Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #1 Del Skrevet 23. mai 2005 Er så lei av å dra frem støvsugeren når det er litt brødsmuler eller liknende på kjøkkengulvet. Slike håndholdte støvsugere, er de gode? Har hørt litt blandede kritikker om de.. Har du noen du anbefaler? Eventuelt, noen du ikke anbefaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #2 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har lyst på sånn......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. mai 2005 #3 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har en Black&Dekker Dustbuster 3,6V og den er vi veldig fornøyd med. Kjempepraktisk til smuler på kjøkkenet, i sofaen e.l. eller bare generelt litt småstøvsuging her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #4 Del Skrevet 23. mai 2005 *skrive opp på ønskelisten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. mai 2005 #5 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har en sånn ved kattekassa.. Veldig praktisk så den lille sanden ikke blir dratt utover hele rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. mai 2005 #6 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har en fra Philips hengende på kjøkkenet. Den fungerer kjempefint til sitt formål, og er hyppig i bruk. Har i tillegg til smuler på gulv støvsuget både smuler på duk og smuler på barn/baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 23. mai 2005 #7 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har også en Black & Decker, men derimot ikke den 'dyreste' av ministøvsugerne. Så skal du investere i en, så bruk litt penger, ellers irriterer det bare at den ikke får med alt av småsmuler o.l. Det gjør nemlig ikke de billigste Black & Decker-støvsugerne...Vi har B&D Dustbuster 4,8 Volt - ikke god nok :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 23. mai 2005 #8 Del Skrevet 23. mai 2005 Har også en sånn som henger på veggen på kjøkkenet - bruker den nesten aldri for jeg HATER å tømme den. Det er så ekkelt. Bruker heller kost og brett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. mai 2005 #9 Del Skrevet 23. mai 2005 Har også en sånn som henger på veggen på kjøkkenet - bruker den nesten aldri for jeg HATER å tømme den. Det er så ekkelt. Bruker heller kost og brett jeg. Man tømmer den lille med den store. Kjempeenkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. mai 2005 #10 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har en fra Electrolux. Sugeevnen er bra nok, men det er en litt klønete opphengsmekanisme, den faller lett ned fra veggen. Jeg bruker min masse og kan ikke tenke meg å være foruten. Når denne ryker skal jeg ha den beste Black & Deckeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. mai 2005 #11 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har en som aldri blir bruk. Har faktisk ikke hengt den opp engang etter at vi flyttet i oktober, for vi brukte den jo aldri der vi bodde før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 24. mai 2005 #12 Del Skrevet 24. mai 2005 Vår henger under bordet på veggen der. Ikke i veien for noe - samtidig som den er lett tilgjengelig! Gutta henter den selv når de smuler et eller annet utover. (...minstemann henter den selv når han søler , prøver å overtale ham til kun å bruke den ved tørre ting, men tror ikke han er helt enig enda... Storebror bruker den jo...?! ) En av de duppedingsene vi er blitt avhengige av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå