Gå til innhold

Voksne damer som gamer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hot eller not? 

Anonymkode: e0898...b56

Verken hot eller not fordi voksne mennesker bestemmer selv hva de vil bruke fritiden sin på. På høy tid at etablerte "normer" utfordres og at folk tør være seg selv mer og at man blåser i hva andre måtte tenke og mene. Jeg er 39 år, har hund som jeg trener og spiller så ofte jeg kan. Gir meg masse livskvalitet. Er ikke avhengig av å ha venner eller 1000+ kontakter på Facebook (som jeg for øvrig kuttet ut for 2 år siden fordi jeg kastet bort tiden min der).

Hvem bestemmer hva som er hot eller not for meg? Kun meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstremt hot.

Men mobilspill og lignende teller ikke.

Anonymkode: ac964...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid noen som skal drite seg ut:fnise:

Anonymkode: a0ec4...289

Det er vel du som driter deg ut, dersom du tror du har oversikt over absolutt alle spill i verden. 

Anonymkode: f3ffc...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og spiller endel. Ikke så mye online, men mest Nintendo-spill med mannen, og noen spill alene på laptopen. Mannen min gamer mye mer, men det er koselig med en felles interesse som vi kan gjøre sammen. Ellers bryr jeg meg lite om noen synes det er hot eller not; jeg synes det er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun gamer i stedet fir noe hjernedød som å lese blogger, holde på med Instagram, se på Netflix eller realityshow på tvn er det hot

 

Hvis gamingen går jtover det sosiale, studiet og trening er det ikke hot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker selv å game litt. Og gamere kan defineres i to kategorier: 

  • "Av og til" gamere. En dame som gamer av og til er jo bare flott. Hvis hun har interesse for dette, så hvorfor ikke? Sikkert fint om typen gamer også, så har de dette som felles hobby. Altså HOT!
  • "Samfunstapere" gamere. Her ser jeg for meg en lubben og lat dame som sitter forran PC-en eller TV-skjermen dagen lang uten noen sosial liv. Har sikkert ikke dusjet på 4-5 dager heller, har fet håt, lukter svette, spiser som regel hurtigmat og det er rotete på romemt. Gamingen går ut over privatlivet, økonomien, det sosiale, forholdet osv osv.. dette er IKKE HOT!

 

Anonymkode: 986f4...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...