Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, jeg blir med, om du bare ringer. Alltid hyggelig å bli bedt på middag :ler:

Gjest ensomkjennern
Skrevet

Til alle dere superinteresserte i om Helge er faren til Kåre Magnus; svaret er NEI!

I den idol- episoden de ble linket sammen hadde Kåre anlagt bart for anledningen, og da lignet de faktisk.

Men, nei, de er ikke i slekt. Og Kåre Magnus er ikke i nær slekt med noen kjendiser.

Og kona hans, Marie er kjempesøt!

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoppe: Kan vi stole på deg da? :wink:

For som du skjønner, så har dette temaet plaget oss ganske kraftig :ler:

Med andre ord, så var det bare et tulleinnlegg :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har ikke jeg sovet siden denne tråden ble startet mandag 23.mai klokka 10.27, så jeg velger faktisk å stole på "kjenneren" vår og slår meg til ro med at alt var tull og fanteri. Om spøken var god eller ei skal jeg ikke legge meg borti :roll:

Tusen takk til gjeszzzzz :sove:

Gjest Gjest
Skrevet

Jammen det har vi jo visst hele tiden - at stakkars Helge kun skal få ta ansvar for disse to døtrene (jeg også har kun lest at det er to jenter) - men det ble jo hevdet så hardnakket her at han var i familien med en annen kjendis, dog ikke at denne ikke navngitte kjendisen var hans far... Sånn rent bortsett fra at Charles ble nevnt da, men han hadde jo nektet for det uansett.

Hm...

Gjest Anonymous
Skrevet

Charles var en god teori..... :ler:

Litt trist at tråden begraves, savner søvnløsheten allerede :hoho:

Vi får finne noe annet å bryne oss på; noen som har en ide?

:sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Njaaa... Det jeg lenge har lurt på er det at dronning Sonja sa hun fikk melding om barnebarn nr. 3s fødsel på mobilsvar på vei ut av kirken...

Dette bringer meg tilbake til når mamma lå syk og så på pavens begravelse på tv hvor hun bestyrtet kunne fortelle meg at den dame gikk med mobilen ut av kirken - noe som selvsagt er svært upassende.

Så: hvorfor har ingen reagert på at Norges dronning og statsminister vandrer med en mobiltelefon ut av katolikkenes overhodes begravelse??? Uansett hvor mye fødsel det er snakk om så venter man da til man er i bilen???

Gjest *Fiona*
Skrevet

*ringer Kåre Magnus for en uttalelse om dronningens overtramp*

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Frysepulver: Dronninger gjør som de vil :wink: Det er derfor de er dronninger.... Ganske så urettferdig!

Til Fiona: *smiskestemme* Kan jeg få tlf nummeret til Kåre Magnus? Har planer om å ta meg litt vin i morra, og da får jeg alltid ustyrtelig trang til å tulleringe til kjendiser... :o

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, det gjorde faktisk vi i tenårene. Vi hadde det med å ringe hjem til Vidar Theisen... Stakkars mann

Gjest Anonymous
Skrevet

:oops: Muffe og Gækki her :oops:

Husker ikke helt hva gruppa het, jo var det ikke Drama!

Oh, my god, nå ble jeg kjeeempeflau!

Gjest Gjest
Skrevet
:hoho: Men hvis du fortsatt er hypp så kan du sikkert uten problem få tak i de nå, trokke de har hemmelig nr lenger for å si det sånn :)
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det har du jammen rett i! Som jeg gleder meg til i morra kveld! Både Kåre Magnus, Muffe og Gækki! Om du har telefonnummeret til Vidar, så kan jeg ta en kjapp en til han også :wink:

Ingen andre som vil bekjenne sine synder?

Gjest Anonymous
Skrevet

Så snill du er! Leit at det ikke ble napp på deg hos Wenche Myhres sønn da. :hoho:

(håper virkelig at alle skjønner at dette er tull da?)

• 10 måneder senere...
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

I denne månedens utgave av Henne er det et flere sider langt portrett av Kåre Magnus Bergh der han sier:

Faren min heter ikke Helge Hammelow Berg. Det var en spøk på tv som ble til et rykte. Stakkars Helge, han er helt fortvilet.Får stadig tekstmeldinger fra folk som spør om han er faren min.

Så da var den saken ute av verden og jeg kan endelig sove skikkelig om natta :smilbla:

Og for de som lurer så har jeg IKKE sendt sms til Helge H-B.Men hadde jeg kommet på det i mai 05 så hadde jeg forsøkt det før jeg sendte mail til Se & Hør :sjenert:

Endret av ~Alwa~
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg dro opp denne tråden igjen, for det beviser jo bare at Alwa tok FEIL!!!!!! :sjenert:

men jeg var heller ikke den eneste :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg dro opp denne tråden igjen, for det beviser jo bare at Alwa tok FEIL!!!!!!  :sjenert:

men jeg var heller ikke den eneste  :ler:

Jeg hadde rett hele tiden! Nå har jo mine innlegg blitt gjesteinnlegg og sånn, men jeg vet at jeg alltid har visst at det ikke var sønnen til Helge

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg hadde rett hele tiden! Nå har jo mine innlegg blitt gjesteinnlegg og sånn, men jeg vet at jeg alltid har visst at det ikke var sønnen til Helge

Jaddah jaddah :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...