Gå til innhold

Upopulære meninger - generelt


PURE/HONEY

Anbefalte innlegg

Mange ledende politiske partier og statsledere i Norge (og andre europeiske land) har i mangfoldige år valgt å gi alle tenkelige rettigheter til "flyktninger" og immigranter / asylsøkere som faktisk ønsker at VI ikke skal ha noen som helst rettigheter eller muligheter i vårt eget samfunn. 

Hvis noen innbiller seg at det er fullt mulig å "integrere" slike kulturer og religioner som har verdensherredømme som deres absolutte mål, da er nok en katastrofe bare ett spørsmål om tid. Hele rettsapparatet i Norge (og i flere andre land i Europa) har også blitt fullstendig  gjennomsyret av all denne over-snillismen.     

Det har jo nærmest blitt helt umulig å få gjort noe som helst med hyper-kriminelle  immigranter som har løyet seg inn i landet, som begår alvorlig kriminalitet og faktisk utgjør en livsfare for samfunnet vårt.             

Anonymkode: 5772b...b50

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger småprating, med folk på bussen, med bussjåføren, i kø, på en benk, telefonen. 
Jeg synest det er uoppdragent, dårlig folkeskikk å ikke småprate. 

Anonymkode: af386...f0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er motstander av dagens ordning om barnebidrag, og at staten involverer seg i dette. 
Kan ikke få sagt nok hvor idiotisk dette systemet er. 
 

Jeg er gift med han jeg har barn med, men jeg har jo venner som er i andre situasjoner, og som prater om bidrag, fastsettelse, bidragsforskudd, og syter og klager. 
 

Får du barn med en idiot, som ikke vil fostre opp ungene sine, øker ikke sjansen for et godt forhold med ungene å starte bidrags innkreving gjennom NAV.

Anonymkode: af386...f0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk burde ta og bestå en IQ-test før de fikk formere seg.

Anonymkode: 40f2a...d8c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes folk burde ta og bestå en IQ-test før de fikk formere seg.

Anonymkode: 40f2a...d8c

Vi ville gått glipp av mange enestående foreldre med barn som får en fantastisk oppvekst om vi hadde dette. 

Anonymkode: 8c6fb...bbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi ville gått glipp av mange enestående foreldre med barn som får en fantastisk oppvekst om vi hadde dette. 

Anonymkode: 8c6fb...bbc

Enig i det, men kanskje det skulle hvert bedre oppfølging av menesker som ikke nødvendigvis klarte seg aleine uten veiledning. Jobbet med barn i mange år og sett mye rart.

Anonymkode: ef83d...8b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes matpakker er dritekle og skjønner ikke hvorfor ikke alle norske skoler ikke har kantine med ordentlig mat til elevene, slik de har i andre land som er fattigere enn Norge. Husker at jeg droppet å spise mat på barneskolen ofte fordi jeg ikke greide å spise svett ost eller brødskive som hadde absorbert syltetøyet som en svamp. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det burde være pålagt å få en slags undervisning i hvordan man blir en god forelder med en gang man blir gravid, med en eksamen til slutt som vurderer om du burde få hjelp/være registrert hos barnevernet. Stopp barnemishandling før det skjer, liksom.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreldre som ikke bryr seg om meg, og ei datter som mener at jeg er et så forferdelig menneske at jeg ikke burde ha barn. Så hun anmeldte meg til bv og sa jeg hadde alkoholproblemer og kasta ting... Og dro frem saker som var delvis sanne eller direkte løgn. Hyggelig. Jeg kan ikke si at familien min behandler meg dritt, og at datteren min er oppdratt til å tenke og mene det samme. 
 

Får helt fnatt av folk som har helt ulogiske forestillinger om egen sykdom og løsninger. 
 

Folk som ikke underviser og som tror de vet alt best om undervisning og lekser. 

Anonymkode: ab736...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at big pharma eksisterer hovedsakelig for å gjøre oss, og holde oss syke. Ikke når det gjelder akuttmedisin, det er åpenbart livreddende, og man blir jo ikke satt på medikamenter for livet om man knekker et bein eller  må fjerne en hjernesvulst. Men altfor mye av medisinen dreier seg om å få pasienten på medisiner for livet, som skal holde oss i live men også holde oss syke og gi bivirkninger slik at man kjøper mer medisin.

Anonymkode: 8993e...dd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er MØKK kjedelig å gå hjemme i mammaperm. 

 

Anonymkode: 80240...375

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes alt snakk om miljø og miljøkrise er dritkjedelig, det engasjerer meg ikke i det hele tatt. Jeg tar grep for å ikke bidra, men jeg er ikke «passionate about it».

 

Jeg mener mange foreldre i dag gjør en ræva jobb med å oppdra ungene sine, med tanke på hvordan de legger alt til rette for dem hele tiden. Unger i dag opplever jo ikke noe som helst motgang, og foreldrene mener de er unike. Ingen barn er unike eller spesielle. 

Anonymkode: 74895...d48

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.11.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Foreldre som ødelegger barna med å ikke gi de grenser, ikke lære de at de og kan ha feil, de og må bidra og de og må jobbe for å oppnå noe, de foreldrene burde hatt kursing og hjelper ikke det burdede bli straffet, vi er i ferd med å ødelgge en hel generasjon med barn. Og jeg ser det hver dag siden jeg jobber med barn 😞

Anonymkode: ef83d...8b5

HELT ENIG!!! Jeg jobber også med barn. Mange barn blir selvrettferdige og egoistiske av all degging fra foreldrene.

Det er ekkelt med folk som sover med hund/andre dyr i senga 🤮
 

 

Anonymkode: 74895...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke miljøforskjeller. Jeg syns ikke det er stas å bli kjent med mennesker fra overalt og ulike kulturer. Det har bare vært slitsomt å prøve å tilpasse seg mennesker med helt annen bakgrunn enn meg, og jeg føler meg ikke på bølgelengde med noen som kommer fra helt andre miljøer og familier enn meg. Jeg vil helst bare være der jeg er fra med andre som meg med lik bakgrunn. Å bli kjent med alle mulig ulike mennesker er ingen berikelse. Jeg hater det. Miljøforskjeller er dritt.

Jeg syns det skandinaviske utseendet er penest.

Jeg syns de homofile får for mye støtte og oppmerksomhet. Jeg syns det er noen andre sin tur nå. 

Anonymkode: 97005...e07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes alt snakk om miljø og miljøkrise er dritkjedelig, det engasjerer meg ikke i det hele tatt. Jeg tar grep for å ikke bidra, men jeg er ikke «passionate about it».

 

Jeg mener mange foreldre i dag gjør en ræva jobb med å oppdra ungene sine, med tanke på hvordan de legger alt til rette for dem hele tiden. Unger i dag opplever jo ikke noe som helst motgang, og foreldrene mener de er unike. Ingen barn er unike eller spesielle. 

Anonymkode: 74895...d48

Alle mennesker er unike på sitt vis. ☺️

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om damer som velger å beholde en unge etter et ons, eller damer som ‘lurer’ menn og blir gravide. Synes det er skikkelig lavmål. Jeg skjønner dog at veldig mange kan synes det er vanskelig med en abort og alt det der, men jeg synes så synd på barnet som ofte får et jævla dårlig utgangspunkt med foreldre som er lite på talefot og jeg synes skikkelig synd på mannfolka. Kjenner en som ble lurt og en som ble pappa etter ons, dette har ødelagt all tillit til damer for deres del og begge ønsket familie og barn før de fikk det og ønsker ikke lenger familie fordi det har gått skeis med mor. Begge har samvær med ungen men kjemper som faen for å få mer, mor nekter for hun kjenner jo ikke pappa. WHY?

Anonymkode: f1a30...2fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...