Gå til innhold

Voksne damer som gamer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. Jeg gamer, men gjør det i hemmelighet ;) 

Anonymkode: fe2f2...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg! Game om du vil, la være om du ikke vil.

Anonymkode: b9cbc...466

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming er min guilty pleasure, og ikke noe jeg snakker om åpent (bortsett fra mine partners in crime🤪).

Anonymkode: f1419...17d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal man begrense hva voksne damer kan gjøre og ikke? idiotisk. 

Anonymkode: e570b...793

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er voksen og gamer. Om det er hot eller not gir jeg en god F i. Det er hobbyen min, og ikke noe jeg gjør for å please andre :)

Anonymkode: ca85b...1fc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid går jeg rundt i skjørt, bluse, kjoler. Alltid fint kledd. Alt av lån er nedbetalt. Vellykket liv med 3 barn........men så kommer kvelden.. på med mannen si t skjorte, slår på pubg 😂😂 (32 år) ingen får vite min mørke hemmelighet 😱

Anonymkode: c10a4...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame på 53 som gamer. Er ranket blant de 20 beste i verden i det jeg spiller. Det er ikke akkurat noe jeg forteller uoppfordret til venner, men det er mest fordi de uansett ikke aner hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 54a42...900

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hot, helt klart. Jeg gamer selv, så dersom jeg mot all formodning skulle bli sammen med noen igjen, er det en stor fordel om hun gamer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 53 som gamer. Er ranket blant de 20 beste i verden i det jeg spiller. Det er ikke akkurat noe jeg forteller uoppfordret til venner, men det er mest fordi de uansett ikke aner hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 54a42...900

Hva i all verden spiller du? Fatter ikke hvem du kan være.

Anonymkode: ca85b...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden spiller du? Fatter ikke hvem du kan være.

Anonymkode: ca85b...1fc

Tenker selvsagt på nick, ikke ekte navn.

Anonymkode: ca85b...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hot er det vel ikke akkurat, men praktisk. Er ikke så farlig om hun spiller Zelda, leser krim eller maler, men er bra å ha individuelle interesser man kan drive med i samme rom. Hadde blitt småsprø av en som hele tiden måtte prate eller gjøre alt sammen til enhver tid. Sitter gjerne og leser en bok mens hun spiller.

...meeen samtidig må jeg si jeg synes det er litt teit med skrikende folk med headset og racerbilstol som forpliktet seg til å spille når amerikanerne er oppe. Hadde sikkert gått greit, men mye heller en rollespillende sofapike fremfor det der.

Endret av Okapi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er voksen kvinnelig gamer. Ikke noe jeg roper ut om men det kommer gjerne opp dersom noen andre skulle spille. Er jo svært interessert i alt gamingrelatert så ikke noe jeg har tenkt å holde skjult, det er jo en stor del av mine interesser. Opplever de fleste synes det er greit, er nok mest de som aldri selv har spilt noe som synes det er en barnslig og teit hobby. Men dette bryr jeg meg ingenting om. Om noen skulle synes det er hot at jeg spiller så hadde det jo selvsagt vært hyggelig men det er i alle fall ikke grunnen til at jeg spiller 😂

Anonymkode: 7c861...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 53 som gamer. Er ranket blant de 20 beste i verden i det jeg spiller. Det er ikke akkurat noe jeg forteller uoppfordret til venner, men det er mest fordi de uansett ikke aner hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 54a42...900

Alltid noen som skal drite seg ut:fnise:

Anonymkode: a0ec4...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Witch24

Jeg gamer en del, er 35år. Har også venninner som gjør det:) har en del fritid og er singel så det er en god hobby å ha.

Hva andre måtte mene driter jeg i, syns litt synd på dem som ikke opplever gleden i tv-spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...