AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #41 Skrevet 12. november 2019 Dajana spesielt er så utrolig frekk i tilbakemeldingene!! Skikkelig spydig. Anonymkode: 00c07...803 18
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #42 Skrevet 12. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dajana spesielt er så utrolig frekk i tilbakemeldingene!! Skikkelig spydig. Anonymkode: 00c07...803 Helt enig! Blir pinlig berørt på hennes vegne. Skikkelig mean girl oppførsel. Anonymkode: bfe43...085 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #43 Skrevet 12. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dajana spesielt er så utrolig frekk i tilbakemeldingene!! Skikkelig spydig. Anonymkode: 00c07...803 Hun har et utrolig snevert ordforråd. Anonymkode: d9549...20e 11
Sitronmelis Skrevet 13. november 2019 #44 Skrevet 13. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes de fleste av deltagerne ikke er sånn superflinke, så litt kjedelig. Og ikke rart det ofte blir dårlig når all sminken de får bruke er fra makeupmekka. Det er så mye dritt fra det merket. Anonymkode: 00c07...803 Enig.. Syns de burde fått brukt egne produkter, eller ihvertfall hatt et bredt utvalg av andre merker. Tror ikke akkurat Dajana (?) bruker sminke fra makeupmekka når hun sminker seg selv eller andre heller. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #45 Skrevet 13. november 2019 Jeg synes ikke mannen (husker ikke navnet) er så verst, men Dajana er skikkelig frekk og uprofesjonell. Anonymkode: 562bc...755 15
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #46 Skrevet 13. november 2019 Dajana har et virkelig dårlig ordforråd. "Seriøst" "Liksom" "Jævlig stygt". For meg så virker hele konseptet veldig barnslig og "enkelt". Anonymkode: ae5ba...3fe 17
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #47 Skrevet 13. november 2019 Dajana har for meg aldri fremstått som noe hyggelig. Jeg oppfatter hun som overlegen og som dere skriver her, rett og slett frekk. Anonymkode: 17448...5db 18
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #48 Skrevet 13. november 2019 På 7.11.2019 den 13.33, AnonymBruker skrev: Synes dommerne virker barnslige i måten de prater på. Banner og bruker ord som tenåringer gjør. Diana sa blant annet "Hvorfor i helvete bruker hun hvit på alt?". Hallo det er et tv program. Anonymkode: ae5ba...3fe Å giiiiid! Helvete og faen er ikke det verste man kan si. Verre med innblanding av engelsk og sjempeditt og sjempedatt spør du meg. Anonymkode: e7d0b...267 8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #49 Skrevet 13. november 2019 Dajana er lite classy. Virker som en bitch. Og sminken og stilen er ikke fin. Synes også det virker som dommerne ikke liker hun som er størst. Jeg synes hun har vært ganske flink noen ganger, men føler hun ikke får nok skryt. Har tenkt tanken på at kanskje de vil ha en som er «perfekt» utseendemessig. Hun nordlendingen med rødt hår takler ikke konstruktive tilbakemeldinger. Tar seg nær av alt. Slik kan man ikke være i den bransjen. Hun andre med rødt hår fremstår som frøken perfekt. Virker som hun vet hun ofte er flink, men later som hun er uskyldig og ikke har troen på seg selv. Synes det er synd vi ikke vet mer om deltakerne. Hadde kanskje forstått stilene deres mer da. Anonymkode: 9825e...399 7
snoren Skrevet 14. november 2019 #50 Skrevet 14. november 2019 Synes det var helt feil av dem å kaste han mannen ut av konkurransen, tror han hadde vunnet hele greien hadde han ikke tabbet seg litt ut på den oppgaven. 