Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #101 Skrevet 25. mai 2005 Skulle bare mangle... med to høns på speed i avataren er det ikke mer enn vi kan forvente Ikke speed, er helt naturlig rusa
Gjest *Fiona* Skrevet 25. mai 2005 #102 Skrevet 25. mai 2005 Ahhhh... la meg gjette. Tørka hønsemøkk? Eller har du vært innom waco igjen :fy:
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #103 Skrevet 25. mai 2005 Kåre Magnus Berg kommer fra Hamar men har en tilknytning til Bergen også. Har resørtcha sjøh
Gjest *Fiona* Skrevet 25. mai 2005 #106 Skrevet 25. mai 2005 DER har vi løsningen på endring av skriftmåte!! Han kan ikke risikere å bli koblet mot feil far, men vil ikke helt avskrive ham heller - så han puttet H'en i Hammelow på slutten! Seff! (eller er det som i CHarles...?)
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #107 Skrevet 25. mai 2005 Ja, selvfølgelig. At vi kunne være så dumme! Hjelp, er det ikke Lost snart?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #108 Skrevet 25. mai 2005 Ja, han har studert kunst der eller noe tror jeg... Bergen altså... Søkte på telefonkatalogen.no og fant da en Marie Bergh bosatt et for meg ukjent sted. Er et privatnr. og jeg ringer IKKE... Men den som tør/er full nok må gjerne prøve seg... Men Alwa, du fikk jo mail fra TV2 - hva med å følge opp den? Forklare at vi ikke er fornøyde med svaret, at vi trenger utførlige beskrivelser av hans aner samt et oppdatert slekstre med bilder og landtilhørighet. Eventuelt kan vi jo ringe hoffet i England og høre med sekretæren til hun kjempesøkte dronningen (hun ser så god og hjertevarm ut at jeg får helt vondt inni meg... )
Gjest *Fiona* Skrevet 25. mai 2005 #109 Skrevet 25. mai 2005 Jeg synes også dronningen virker litt søkt :o Eller er det en sekretær du søker? *søker på bergh*
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #110 Skrevet 25. mai 2005 Jeg melder meg ikke til å ringe i allefall. Syns at det var så mange som sa de var journalister i en annen tråd, bare jug, det da altså. Man kan ikke stole på noen lenger. :evil:
Gjest *Fiona* Skrevet 25. mai 2005 #111 Skrevet 25. mai 2005 Vet dere hva? Jeg gjetter på han har fått seg hemmelig nummer. Og jeg kan ikke si jeg klandrer ham :o
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #112 Skrevet 25. mai 2005 Vet dere hva? Jeg gjetter på han har fått seg hemmelig nummer. Og jeg kan ikke si jeg klandrer ham :o Vi??? :o Hvis vi får tak i nr. hans synes han sikkert bare det er sååååå hyggelig at vi ringer, særlig hvis vi gjør det allesammen på en kveld (sånn for at vi får forsikret oss og slipper å stole på hva de andre sier). Ekstra trivelig synes han nok det er dersom vi har drukket litt, han synes sikkert det er kjempesøtt at vi måtte drikke oss til mot og derfor fniser og småraper oss gjennom samtalen. sist, men ikke minst setter han nok stor pris på at vi forteller at vi er en gjeng heeeeelt normale kjerringer som sitter på nettet og aktivt har fulgt opp en tråd som bærer hans navn og at vi ikke får gjort annet enn å undre oss på hvem faren hans er. Når vi da forteller at vi mistenker både det engelske kongehus samt at Helge Hammelow Berg har vært på ferde på Hamar blir han nok riktig så engasjert og føler oppriktig med oss. Avslutningsvis koser han seg sikkert når vi forteller han hvor kjekk han er, at det er kun han, Thomas Giertsen og et par andre som kler heltidsskjegg og at vi er dødsmisunnelige på hans kone Marie... Trokke det ender med politianmeldelse engang jeg :o
Gjest *Fiona* Skrevet 25. mai 2005 #113 Skrevet 25. mai 2005 Overhodet ikke enig i at han kler skjegg, han var mye deiligere uten! Men ok, han kommer greit unna med det, mer enn de fleste... Utover det er jeg helt enig i resonnementet; han ville nok reagert med en smule skepsis. Surpompen...
sixx Skrevet 25. mai 2005 #115 Skrevet 25. mai 2005 på Hamar Pssst...Storefjell....ikke Hamar. *knebler fingerne*
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #116 Skrevet 25. mai 2005 Nop, stemmer ikke... Helge Hammelow-Berg bor rett ved meg. Han har to døtre som nevt her før. Henriette og Antionette heter de Har vi hatt svaret rett forann oss hele tiden? Hvor er Armonia? Hun kan jo gå over med den koppen med sukker hun lånte for 3 år siden, og pensle seg elegant inn på temaet! Guri, så smart jeg er!
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #118 Skrevet 25. mai 2005 Pssst...Storefjell....ikke Hamar. *knebler fingerne* Sixx... Det der er sært å vite...
sixx Skrevet 25. mai 2005 #119 Skrevet 25. mai 2005 Sixx... Det der er sært å vite... Vet mye sært jeg. *Knebler tærne også*
Pasha Skrevet 26. mai 2005 #120 Skrevet 26. mai 2005 trur bare at han blir sikkelig sjarmert jeg dersom vi KG-jentene ringer han,, han blir nok så sjarmert at han ber oss alle sammen på middag,,og da får vi møte pappan hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå