Gå til innhold

Upopulære meninger - generelt


PURE/HONEY

Anbefalte innlegg

Del dine upopulære meninger. Jeg begynner:

- Jeg synes ikke at snus og røyk er ekkelt. Jeg synes ikke det er tiltrekkende eller kult heller, er bare veldig likegyldig til det. Å se en svart snus mellom leppa til noen gjør meg ingenting, heller ikke å gå forbi noen som røyker og kjenne røyklukta i 3 sek. Er ikke noe jeg vil begynne med selv, men er bare ikke så naturveik i denne kategorien, I guess.

- Adele lager kjedelig musikk og har en litt slitsom, sur stemme. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kygo sin musikk er som gnagsår i ørene.

Jeg er drittlei av å høre om alt som er usunt. 

Anonymkode: f1b12...f68

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at fokuset på personlig hygiene har gått altfor langt. Man er liksom ekkel om man ikke dusjer hver dag. Noe som er fullstendig unødvendig for de fleste. 

Anonymkode: b63d9...b0a

  • Liker 48
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i plast-krisen. Kaster ikke i naturen, men bruket det jeg føler for og kaster det i vanlig restavfall.

Anonymkode: 33d54...0a6

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg liker å ha penger og liker å shoppe, 

Anonymkode: c3377...8d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Narkomane kan skylde seg selv med alt vi vet om slikt i 2019, og i tillegg har de elendig moral all den tid det er kjent hvor mye vold og drit som typisk skjer før narkoen kommer hit.

99% av moderne popmusikk er så umusikalsk at jeg på ramme alvor mener at folk må lide av en musikalsk form for stockholmsyndromet.

Anonymkode: b3883...7fb

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener homofili er unaturllig og bør ikke oppmuntres.

Anonymkode: 93c7e...3fb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fiskegrateng skrev:

Jeg er helt likegyldig når det gjelder Greta Thunberg, hun rører meg ikke i det hele tatt. Den "how dare you" talen var pinlig å se på, hun så litt klovnaktig ut

100 % enig. Det var bare kleint 

Anonymkode: b63d9...b0a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den ambulanse-hendelsen i Oslo nylig, så ble det igjen veldig tydelig at politiet i Norge absolutt ikke er i stand til å bære eller håndtere noen skytevåpen. Disse politifolkene skjøt blant annet mot ett butikk-lokale (med flere kunder og ansatte inni!) og mot en busslomme med flere mennesker i nærheten. Politiet stoppet jo aldri den rabiate ambulansen ved å faktisk skyte mot den. Men fordi de valgte å kræsje rett inn i ambulansen.                                                                

Når politifolkene velger å skyte løs på denne måten i et befolket område, så sier det veldig mye om disse politifolkene. Projektiler kan selvfølgelig  komme på avveie, og gjøre ekstremt stor skade. I tillegg kan det skape frykt blant befolkningen. Man skulle jo faktisk tro (iallefall håpe) at etter Utøya i 2011, så burde norsk politi ta slike ting LANGT mer seriøst og faktisk være forberedt på slike kritiske / vanskelige situasjoner. 

Men noe slikt kan man liksom ikke fortelle HØYT til noen. Folk flest innbiller seg vel at politiet i Norge liksom er SÅ forbanna fantastiske og "kompetente" til jobbene deres.         

Anonymkode: 5772b...b50

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter den ambulanse-hendelsen i Oslo nylig, så ble det igjen veldig tydelig at politiet i Norge absolutt ikke er i stand til å bære eller håndtere noen skytevåpen. Disse politifolkene skjøt blant annet mot ett butikk-lokale (med flere kunder og ansatte inni!) og mot en busslomme med flere mennesker i nærheten. Politiet stoppet jo aldri den rabiate ambulansen ved å faktisk skyte mot den. Men fordi de valgte å kræsje rett inn i ambulansen.                                                                

Når politifolkene velger å skyte løs på denne måten i et befolket område, så sier det veldig mye om disse politifolkene. Projektiler kan selvfølgelig  komme på avveie, og gjøre ekstremt stor skade. I tillegg kan det skape frykt blant befolkningen. Man skulle jo faktisk tro (iallefall håpe) at etter Utøya i 2011, så burde norsk politi ta slike ting LANGT mer seriøst og faktisk være forberedt på slike kritiske / vanskelige situasjoner. 

Men noe slikt kan man liksom ikke fortelle HØYT til noen. Folk flest innbiller seg vel at politiet i Norge liksom er SÅ forbanna fantastiske og "kompetente" til jobbene deres.         

Anonymkode: 5772b...b50

Nordmenn tror jo at alt er top noch i Norge. Lite selvkritikk der i gården

Anonymkode: d95dd...0ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 1.26, AnonymBruker skrev:

Jeg mener homofili er unaturllig og bør ikke oppmuntres.

Anonymkode: 93c7e...3fb

Men her sier jo vitenskapen noe annet. Homofili er naturlig og finnes også blant dyr. Og hos mennesker har det sammenheng med morens omstendigheter under graviditet som påvirker hormonutskillelse.

Anonymkode: 5e77a...652

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slike politikere som Listhaug skulle vi hatt flere av, som tørr si det de mener samme hvor upopulert det er. ( ikke like enig i budskapet som i framførelsen bestandig da menn)

Vi har skiftende klima på jorden, har hatt det i 4 milliarder år ca og det vi ser nå er naturlige klimaforandringer, men at vi menneskene kanskje har hvert med på å forskyve mønsteret ja, at vi helt klart kan gjøre kraftige tilltak for en renere klode, ja.

Greta er et pr-triks og det er folk bak hu som tjener store penger, men budskapet hun kommer med er faktisk viktig og hun trur på det.

dagens radioprogrammer er bare dritten, jeg er gammel rocker og ler av alle disse rockekanalene som spiller de samm 30 populistiske sangene hver dag og aldri tørr å vike fra det gammle trygge. Ikke begynn å snakke om P4 ol....

Media støtter de rød-grønne og skjuler masse sanheter for oss.

Vi mennesker er en døende rase om vi ikke for nedfødselstallene i enklet land.

 

Anonymkode: ef83d...8b5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de som deler bilder av Louis Vuitton-veskene, toalettmappene og handleposene sine på sosiale medier er tragikomiske. Skryting av luksusprodukter er i det hele tatt  bare helt utrolig pinlig å se på. Fint skal det være selv om det er kjøpt for lånte penger og de må leve på nudler i måneder etter innkjøpet. Tror de virkelig at noen tror de er rikinger?  Det lyser jo Wannabes lang vei..

Anonymkode: 431f3...306

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for innvandring! Jeg jobber med dette og ser hvor mange av de som kommer som har et så utrolig stygt synn på vesten, kvinner og andre relgioner, hvordan de forlanger, skriker og krever men ikke er det minste interesert i å yte noe tilbake. Og jeg ser hvordan de som prøver oppføre seg, prøver å tilpasse seg, blir herja med av de andre. Jeg er redd hvordan dette vil påvirke Norge i løpet av årene som kommer og jeg er redd poltikere som Støre og Ap som ønsker flere og flere av disse inn i landet som stemmkveg uten tanke på konsekvensene.

Anonymkode: ef83d...8b5

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes slike politikere som Listhaug skulle vi hatt flere av, som tørr si det de mener samme hvor upopulert det er. ( ikke like enig i budskapet som i framførelsen bestandig da menn)

 

Anonymkode: ef83d...8b5

Hun har jo en enorm appell til en begrenset del av befolkningen, og ville nok aldri sagt noe som denne gruppen som helhet ikke var enig i. 

poenget er altså at hun ikke sier det hun mener uavhengig av hvor upopulært det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 1.26, AnonymBruker skrev:

Jeg mener homofili er unaturllig og bør ikke oppmuntres.

Anonymkode: 93c7e...3fb

Jeg hater mennesker som mener dette. 

Anonymkode: 3c246...184

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...