hlidskjalf Skrevet 30. april 2020 #341 Skrevet 30. april 2020 Dypt forstyrrende sak det her. Ren og skjær ondskap. Og helt latterlig lav straff. Vet ikke om det er mulig å rehabilitere en som med fullt overlegg har tatt livet av en 15-åring. Sin egen sønn til og med. Er en ganske ufølsom type til vanlig, men får tårer i øynene når jeg leser om saken. Får håpe han får sin fortjente straff i det hinsidige. 12
Tusseladen Skrevet 30. april 2020 #342 Skrevet 30. april 2020 Det hadde vært morsomt om han fikk smake "egen medisin" i fengselet. Men dette skjer vel bare i amerikanske filmer, dessverre. 4
MonaMaria20 Skrevet 30. april 2020 #343 Skrevet 30. april 2020 Noen som vet hvor han soner? Ullersmo?
Tanuki Skrevet 30. april 2020 #344 Skrevet 30. april 2020 Jeg er i prinsipp i mot dødsstraff...men dette monsteret fortjener virkelig ikke nåde. ,,,At han ikke fikk forvaring skjønner jeg ikke. For en kald, ond undermenneske av en mann. Jeg begynner å gråte når jeg tenker på hva den stakkars gutten led gjennom, fy *** for en ond verden vi lever i. 11
Jobbermedbarn Skrevet 30. april 2020 #345 Skrevet 30. april 2020 4 timer siden, Mariángel skrev: Nå ligger det et bilde av han på forsiden av VG siden han nå har blitt funnet skyldig. Ondskapens ansikt. Måtte du brenne i h*****te Jeg tenker det, du skrev det, takk... 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. april 2020 #346 Skrevet 30. april 2020 3 timer siden, Tusseladen skrev: Det hadde vært morsomt om han fikk smake "egen medisin" i fengselet. Men dette skjer vel bare i amerikanske filmer, dessverre. Om han ikke får smake sin egen medisin, så skal jeg love deg at han får kjørt seg i fengsel. Ingen tvil om det! Sånne som han er helt nederst på rangstigen, de bør nok holde seg helt for seg selv om de får delta i fellesskapet.
Pipaluk Skrevet 30. april 2020 #347 Skrevet 30. april 2020 Er målet hans at folk først og fremst skal oppfatte han som en kynisk og brutal drapsmaskin, og ikke pedofil? Vil han at det brutale skal overskygge de overgrepene han har gjort? Jeg får en følelse av det, at han tenker at å være drapsmann tross alt har bedre status enn det andre. 15
Honey Dew Skrevet 30. april 2020 #348 Skrevet 30. april 2020 21 minutter siden, Tanuki skrev: Jeg er i prinsipp i mot dødsstraff...men dette monsteret fortjener virkelig ikke nåde. ,,,At han ikke fikk forvaring skjønner jeg ikke. For en kald, ond undermenneske av en mann. Jeg begynner å gråte når jeg tenker på hva den stakkars gutten led gjennom, fy *** for en ond verden vi lever i. Vi får trøste oss med at han kommer til å få kjenne det i fengselet, for å si det slik. Han er et ondt ondt menneske (nei, jeg har for mye respekt for dyrene til å kalle han for et dyr). 6
Tanuki Skrevet 30. april 2020 #349 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Honey Dew said: Vi får trøste oss med at han kommer til å få kjenne det i fengselet, for å si det slik. Han er et ondt ondt menneske (nei, jeg har for mye respekt for dyrene til å kalle han for et dyr). jeg håper han lider i fengsel ja, på alle måter. Jeg leser mye true crime, den eneste saken som har opprørt meg like mye må være den Chris Watts-saken. Men syns nesten dette er enda verre. 3
Honey Dew Skrevet 30. april 2020 #350 Skrevet 30. april 2020 (endret) 4 minutter siden, Tanuki skrev: jeg håper han lider i fengsel ja, på alle måter. Jeg leser mye true crime, den eneste saken som har opprørt meg like mye må være den Chris Watts-saken. Men syns nesten dette er enda verre. Det var et annet barn også, som ble så mishandlet av foreldrene sine at han døde. Jeg er ikke sikker på navnet, men jeg tror han hette Christoffer. Han gikk på barneskolen. Når man leser om slike ting, blir en så rasende at en har lyst til å slå løs på vegger og tak i bare frustrasjon. Tenk å nekte barnet sitt å leve. Det er en slik ondskap at jeg ikke vet hva jeg skal si (joda, jeg vet det, men lar være for ikke å bli kastet ut av kg). Endret 30. april 2020 av Honey Dew 9
spenol Skrevet 30. april 2020 #351 Skrevet 30. april 2020 (endret) Det er virkelig så ubegripelig og brutalt dette her. Tror dere på at han oppriktig ikke angrer? En ting er de seksuelle overgrepene. Ufyselig og uforståelig det også. Men å stå over ditt eget barn og kvele det med egne hender..Ta livet av barnet ditt.. Hvordan kan man være menneske etter noe sånt?😢 Fy fillern for et stusselig liv denne mannen har foran seg.. Endret 3. mai 2020 av Elaine Marley
Gjest tullingfranord Skrevet 30. april 2020 #352 Skrevet 30. april 2020 At denne gutten skulle bli adoptert for ett bedre liv her i Norge for så gjennomgå ett psykologisk mareritt for så å bli drept på denne måten er helt for jævlig. Håper han endelig har fått fred han skulle være trygg her i lille Norge men alle de som skulle beskytte han inkludert hans nærmeste svikta han fullstendig. Hvil i fred du er på ett mye bedre sted nå
heavyheart Skrevet 30. april 2020 #353 Skrevet 30. april 2020 5 minutter siden, Pipaluk skrev: Er målet hans at folk først og fremst skal oppfatte han som en kynisk og brutal drapsmaskin, og ikke pedofil? Vil han at det brutale skal overskygge de overgrepene han har gjort? Jeg får en følelse av det, at han tenker at å være drapsmann tross alt har bedre status enn det andre. Der sa du det. Og det er skuffende at når mannen har avkreftet sine vurderingsevner så til de grader, at man ikke har et retts-og fengselsvesen her i landet som får dette mennesket bak lås og slå resten av tiden. Forvaring som har blitt nevnt over her. 4
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. april 2020 #354 Skrevet 30. april 2020 (endret) 3 timer siden, Tusseladen skrev: Det hadde vært morsomt om han fikk smake "egen medisin" i fengselet. Men dette skjer vel bare i amerikanske filmer, dessverre. Mange av de faren skal sone sammen med har psykiske problemer, rusproblemer og mangler naturlige sperringer mot å ty til vold. Om ting ikke er som i amerikanske filmer så tror jeg man får kjenne på utrygghetsfølelsen i fengsler. Endret 30. april 2020 av Nimbus2000
Ti.09 Skrevet 30. april 2020 #355 Skrevet 30. april 2020 Noen ganger er jeg for dødsstraff, spesielt når det gjelder saker der det er begått grusomme ting mot barn...Monsteret vil nok få det vanskelig i fengselet. Kanskje han blir banket opp, slik som stefaren til Christoffer? Kilde: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9RyRd/stefaren-til-christoffer-banket-opp-i-fengsel 4
Gjest DislayName Skrevet 30. april 2020 #357 Skrevet 30. april 2020 Mange i fengsel har vært utsatt for brutalt traumatiske ting som barn, så en mann som har utsatt sitt eget barn for noe sånt som det her kommer neppe til å gå upåaktet hen, for å si det sånn. Hva er det som feiler han? Altså, han må ha en diagnose for å ikke se hvor sinnsykt det er det han har gjort (forgripe seg på et barn) og til og med legge skylda på barnet??? Også si det i retten? Hvordan har han kunnet fungere som en normal ektemann uten at noen har reagert, han skjønner jo fortsatt ikke at han har gjort noe galt? Syns han ser ut som en helt vanlig mann på bildene. Og det er skremmende, at man ikke egentlig kan se sånn ondskap på folk...
Honey Dew Skrevet 30. april 2020 #358 Skrevet 30. april 2020 21 minutter siden, DislayName skrev: Mange i fengsel har vært utsatt for brutalt traumatiske ting som barn, så en mann som har utsatt sitt eget barn for noe sånt som det her kommer neppe til å gå upåaktet hen, for å si det sånn. Hva er det som feiler han? Altså, han må ha en diagnose for å ikke se hvor sinnsykt det er det han har gjort (forgripe seg på et barn) og til og med legge skylda på barnet??? Også si det i retten? Hvordan har han kunnet fungere som en normal ektemann uten at noen har reagert, han skjønner jo fortsatt ikke at han har gjort noe galt? Syns han ser ut som en helt vanlig mann på bildene. Og det er skremmende, at man ikke egentlig kan se sånn ondskap på folk... At man selv har blitt utsatt for mishandling, er ingen unnskyldning for at man gjør det samme mot andre. Ingenting unnskylder drap og pedofili. Absolutt ingenting. 6
Gjest DislayName Skrevet 30. april 2020 #359 Skrevet 30. april 2020 2 minutter siden, Honey Dew said: At man selv har blitt utsatt for mishandling, er ingen unnskyldning for at man gjør det samme mot andre. Ingenting unnskylder drap og pedofili. Absolutt ingenting. Har da virkelig ikke unnskyldt han? Jeg skrev at andre innsatte kommer til å ha sterke reaksjoner på han og det han har gjort pga de selv kan ha vært utsatt for lignende ting.
Elaine Marley Skrevet 30. april 2020 #360 Skrevet 30. april 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå