AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Del Skrevet 22. oktober 2019 Har brukt klokke lenge, og det har blitt et innrykk i huden der klokken har vært og det ser helt merkelig ut. Mulig klokken har vært på for stramt, men det kjennes ut som klokken sitter for løst når jeg har reimen på løsere. Legger ved et bilde for å vise, vises ikke så godt på bilde som i virkeligheten, men man ser likevel et klart merke der klokken har vært, selv om jeg går dagesvis uten klokke så er innrykket der likevel. Anonymkode: 3d675...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Del Skrevet 22. oktober 2019 Så fremst du ikke stopper blodsirkulasjonen er det ikke farlig. Men større fare for sopp under reima. Jeg hadde byttet reim til en som passet meg bedre. Anonymkode: d7f8d...3d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 22. oktober 2019 #3 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg tviler på det, og håper ikke det,mitt håndledd ser mye verre ut enn det der når jeg tar av meg klokka,selv om den ikke er for stram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Del Skrevet 22. oktober 2019 Ha klokka utenpå en tynn genser eller skjorte, så blir det ikke merke på armen. Ellers virker den for stram til deg syns jeg. Anonymkode: df0e5...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Del Skrevet 22. oktober 2019 Du har klokkereimen altfor stram. Anonymkode: 2b8d2...873 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #6 Del Skrevet 22. oktober 2019 Finnes det virkelig fortsatt folk som bruker armbåndsur? Anonymkode: 2c8f9...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. oktober 2019 #7 Del Skrevet 22. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det virkelig fortsatt folk som bruker armbåndsur? Anonymkode: 2c8f9...ace Ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrekStar Skrevet 22. oktober 2019 #8 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Med mindre hånden din blir lilla, grunnet blodmangel, så tror jeg det skal gå bra. Slike strekkmerker går vekk, og er ikke farlig, og gir ikke armen varig men. Endret 22. oktober 2019 av TrekStar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. oktober 2019 #9 Del Skrevet 22. oktober 2019 Merkene etter klokken blir der ikke i flere dager. Det er bare tull... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #10 Del Skrevet 22. oktober 2019 Ikke noe å bekymre seg over. Jeg har en lei uvane med å glemme hårstrikker rundt håndleddet. Og våknet nettopp med en arm som så sånn ut. Sokket i huden gikk raskt tilbake da jeg tok den av. Anonymkode: 378dc...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. oktober 2019 #11 Del Skrevet 22. oktober 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, latterliggjøring og avsporinger. Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #12 Del Skrevet 22. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det virkelig fortsatt folk som bruker armbåndsur? Anonymkode: 2c8f9...ace Ja... Skulle det ikke være det? Vi trenger fortsatt å vite hva klokken er i blant. 🙄 Anonymkode: 56d0e...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 22. oktober 2019 #13 Del Skrevet 22. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det virkelig fortsatt folk som bruker armbåndsur? Anonymkode: 2c8f9...ace Ikke så uvanlig å bruke treningsklokke akkurat 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #14 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har en ring som fir søkk og er for trang. Hatt det i mange år, men har ikke orket å blokke den ut enda. Ingen fare - lever enda Anonymkode: 566b9...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå