Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest Inela
Skrevet

Samboeren min har fra starten av forholdet vært veldig opphengt i plakater... på soverommet vårt har han åtte plakater av denne dama:

http://www.sliceoftheday.com/carmen_electr...ic=carmen63.jpg

Det har forsåvidt vært greit nok for meg, helt fram til jeg gikk opp i vekt og ble mindre tiltrekkende. Når vi koser og har sex nå så ser han bare på disse plakatene.

Igår kjøpte han et blad med henne som han sa han ville ha på doen.

Det er ikke noen andre damer, bare henne hele tiden. Til og med skjermbildet på pc'en.

Jeg har tatt det opp med han, men han sier det bare er for å gjøre ting enklere fram til jeg har slanket meg... (noe jeg driver med på eget initiativ.)

Men hva skal jeg gjøre? blir jo litt fortvilet, men visste dette da vi ble sammen. Vil jo ikke endre på han.

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

:o gjøre ting enklere til du blir slankere???

altså, han her hørtes jo litt skrudd ut, om jeg får lov til å si det! Og snakker om å være besatt!

Tolerer du at han sier slike ting til deg? om du får noen ekstra kg, så skulle jo det ikke bety så veldig hvis han er glad i deg!

Høres ut som han har et lite problem der...

Jeg skal ikke uttale meg så veldig mye mer, men synes han oppfører seg litt vel over grensen her....

Er greit at folk har kjendiscrush, men å se på henne mens dere har sex, for å gjøre ting lettere?

Gjest gjest1
Skrevet

Herregud for noe stress... hvor gammel er han egentlig? Er han rundt 17 hadde jeg forstått det (men ikke godtatt det)

Hvis han har en gjennomsnittstiss, hvorfor ikke henge opp bilder av digre megapikker over hele huset? Så kan han se hvor morsomt det er!

Gjest dame35
Skrevet
på soverommet vårt har han åtte plakater av denne dama .

What the f****!? :o

Det er helt naturlig at både menn og kvinner har fantasier om andre, men det hører ikke hjemme i et voksent forhold å pushe disse fantasiene på kjæresten sin!

Ærlig talt, du må sette krav til din partner, ikke la deg tråkke på fordi du er glad i ham. Dette høres ikke ut som et likeverdig forhold. Og hvor gammel er han? 15?!

Gjest trådstarteren
Skrevet

Han er 18... :roll: Jeg er 20..

Gjest Cerise
Skrevet

Dette hadde jeg nok ikke funnet meg i nei. Høres ganske umodent ut. han burde jo heller støttet deg, og vært glad i deg akkurat som du er:)

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg har tatt det opp med han, men han sier det bare er for å gjøre ting enklere fram til jeg har slanket meg...

:o er det mulig?

Skrevet
Herregud for noe stress... hvor gammel er han egentlig? Er han rundt 17 hadde jeg forstått det (men ikke godtatt det)  

Hvis han har en gjennomsnittstiss, hvorfor ikke henge opp bilder av digre megapikker over hele huset? Så kan han se hvor morsomt det er!

Støtter denne! Værsåsnill og gjennomfør dette!!! Og gi oss tilbakemeldinger på hvordan det går!

Skrevet

Men likevel :o

Her er det ikke mye basis for støtte fra ham i gode og onde tider. Det ville jeg tenke på, hvis jeg var deg.

Hilsen Trille

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt. Det kan godt hende at det er normalt at gutter gjør sånnt, men jeg vil ikke tro at det kan skape et nært og godt samliv på sikt. Han tukler med selvfølelsen din og det er ikke bra.

Hilsen Trille

Gjest Inela
Skrevet

Takk for råd og støtte. Har nå gått for en hevnaksjon (eller hva jeg skal kalle det). Har vært ute og fått tak i et par plakater av en eller annen type (vet da ikke hvem det er, men mer velutrustet enn sambo). Så nå er han hengt opp, og jeg venter i spenning på at samboeren min skal komme hjem om en times tid :roll:

Om han fremdeles oppfører seg sånn da, så tror jeg det blir revurdering av forholdet :( Jeg er sliten av dette...

Gjest Pjusk
Skrevet
Jeg er sliten av dette...

Beklager, men jeg tror ikke dette vil endre seg. :trøste:

Skrevet

Skjønner godt du blir sliten - og at du ikke vil ha det sånn.

Det er IKKE normalt - og dessuten er det simpelt i forhold til deg.

Det bør jo være en tankevekker på hvordan han mener at ting skal "løses" - og hvordan det at han ser på en Carmen Electra på soverommet - skal gjøre det lettere for deg å slanke deg.

For meg hadde det i utgangspunktet vært uaktuelt at min samboer hadde bilder av lettkledte damer på VÅRT soverom.

Nå blir det jo spennende å se hva han synes om "dine" nye bilder.

Skrevet

jeg hadde aldri i verden HATT sex i ett rom med ÅTTE "intim-plakater" av ei anna dame jeg!!

hadde en ex som hadde undertøyskalender på do... :ler:

men han fikk rimelig klar beskjed (med ett smil, men allikevel seriøst ment) om å nyte det så lenge han bodde alene. :wink:

og hadde jeg EN gang tatt ham i å se på slike bilder mens han hadde sex med meg...... så hadde han ganske enkelt fått ett valg, plakater eller meg!!

og din kjærestes uttalelser om "bare til du får slanket deg"... :o

hadde jeg ALDRI akseptert!!

uansett om jeg slanket meg på eget initiativ eller ikke, må han se på andre for å få tenning, så hadde det ikke blitt noe sex! (og antagelig heller ikke noe forhold om han ikke tok seg sammen og oppførte seg som folk)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Stryk ham på kinnet, le litt oppgitt og si:

"Du er søt du, men jeg tror det er best vi går hver til sitt. Du trenger nok noen år til på baken før du ser hva som er riktig i et forhold. Og jeg har ikke tenkt å stick around og lære deg det. Ha det bra!"

Gjest Trådstarteren igjen
Skrevet

Vel...Oppdatering:

Plakatene mine slo ikke helt ann kan man si, han ble mildt sagt sjokkert over at JEG kunne finne på noe så dumt :hoho:

Vi hadde en liten prat, eller jeg hadde en liten prat med han, og fortalte hvordan jeg følte det, og sa at kanskje han forstod det mer nå. Og i korte trekk sa jeg at jeg skulle ut og gå en tur for å tenke, noe jeg gjorde.

Da jeg kom tilbake hadde jeg tenkt til å be han flytte ut så fort som mulig (det er min selveierleilighet), men til min store forskrekkelse lå plakatene hans og bladet i søpla, revet i stykker.

Uff...Hva skal jeg gjøre nå, ble liksom så veldig usikker av den store forandringen i oppførselen hans :-? :o

Skrevet

Så sant han ikke virker hissig så er det kanskje hans måte å si "ok, jeg har skjønt tegninga, jeg oppførte meg dumt, kan vi glemme det?" eller noe slikt?

Skrevet

kanskje han fikk en liten aha-opplevelse også av at du måtte "gå en tur og tenke"....

jeg mener, det er ikke så VELDIG vanskelig å skjønne hva en slik "gåtur" kan ende med etter det som har skjedd, er han bare bittelitt oppegående så skjønte han vel at han lå meget tynt an og enten måtte endre ting eller stikke.

vil du være sammen med ham dersom han endrer seg da?

var det bare det med sexen som var problemet?

han er 18, det er mulig å være ung og dum fremdeles.

vil du ha ham om han vokser opp, så gi ham en sjanse.

vil du ikke ha ham uansett, så gjør det slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...