allesote Skrevet 20. juni 2020 #21 Del Skrevet 20. juni 2020 4 timer siden, Avokadonøtta skrev: Har kun vært innom Snillegucci en sjelden gang, da innholdet hennes ikke har vært særlig interessant (i mine øyne). Ble riktig nok litt nysgjerrig etter å ha lest denne tråden, så tok meg en tur inn på hennes Instagram. Er det sånn at hun bare tipser om helt tilfeldige ting hele tiden som ikke er sponset, eller merker hun konsekvent ikke annonsene sine? Konkurransene hun holder har hun kun merket som "konkurranse", det er vel ikke nok? Riktig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 20. juni 2020 #22 Del Skrevet 20. juni 2020 19 timer siden, allesote skrev: Riktig! Såpass! Da er hun jo faktisk en av de aller verste i bransjen! Utrolig provoserende at dette ikke får noen konsekvenser. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
quidnunc Skrevet 29. juni 2020 #23 Del Skrevet 29. juni 2020 Bare jeg som synes hun har endret fullstendig personlighet og meninger etter hun ble singel? Har elsket henne, men nå måtte jeg unfollowe fordi jeg følte jeg fulgte en annen person. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. juli 2020 #24 Del Skrevet 8. juli 2020 På 30.6.2020 den 0.45, brudeslør skrev: Bare jeg som synes hun har endret fullstendig personlighet og meninger etter hun ble singel? Har elsket henne, men nå måtte jeg unfollowe fordi jeg følte jeg fulgte en annen person. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 27. september 2020 #25 Del Skrevet 27. september 2020 To stories som er sponsa på samme dag rett etter hverandre. Her går det unna! Vurderer å slutte å følge. Føler det er lite tips og mye sponsing 😕 Er også enig i at hun har forandret totalt personlighet etter at hun ble singel. Virker som hun henger en del med influensere etter hun ble singel så kan hende det er disse som påvirker henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroras Skrevet 26. oktober 2020 #26 Del Skrevet 26. oktober 2020 Har noen gått til anskaffelse av boken hennes? Kan ikke se at noen har anmeldt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 27. oktober 2020 #27 Del Skrevet 27. oktober 2020 17 timer siden, Auroras skrev: Har noen gått til anskaffelse av boken hennes? Kan ikke se at noen har anmeldt enda. Lurer jeg også på! Har lyst til å kjøpe den, men gidder ikke å støtte henne lengre. Bare i dag hadde hun to sponsa stories fra Apple og Tesla 🙄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroras Skrevet 27. oktober 2020 #28 Del Skrevet 27. oktober 2020 8 hours ago, Sofia123 said: Lurer jeg også på! Har lyst til å kjøpe den, men gidder ikke å støtte henne lengre. Bare i dag hadde hun to sponsa stories fra Apple og Tesla 🙄. Tenker litt det samme, mye reklame! Er interessert i å lese en anmeldelse eller to etter hvert, da, hun får mye skryt hun legger ut i stories! (Dog ensidig, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelia Skrevet 11. januar 2021 #29 Del Skrevet 11. januar 2021 Lite aktivitet i tråden her, men hopper inn likevel. Har ikke lest hele boka, men synes den er ganske ålreit. Det er ikke noe som kommer til å endre livet til noen som er psyke eller noe magisk sånn, men det er en fin og enkel bok som inneholder enkle forklaringer på ting folk flest har nytte av å vite. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå