Gå til innhold

Ny dokumentarvideo om Hertuginne Meghan -bestillingsprosjekt?


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har begynt å lure på om den er et bestillingsprosjekt fra paret selv. Hva tenker dere?

Man skal ikke tro alt man leser i media, men det har jo vært skriverier om at hun har hyret folk for å hjelpe henne å rette opp i omdømmet sitt.

Man må huske på at hun er skuespiller av yrke.

Jeg tror likevel fullt og helt på at hun må ha hatt det ganske tøft. For deres del håper jeg at hun har vært, er, og alltid vil være hodestups forelsket i Harry, ellers kan det jo virkelig ikke være verdt det.

Jeg har blitt mer kynisk med tanke på hvordan jeg oppfatter videoer fra kongelige. Det ble jeg spesielt etter bruddet mellom Prinsesse Madeleine og hennes første forlovede. Den årlige dokumentaren Året med de kongelige, viet særdeles liten tid til å ta opp akkurat det. Spesielt hvis man tenker på hvor mye media tok det opp. 

 

 

 

 

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ett eller annet ved henne som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på....

Hun er ingen Kate for å si det slik, langt derifra. Engelske kongefamilien har sine særegenheter og stil,  og tror ikke man skal rokke så mye ved dette. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Om en dokumentar har eksklusiv tilgang til informasjon/intervjuer så kan man regne med at intervjuene er gitt på betingelse av at dokumentaren stiller vedkommende i godt lys. Spørsmålene som stilles må godkjennes i forveien og intervjuobjektene forteller hva de ønsker og ikke ønsker å diskutere. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet hvordan de egentlig har det og rykter media skaper er bare det. Rykter er som oftest svada.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Pæddan skrev:

Det er ett eller annet ved henne som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på....

Hun er ingen Kate for å si det slik, langt derifra. Engelske kongefamilien har sine særegenheter og stil,  og tror ikke man skal rokke så mye ved dette. 

Nei hun er ingen Kate, hun er så mye mer en Kate. 

 

Hun tør gå sine egne veier og er faktisk en viktig brikke i å fornye det engelske kongehuset, noe som virkelig trengs. 

Å akkurat det et nok tungt å svelge for Kate, noe som skaper uenigheter blandt de. Kate virker sjalu på Maghan og beina hun har i nesen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattie16

Jeg har mine tanker om dette ekteskapet, dessverre. Jeg tror hun innser at hun har tatt vann over hodet, og at ting ble mye tøffere enn hun trodde. Hun er vant med å sjarmere folk, men britene liker helst sine egne, og der borte skal man ikke tro man er noe.

I tillegg har hun knapt noe egen familie igjen etter alle konfliktene, noe som må være sårt som nybakt mor. Jeg forstår godt at hun er på gråten og føler det er en tøff tid.

Jeg har likt Harry godt, men sammen med henne virker han litt humørsyk og svak. Alt handler om henne og det hun brenner for. Jeg tror hun trenger en mer moden og selvsikker mann, for hun har selv en meget sterk personlighet.

Har veldig sansen for stilen hennes og synes hun på mange måter har vært inspirerende. Men føler og hun er litt pretensiøs, og det blir litt teit dette voldsomme klima og feminisme-fokuset hele tiden. Også så teit når Harry sa at han kun ville ha to barn fordi det var best for miljøet. Right. Det var vel helst fordi hun straks er 40 år og de ikke har all verdens tid til å reprodusere. Vær nå ærlig i det minste. Og frekt ovenfor broren som har tre barn🙄 slike ting irriterer meg skikkelig😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
På 20.10.2019 den 12.42, Flettfrid skrev:

Nei hun er ingen Kate, hun er så mye mer en Kate. 

 

Hun tør gå sine egne veier og er faktisk en viktig brikke i å fornye det engelske kongehuset, noe som virkelig trengs. 

Å akkurat det et nok tungt å svelge for Kate, noe som skaper uenigheter blandt de. Kate virker sjalu på Maghan og beina hun har i nesen. 

Tror nok ikke Kate tar det så tungt. Om litt blir hun landets kronprinsesse, og står derved over Meghan i rang. 

At det britiske monarkiet trenger en modernisering er bare tull. Det går sakte, men sikkert fremover på den fronten også, man trenger ikke at en pr-kåt dame tar på seg den jobben uten å spørre.

Dronning Elizabeth er 93 år, og har brukt livet sitt til å opprettholde de tradisjonene og den arven det britiske monarkiet er. Jeg synes det er direkte respektløst av Meghan å gi beng i alt som heter kongelig kutyme, regler og forventet oppførsel. Hun visste hva hun gikk til, og bør oppføre seg deretter. Slik som Kate gjør, med klasse, eleganse og stil. 

Og hvem søren annonserer sin egen graviditet i andres bryllup!?!?! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
26 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Tror nok ikke Kate tar det så tungt. Om litt blir hun landets kronprinsesse, og står derved over Meghan i rang. 

At det britiske monarkiet trenger en modernisering er bare tull. Det går sakte, men sikkert fremover på den fronten også, man trenger ikke at en pr-kåt dame tar på seg den jobben uten å spørre.

Dronning Elizabeth er 93 år, og har brukt livet sitt til å opprettholde de tradisjonene og den arven det britiske monarkiet er. Jeg synes det er direkte respektløst av Meghan å gi beng i alt som heter kongelig kutyme, regler og forventet oppførsel. Hun visste hva hun gikk til, og bør oppføre seg deretter. Slik som Kate gjør, med klasse, eleganse og stil. 

Og hvem søren annonserer sin egen graviditet i andres bryllup!?!?! 

 

 

 

Enig med deg i det! 
Selv om jeg isolert sett liker henne, så synes jeg ikke noe om hvordan hun kommer og krever sin plass der borte. Respektløst ja. Synes det lyser lang vei at hun er enebarn og vant til mye oppmerksomhet. Hun kommer fra en dysfunksjonell familie, og hun er vant med å kjempe seg fram og klare seg selv. Bra for henne, men krevende for de rundt henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, Mattie16 skrev:

Enig med deg i det! 
Selv om jeg isolert sett liker henne, så synes jeg ikke noe om hvordan hun kommer og krever sin plass der borte. Respektløst ja. Synes det lyser lang vei at hun er enebarn og vant til mye oppmerksomhet. Hun kommer fra en dysfunksjonell familie, og hun er vant med å kjempe seg fram og klare seg selv. Bra for henne, men krevende for de rundt henne!

Ja, man kan ikke si så mye om henne som person, for vi kjenner henne jo ikke. 

Men det er den stadige upassende bekledningen, måten hun henger i armen på Harry, annonserer egen graviditet i andres bryllup, jetsettliv og babyshower til millioner mens hun snakker så varmt om de fattige... Garderoben til millioner mens hun skriver beskjeder til vanskeligstilte på bananer... Altså. Jeg sliter litt med å like den type oppførsel. Og Kate klarer da å kle seg innenfor kongelige normer uten å være traust eller kjedelig. Meghan bør lære litt av det. Det er ikke snakk om å aldri vise hud, men å ha litt respekt for den 93-årige sjefen sin når man er på offisielle oppdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hva tenker dere nå om Meghan? Hun mister tittelen sin til våren. Rømte til Canada før oppgjøret med dronningen, og slrget for å ta sønnen med seg. De mister apanasjen og må betale tilbake de 2,4£ i oppsussing av hjemmet deres.

Selv tror jeg forholdet er i ferd med å ryke. Meghan er smart, sørger for å komme seg hjem til Canada, og ordner nærmest alt det finansielle før skilsmissen. Hun ordner også styret med kongefamilien nå. Nå skal hun bare dra inn noen millioner dollar, så vinker hun bye bye til Harry. Han reiser hjem til England, og hun blir værende i Canada med Archie. Trist, men dessverre veien dette vil gå tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hvorfor hun ikke vil være med på det sirkuset. Britisk presse er nådeløs, og jeg tror at Harry har fått nok også.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hun stikker med tanke på all kritikken. MEN, dette var hun vel forberedt på? Eller trodde hun så høyt om seg selv at hun bare ville motta skrøyt og gode ord? Harry har vært lei sin rolle i mange mange år. Nå har han funnet sin sterke kvinne å ha ved sin side, og sammen blir de 2 sterkere. Men det er måten dette blir gjort på. Meghan stikker til Canada ( som er en selvstendig stat i Amerika, eller ??? ) Harry blir igjen i England og ordner opp. Synes det er ting som skurrer, men jeg kan ikke sette fingeren på akkurat hva det er. Tenker det er mer som har skjedd innad i kongefamilien, mellom Meghan og de, som har fått henne til å bare stikke. Har vi en jobb, må den fullføres ut oppsigelsestiden. Vi kan jo ikke bare stikke av til et annen land, og komme med den kravlisten og true med avslørings intervju hvis den ikke går gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler ikke et sekund på at hun har det beintøft som inngiftet i den britiske kongefamilien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Hun mister tittelen sin til våren.

Hvem bryr seg faktisk om titler?  

Monarki er tåpelig og burde avskaffes. Tragisk at vi fortsatt har det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de ikke sin fulle rett til å trekke seg?  Det har vel alle kongelige.  Prins H er vel uansett bare nr 4 i arverekken, skjønner ikke helt problemet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns hun er en dame med bein i nese som tar sine valg og står for de. Tror hun er bra for Harry jeg. Å jeg syns det er flott de setter ned foten både overfor kongefamilien/urgamle tradisjoner/regler og overfor pressen. Tror dette kommer til å gi forholdet og livet deres en ny gnist,samtidig som det kommer til å forbedre forholdet til resten av kongefamilien på sikt. Å kanskje det hjelper på moderniseringsprosessen til det engelske kongehuset, noe som virkelig trengs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun fremstår som falsk. Veldig falsk faktisk.

Jeg vet det er rykter, men når barndomsvenninner, venninner i skuespillermiljøet, ekskjærester, familie... alle hun har møtt på sin vei beskriver henne som maktsyk og veldig opptatt av fasade og status, så... må det vel være noe der?

Jeg vet ikke, bare... følte det var noe galt med henne før jeg leste alle ryktene. Ble ikke akkurat mindre oppmerksom på signalene jeg plukket opp tidligere. Falsk falsk falsk. 

Hun fikk publisiteten og oppmerksomheten hun ønsket seg, nå er hun lei og ønsker å trekke seg tilbake. Før hun utnytter at hun er en person alle vet hvem er til egen vinning om ikke lenge. Hva hun finner på vet jeg ikke, men hun kommer til å utnytte dette til noe mer enn veldedighet.

Jeg liker Kate. Hun virker i det minste ekte og oppriktig.

Jeg tror dessverre at Harry har blitt utnyttet for sin status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, abc123detvardet skrev:

Hvem bryr seg faktisk om titler?  

Monarki er tåpelig og burde avskaffes. Tragisk at vi fortsatt har det.

Jeg bryr meg overhodet ikke om titler, men Meghan gjør tydeligvis det, da det stod på krav listen de hadde. Meghan mister sin, Harry får beholde prinse tittelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Det kommer litt an på hvordan man velger å se på Meghan Markle. På den ene siden virker det som hun har prøvd så godt hun kunne å passe inn, hun har vært blid, pliktoppfyllende og oppført seg med klasse blant publikum. men at den kontinuerlige negative pressen og ufriheten har gitt henne angst. Spesielt etter hun ble mor, noe jeg godt kan forstå! Det ville vært helt umulig for henne å vite hvor mye negativitet som skulle dominere livet hennes og være i media. England er tross alt helt annerledes enn USA. I tillegg har nærmeste familien hennes dratt henne gjennom gjørmen offentlig, noe som jeg vil si er nok til å bli deprimert av og få angst av i seg selv.

Så er det klart at det er en del ting man kan kritisere ved henne, ja hun har fremstått noe påtatt og falsk, vært hyklersk mtp miljø, Harry virker å være besatt av henne og at hun bestemmer det meste.

Men slik som den britiske media holder på å skrive dritt om henne, det er helt sprøtt! Det er en  moderne heksejakt, og jeg blir skremt av alle hatefulle kommentarer som står i britiske aviser, mange titusener av dem! Hun blir fremstilt som den verste psykopat og drittkjerring, ond og manipulerende. Synes det er veldig ille, og jeg skjønner godt hun har fått helt noia. Det virker som det er flere ting som spiller inn her, men at noe har gått helt galt og hun bare måtte komme seg vekk fort som fy! Tror på ingen måte at dette var planen hennes fra start. Jeg tror hun virkelig så for seg at hun og Harry skulle være et såkalt superpar, veldig naivt så klart, og så har alt bare gått veldig galt ganske fort.

Jeg håper at ting roer seg ned for dem og at de kan få litt fred, men da må de jo selv holde en lav profil en god stund.. så spørs om det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...