Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest Trådstarteren igjen
Skrevet

Jo, jeg vil jo ha han, men han trenger ikke endre seg ved tvang, det blir feil. Men nå gjorde han jo dette på eget initiativ, og det viser vel at han er glad i meg. Hadde han bare vært mer voksen av seg, men det kommer vel etterhvert. Alt er veldig bra, utenom det med sexen. men så klart, er en ting galt, går det ofte utover andre ting i forholdet også, og det begynner jo å skrangle litt, når han har vært sånn lenge (vi har vært sammen i to år).. Jeg er veldig usikker.... :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Kan jo hende dette med plakatene egentlig bare var en slags... et sted å ytre frustrasjonen din? Kjenn godt etter, du, så finner du nok ut hva du vil :)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Han er 18... :roll: Jeg er 20..

det sier alt, for han ahr ikke blitt tørr bak ørene enda. Finn deg en mann, og slutt å vær sammen emd en guttevalp. :wink:

Skrevet

dersom du har funnet deg i at han har tatt med åtte plakater og hengt dem opp på soverommet deres i din leilighet, i to år, så er det faktisk litt din feil også at han hele den tiden har hatt dem der. :wink:

du velger hva du finner deg i, og han har tydeligvis prøvd ut grenser som han ikke har funnet slutten på før nå.

han ER ung!

han VIL vokse til. (de aller aller fleste gjør det vel)

det er opp til deg om du vil la ham prøve sammen med deg eller ikke, og om du vil gi det en sjanse, så må du sammen med ham prøve å finne måten ting kan fungere sammen med ham på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...