Gå til innhold

For gammel for hullete jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pusher snart 50 og er inderlig lei av alt som har aldersgrense. Jeg får stadige bemerkninger om at jeg burde skaffe meg mer damete sveis, pakke bort jeans og t-skjorter, sminke meg pent, slutte å kjøre motorsykkel, ikke spille fotball osv osv.... Kan ikke hver enkelt få avgjøre selv hva de vil gjøre og hvordan de vil se ut? Jeg synes livet mitt er flott. Hvilken rolle spiller det for andre hva jeg gjør og hvordan jeg ser ut?

Anonymkode: a682f...596

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på attitude og stil. Jeg er på din alder, og bruker slitte jeans som har rifter og tråder på tvers, ikke hull slik ungdommene bruker.  Drømmen er Mike Amiri MX1 jeans som koster over 1000 USD....

Forøvrig synes jeg man skal kle seg i det man vil, og drite i hva andre mener. Jeg fikk masse komplimenter fra damer når jeg kledde meg nusselig. Endte opp med å kjøpe klær bare fordi andre likte dem. Jeg sluttet med det. Er nå bare meg selv. Noen liker det ikke, synes bikerjakke og jeans er fælt, og sier det til meg. Jeg responderer med å smile overbærende, og si at jeg ville aldri gått kledd som dem — det er deres stil, ikke min.

Jeg håper ALLE kvinner tør å gå kledd som de vil, uavhengige av frekke kommentarer på Kvinneguiden og i virkeligheten!  Om noen ikke liker det jeg har på meg, er det deres problem, ikke mitt. Om noen ser noe de ikke liker, kan de se bort.

Anonymkode: dcbe6...22b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i femtiårene og har flere hullete olabukser. Det er riktignok bare så vidt hull, mest slitt look og hvor det fremdeles er tråder i hullene (rar forklaring...)  Dette er helt normalt i mine kretser, både på jobb og blant venner. Det finnes andre klær jeg har sluttet å bruke med årene fordi jeg synes det ser for ungdommelig ut, men jeg har aldri vært inne på tanken om at det gjelder slitte olabukser ☺️

Anonymkode: cbf1c...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av 20 årene og jeg går med hullete jeans av og til. De fleste kommer med huller når jeg kjøper de. Jeg lager de ikke selv. Synes det kan være kult jeg.

Endret av LineS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes veldig hullete jeans er tacky og ikke særlig pent, (spesielt om man har laget de hullene selv) uansett hvor gammel man er. Litt hull kan gå, så sant man ikke er 70 år. Da ser det bare teit ut synes jeg 😛 Har noen få jeans med hull på knærne og synes det er fint. Sikkert noen som synes det er dritstygt og tacky, men det bryr jeg meg ingenting om 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

Jeg fikk ikke lov til å bruke sånne klær da jeg var yngre, så nå som jeg kan bestemme selv så nekter jeg å la samfunnet fortelle meg at det ikke er lov. Bruk det du vil. Livet er virkelig for kort til å ikke gjøre noe du har lyst til når det er noe som ikke skader noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på attitude og stil. Jeg er på din alder, og bruker slitte jeans som har rifter og tråder på tvers, ikke hull slik ungdommene bruker.  Drømmen er Mike Amiri MX1 jeans som koster over 1000 USD....

Forøvrig synes jeg man skal kle seg i det man vil, og drite i hva andre mener. Jeg fikk masse komplimenter fra damer når jeg kledde meg nusselig. Endte opp med å kjøpe klær bare fordi andre likte dem. Jeg sluttet med det. Er nå bare meg selv. Noen liker det ikke, synes bikerjakke og jeans er fælt, og sier det til meg. Jeg responderer med å smile overbærende, og si at jeg ville aldri gått kledd som dem — det er deres stil, ikke min.

Jeg håper ALLE kvinner tør å gå kledd som de vil, uavhengige av frekke kommentarer på Kvinneguiden og i virkeligheten!  Om noen ikke liker det jeg har på meg, er det deres problem, ikke mitt. Om noen ser noe de ikke liker, kan de se bort.

Anonymkode: dcbe6...22b

13 000 kr for denne buksa.

Image 1 of Amiri MX1 bandana jeans

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så stress det må vere for dere som er opptatt av hva andre synes om dere 😱 bruk heller tiden på dere selv. 

Anonymkode: 56138...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...