AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Del Skrevet 18. oktober 2019 Hei. Eg prøvede og lage en tråd i sta men fikk det ikke til eller eg finner det ikke igjen så eg prøve på ny.. Eg har vært sofa elsker hele live mitt og eg elsker mat og chips og brus i helgene. I juli fikk eg for meg at eg ville komme i form og gå ned i vekt. Eg begynte å gå tur 3 ganger i uken i 2 uker før eg gikk over til jogging 3 ganger i uken. Jogge turene har vært på 2 km oppover bakke og ned over bakke. Av og til på fredagen så jogge eg lengre trur, ca 10 km. Eg har spise mindre og eg koser meg litt mindre i helgen likevel har eg bare gått ned 3 kilo. Eg har virkelig skjerpa meg. Itillegg til at eg jogger så tar eg situps, trene armenerne og trene rumpe og lår, dette er bare litt men gjør dette hver gang etter jogging, altså 3 ganger i uken,likevel så går eg ikke mer ned, det står bom stille. Hva gjør eg galt?Klærne føles løsere men det er sikkert bare psykisk, formene har jo blitt bedre iallefall, eller i det minste men ønsker og gå ned i vekt også. Anonymkode: d5a70...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Del Skrevet 18. oktober 2019 Man kan ikke se seg blind på kun vekt. Muskler veier mer enn fett, og du har så klart fått fått mer av de etter at du begynte trening. Det at klærne er løsere stemmer nok! En fin måte å se progresjon på er å måle seg. Ikke alltid man ser det på vekta Anonymkode: 09d01...033 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Del Skrevet 18. oktober 2019 Hvorfor er tallet på vekta så viktig for deg om du går ned i fettprosent? Anonymkode: 22212...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Del Skrevet 18. oktober 2019 Trening har også relativt lite å si når det gjelder vekt. Det er kostholdet som har aller størst betydning. Anonymkode: 80b10...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 18. oktober 2019 #5 Del Skrevet 18. oktober 2019 Vektnedgang er 70% kosthold og 30% trening. Du må nok revurdere kostholdet ditt mer. Du sier du har kost deg litt mindre. Du bør nok kose deg mye mindre. Det finnes ingen snarveier til vektnedgang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipze88 Skrevet 18. oktober 2019 #6 Del Skrevet 18. oktober 2019 Eg klare ikke å se på kroppen min at den har blitt strammere, derfor ser eg på vekta. Klærne føles bare større ut men når eg ser meg selv i speilet så ser eg ingen endring. Eg har ikke tenkt og gi opp. Eg har satt meg mål og holde ut til desember også lage meg et nytt mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 19. oktober 2019 #7 Del Skrevet 19. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Eg prøvede og lage en tråd i sta men fikk det ikke til eller eg finner det ikke igjen så eg prøve på ny.. Eg har vært sofa elsker hele live mitt og eg elsker mat og chips og brus i helgene. I juli fikk eg for meg at eg ville komme i form og gå ned i vekt. Eg begynte å gå tur 3 ganger i uken i 2 uker før eg gikk over til jogging 3 ganger i uken. Jogge turene har vært på 2 km oppover bakke og ned over bakke. Av og til på fredagen så jogge eg lengre trur, ca 10 km. Eg har spise mindre og eg koser meg litt mindre i helgen likevel har eg bare gått ned 3 kilo. Eg har virkelig skjerpa meg. Itillegg til at eg jogger så tar eg situps, trene armenerne og trene rumpe og lår, dette er bare litt men gjør dette hver gang etter jogging, altså 3 ganger i uken,likevel så går eg ikke mer ned, det står bom stille. Hva gjør eg galt?Klærne føles løsere men det er sikkert bare psykisk, formene har jo blitt bedre iallefall, eller i det minste men ønsker og gå ned i vekt også. Anonymkode: d5a70...03f Ganske enkelt regnestykke dette. Du spiser fremdeles for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #8 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg gikk ned 5-10 cm i omkrets rundt midje og hofte, mens jeg bare gikk ned 2-3 kg. Jeg så det ikke så godt selv, men venninnene mine la godt merke til det. Ta frem målebåndet Anonymkode: c162c...371 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #9 Del Skrevet 19. oktober 2019 Du må spise mindre. Trening har ikke så mye å si for vekten. Anonymkode: 91d2d...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #10 Del Skrevet 21. oktober 2019 90% er kosthold, 10% er trening. Dvs, om du spiser som en hest, hjelper det svært lite å trene.... Dessuten er ikke vekten så viktig, målebånd er mer visende Anonymkode: 8d11c...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #11 Del Skrevet 21. oktober 2019 100 gram sjokolade er ca en times løpetur. Kutt ut sjokoladen og løp alikevel,og vips så har justert inntaket med 1000 kcal. 1 kg ned i vekt er ca 7000 kcal i minus. Du må regne ut inntak og forbruk for å få en ordentlig vektnedgang. Anonymkode: 86ef2...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå