Gå til innhold

For gammel for hullete jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når syntes dere man er for gammel for å bruke hullete jeans? 

Jeg er akkurat 30 og bruker det ganske ofte

Anonymkode: e2cea...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 31, ser yngre ut og har grei kropp, men ikke faen om jeg tar på meg hullete jeans sammen med 19åringene....

Anonymkode: 55dbf...101

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40 åra og bruker det av og til , men går ikke for den gjennomhullede typen.  Litt slitte småhull kan være kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er aldri for gammel til å gå med hullete jeans hvis man føler seg vel i det og man har den stilen. Kan kanskje bli litt rart på de som er 60+ liksom 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si at grensen går ved 30 år. Jeg har sluttet nå og er 26.

Anonymkode: 8e2cb...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for gammel for hullete jeans den dagen du synes det er naturlig å ha strømpebukse under når det er kaldt...

Jo eldre du blir, jo flere situasjoner blir det upassende å bruke dem i - en student kan i mye større grad slippe unna med det enn en yrkesaktiv, selv om de er like gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aldersgrense, selv om det hadde sett litt sært ut om mine besteforeldre på ca 90 hadde brukt det. Hadde nok vært verst å se bestefar i det siden jeg ikke kan huske å ha sett ham i verken shorts eller olabukse. Men forresten, min andre bestefar (han ble 80) så jeg rett som det var i hølete bukser. Men det var ikke fordi det var populært men fordi det var arbeidsbukser.

Endret av lillesnillelilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og synes jeg er for gammel for jeans med hull eller "slitemerker"

Anonymkode: 08fb5...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som datteren; Hadde du ikke råd til hele buksa? :fnise:

Anonymkode: b6f10...af1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet med jeans da jeg var i tyveårene. Utover slim-fit jeans i hvitt eller sort. Så jeans i det hele tatt er noe jeg forbinder med tenårene. 

Anonymkode: 91dcf...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Når syntes dere man er for gammel for å bruke hullete jeans? 

Jeg er akkurat 30 og bruker det ganske ofte

Anonymkode: e2cea...bca

Jeg er 35 år, og har et par sånne. Nå bruker jeg det gjerne med nettingstrømper under. 

Anonymkode: d5af6...9a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden går framover! Da jeg var ung hadde besteforeldregenerasjonen mer gammeldagse klær, bestemor gikk alltid i kjole og forkle f.eks. Dongeribukse hadde de ikke.  Nå om dagen er dongeri allemannseie. Det er forskjell på dongeri med hull og dongeri med hull, noen har småhull og " rifter" og andre har større hull. Men jeg gidder ikke sette aldersgrense for bruken, for det kommer mer an på person og stil enn alder. 

 

Anonymkode: 4d925...641

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 38 og synes jeg er "for gammel", og med det mener at jeg ikke synes det er passende å stille opp på jobb i hullete jeans. Min mor som er 60 går i hullete jeans og hun synes ikke hun er for gammel. 😁 

Anonymkode: 33581...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man må tenke på og bekymre seg for her i verden.. Jeg har et par hullete jeans, bruker de innimellom uten den minste tanke på om jeg er for gammel eller ikke. (Altså 40) Hvis noen føler for å le av/rakke ned på meg av den grunn, så er jeg heldigvis gammel nok til å ikke bry meg en døyt om dét. Jeg bruker de klærne jeg vil bruke, uavhengig av hva som tydeligvis er "rett og galt". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...