Gå til innhold

Glow up


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle ikke vært lov med programledere/dommere som ikke kan uttale "kj"-lyden.

Alle deltagerne virker psykisk ustabile, og dommerne eier ikke sjarm eller engasjement. Martine er den eneste som gjør en innsats for å engasjere. 

Anonymkode: 73da4...6aa

Nei, det er ganske komisk. Begge dommerne sier sjempe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LaptopPute
20 hours ago, Jolanda said:

Nei, det er ganske komisk. Begge dommerne sier sjempe. 

Er det så jævlig nøye da? Jeg vokste opp med talefeil, burde jeg bare ikke eksistere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 15.38, LaptopPute skrev:

Er det så jævlig nøye da? Jeg vokste opp med talefeil, burde jeg bare ikke eksistere da?

Nei det er ikke så forferdelig nøye, men noe av poenget er at TV-språk bør være ganske nøytralt og følge vanlige norske språkregler, fks dialekt er fint, men behøver ikke ha den mest ekstreme varianten. Det er jo for at flest mulig folk i hele landet og folk som er fra utlandet skal forstå det. Man kan vel ønske at folk på TV holder seg til alminnelige regler for språk uten å bli beskyldt for at man ikke ønsker at de skal eksistere. 

Anonymkode: 1781c...948

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannlige dommeren har aksent og er mulig innvandrer, likevel høres det barnslig ut å ikke kunne klare å si kj-lyden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dommerne virker barnslige i måten de prater på. Banner og bruker ord som tenåringer gjør. Diana sa blant annet "Hvorfor i helvete bruker hun hvit på alt?". Hallo det er et tv program.

Anonymkode: ae5ba...3fe

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg kan tenke på når jeg hører dommerne prate er «stay in school». Gremmes over både ordforråd og «uttalefeil».  De gir ikke akkurat et veldig godt inntrykk av make-up bransjen. 

Anonymkode: f968f...eca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke imponert over måten dommerne behandler deltagerne på, det virker som en ganske «amper» stemning på sett. Forstår at dette er en konkurranse og at de skal være strenge. Føler det er en FIN linje mellom å være streng og «bitch» her krysser de mer over på den siste siden. Har ikke fått noe særlig positivt inntrykk av dommerne fra dette programmet, og da spesielt Dajana kanskje. Hun blir altfor uprofesjonell og hele oppførselen deres sammen virker veldig «fjortis» hjelp! Håper det tar seg opp da! Sitter ikke igjen med en spesiell god følelse etter å ha sett episodene til nå! 

Anonymkode: 7a00c...12c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
On 11/5/2019 at 6:28 AM, AnonymBruker said:

Nei det er ikke så forferdelig nøye, men noe av poenget er at TV-språk bør være ganske nøytralt og følge vanlige norske språkregler, fks dialekt er fint, men behøver ikke ha den mest ekstreme varianten. Det er jo for at flest mulig folk i hele landet og folk som er fra utlandet skal forstå det. Man kan vel ønske at folk på TV holder seg til alminnelige regler for språk uten å bli beskyldt for at man ikke ønsker at de skal eksistere. 

Anonymkode: 1781c...948

Vanskelig for deg å bli beskylt for ting når du regelrett sier at du ikke liker visse type mennesker som snakker på visse måter. Og tv2sumo har teksting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker konseptet men er enig i at hele greia virker veldig uproff. 

Anonymkode: 562bc...755

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over dommerene i dette programmet - synes deltakerene er veldig fine og nedpå mennesker, mens dommerene er jo så overfladisk og ufine mot de? Ta symesterskapet f.eks - det er sånn dommerene skal være. Føler det nesten er personangrep på enkelte deltagere. Liker konseptet veldig godt, men det at dommerene er så ufine trekker veldig ned for meg kjenner jeg. 

Anonymkode: 1015f...0b0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Malin født gutt? Syns hun har så mørk stemme og kanskje ligner litt på en gutt? 

 

Anonymkode: 3c708...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er Malin født gutt? Syns hun har så mørk stemme og kanskje ligner litt på en gutt? 

 

Anonymkode: 3c708...704

For en utrolig spesiell ting å spørre om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Malin født gutt? Syns hun har så mørk stemme og kanskje ligner litt på en gutt? 

 

Anonymkode: 3c708...704

Det ser ut som hun har adamseple også... 

Anonymkode: aa7fc...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Malin født gutt? Syns hun har så mørk stemme og kanskje ligner litt på en gutt? 

 

Anonymkode: 3c708...704

Hun er ikke født gutt nei 😅 

Anonymkode: 08ca1...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste av deltagerne ikke er sånn superflinke, så litt kjedelig. Og ikke rart det ofte blir dårlig når all sminken de får bruke er fra makeupmekka. Det er så mye dritt fra det merket. 

Anonymkode: 00c07...803

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes de fleste av deltagerne ikke er sånn superflinke, så litt kjedelig. Og ikke rart det ofte blir dårlig når all sminken de får bruke er fra makeupmekka. Det er så mye dritt fra det merket. 

Anonymkode: 00c07...803

Ikke sikkert all sminke er fra makeupmekka selv om de blir sponset av de.  Men veldig synd på de hvis det er tilfelle.  Makeupmekka er rævva, så og si bare bomkjøp derfra. Styr unna!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette programmet viser at det blir brukt MYE redigering når de legger ut bilder på Instagram. De er flinke altså, men sminken kan ikke sammenlignes med det de legger ut på nettet. 

Anonymkode: dac76...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ikke sikkert all sminke er fra makeupmekka selv om de blir sponset av de.  Men veldig synd på de hvis det er tilfelle.  Makeupmekka er rævva, så og si bare bomkjøp derfra. Styr unna!!!

Virker som all sminke er derfra, hvertfall det jeg har sett de har filmet av produker er derfra. Synes synd i deltagerne isåfall 😂

Anonymkode: 00c07...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ikke sikkert all sminke er fra makeupmekka selv om de blir sponset av de.  Men veldig synd på de hvis det er tilfelle.  Makeupmekka er rævva, så og si bare bomkjøp derfra. Styr unna!!!

MM er sponsor av serien og det er hovedsaklig deres produkter som blir brukt.

Er stort sett fornøyd med mine produkter der ifra jeg.

Anonymkode: b89ac...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...