Gå til innhold

Glow up


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du søker på glowupnorge kommer du inn på instagrammen til selve programmet, flere av brukerne er tagget i bildene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud hun Malin er så jævlig sutrete!! Står og griner bare hun får litt kritikk. Og vil bare gå 🙄 Bye 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Herregud hun Malin er så jævlig sutrete!! Står og griner bare hun får litt kritikk. Og vil bare gå 🙄 Bye 

Synes reaksjonen hennes var fin da hun røk ut. Det er jo noe som betyr veldig mye for henne, kanskje mer enn de andre deltakerne også virker jo hun litt usikker på seg selv også 😞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig røk Malin ut, begynte å bli drittlei av den konstante sutringen hennes. Hun er en voksen person, kan ikke drive å sutre hver gang hun ikke får til noe.

Anonymkode: b8e09...417

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ingen har gitt glow up en anmeldelse. 

Merkelig hele programmet. Så innmari amatørmessig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Malin var overfølsom og gråt veldig mye, men hun har et fantastisk talent og virker veldig skjønn som person.

Har egentlig likt alle deltagerne. Alle var vært jordnære og virker hyggelige. Synes ikke Henrik fortjente å ryke feks, han hadde både talent og personlighet til å være makeup artist. 

Man ser hvor dårlige tilbakemeldinger dommerne gir når de får gjestedommer som kommer med mer konstruktiv kritikk og virkelig går ned i detalj samtidig som de holder det profesjonelt. 

Anonymkode: 62e6f...1b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå når programmet er ferdig føler jeg egentlig ingenting. Synes hele greia har virket veldig amatørmessig. Programlederen bare tuller og fjaser rundt og når dommerne skal diskutere bilder før face off vet man jo ikke hvem de prater om da vi ikke får se bildene mens de prater.

Trenger ingen ny sesong for min del. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fornøyd med vinneren.. Synes 2.plassen har gjort det jevnt over bedre og fortjente det mer, men sånn er det vel. 

Anonymkode: 1cb93...9ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, Lady Lovelylocks skrev:

Hvor kommer Sandra fra?

Island tror jeg.

Anonymkode: ccc23...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har kolleksjonen til Karolina kommet ut på Makeup Mekka.. Et øyenskyggepallett, noen koster og et hårband... Noe så utrolig skuffende. Og det var det hele 😳😳 Hadde vært sinnsykt skuffa om jeg var henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Nå har kolleksjonen til Karolina kommet ut på Makeup Mekka.. Et øyenskyggepallett, noen koster og et hårband... Noe så utrolig skuffende. Og det var det hele 😳😳 Hadde vært sinnsykt skuffa om jeg var henne.

Jaa, enig :( Ikkeno kolleksjon det der.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...