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #51 Skrevet 14. november 2019 Enig i at Dajana er unødvendig frekk. Må også le litt av hvordan dommerne uttrykker seg noen ganger, de har et ganske begrenset ordforrråd. For eksempel da hun snakket om at Karolina hadde "tatt en liten bamse og fått den til å bli en stor bamse" 🤣 I Halloween-episoden. Synes også episodene blir litt i korteste laget, jeg skulle gjerne sett mer av selve sminkeprosessen. Det er jo det som er gøy, deltakerne er jo veldig flinke! Jeg føler også at det blir ganske repetitivt, spesielt de sekvensene med Martine som sitter i sofaen og spør "Er dere spente/nervøse" hver eneste gang og får det samme svaret 😜 Konseptet er kult, synd at utførelsen ikke er så bra. Anonymkode: 08ca1...cce 9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #52 Skrevet 14. november 2019 Det hadde vært et mye bedre program uten Dajana som dommer. Hun er frekk og nedlatende, og det mest ironiske er at hun ikke kan sminke seg selv engang. Bruker alt for mye foundation som får henne til å se gul ut i ansiktet. Anonymkode: 2a47d...ff3 16
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #53 Skrevet 14. november 2019 Dajana har utrolig mange frekke kommentarer ja. Skjønner at det er en tøff konkurranse, men å være ufin hører ikke hjemme i en konkurranse, selv om den er aldri så tøff. Hun virker altfor selvgod i tillegg. Greit at hun kan make up, men det kan gjestedommerne også, og de har vært langt mer hyggelige. Man trenger ikke være snerpete og cocky bare fordi man er ekspert på sitt felt. Deltakerne er jo så skjønne, kjempe dyktige, men samtidige ydmyke. Er kanskje derfor de har valgt de dommerne de har, for at det skal bli litt "drama" og at ikke alle personlighetene skal være like. Anonymkode: bbb6c...107 14
Jodaneida Skrevet 19. november 2019 #54 Skrevet 19. november 2019 Dajana snakker så mye om sminken til deltagerene. Jeg humret litt for meg selv når hun kommenterte "hudtonen er litt for gul" samtidig som "dronningen" selv har tydelig feil farge på sin foundation, og ikke minst tydlige foundationskiller i både panna og på halsen😂 21
Anim92 Skrevet 20. november 2019 #55 Skrevet 20. november 2019 På 13.11.2019 den 17.47, AnonymBruker skrev: Å giiiiid! Helvete og faen er ikke det verste man kan si. Verre med innblanding av engelsk og sjempeditt og sjempedatt spør du meg. Anonymkode: e7d0b...267 Mye verre er å være ufin og rakke ned på deltagere (og jo, den nedbrytinga blir definitivt forsterket med faen og helvete) enn å si sjempeditten og datten. Dessuten er det mange engelske ord, spesielt på det feltet som det ikke finnes gode norske ord for. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #56 Skrevet 20. november 2019 Likte veldig godt dagens episoder 😊 Syns feil deltaker kom inn igjen, men men Anonymkode: dac76...a4d 1
Lipstick Skrevet 20. november 2019 #57 Skrevet 20. november 2019 (endret) Enig med dere om at Dajana har en del ufine kommentarer til deltakerne. Hun virker stresset og virker ikke som hun liker hverken deltakerne eller jobben sin som dommer. Den mannlige dommeren fremstår langt mer empatisk, og pedagogisk. 😊 Jeg personlig tror deltakerne blir bedre av oppmuntring enn av mye ukonstruktiv kritikk. Martine er nå skjønn da, tross for at hun er uerfaren som programleder. Flere av deltakerne imponerer. Jeg synes det var synd at Henrik røk ut, for han hadde jeg troen på. Sandra og Karolina er også veldig gode, synes jeg. Liker "gutset" og positiviteten til Ida. Malin burde ha mer tro på seg selv. Ellers et kjekt program, synes jeg. Kunne tenkt meg at de la opp programmet slik at seerne kunne lære noen sminketriks også, mer enn i starten av face off-rundene. Endret 23. november 2019 av Lipstick 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #58 Skrevet 20. november 2019 Uff er så lei av Malin og den gråtingen. Gråter i hver eneste episode. Anonymkode: ae5ba...3fe 8
snoren Skrevet 22. november 2019 #59 Skrevet 22. november 2019 etter å ha fulgt med på Beauty Cult på snapchat heier jeg nå på Ida! Hun hadde en helt fantastisk sminkelook i går! ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #60 Skrevet 25. november 2019 Noen som har instagram til deltagerne ? Anonymkode: 50c0e...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå