle pakkene sine hjem fra postkontoret (!)

Helt enig! Hun støtter gjerne opp om Kristin ditt raseri mot kroppspress, men har reklamert for vanndrivende slankebehandlinger utallige ganger, samt hatt lange perioder hvor story kun har handlet om slanking og sminke.

Det finnes helt seriøst ingen influencer med like mye kjøpepress som hun har i sine kanaler #miljøbevisst 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 måneder senere...

Hun gikk fra å irritere seg over fokuset på kropp, til å gå ned i vekt og legge ut sexy bilder av seg selv hele tiden!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært innom Snillegucci en sjelden gang, da innholdet hennes ikke har vært særlig interessant (i mine øyne). Ble riktig nok litt nysgjerrig etter å ha lest denne tråden, så tok meg en tur inn på hennes Instagram. Er det sånn at hun bare tipser om helt tilfeldige ting hele tiden som ikke er sponset, eller merker hun konsekvent ikke annonsene sine? Konkurransene hun holder har hun kun merket som "konkurranse", det er vel ikke nok?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...