Gå til innhold

Selge sex - Hva er din pris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden sexsalg er tillatt i Norge. Om du hadde det vanskelig økonomisk og kanskje var i en litt desperat situasjon. Hvor høyt måtte du gått i kr for å selge fitta di for ett stk samleie? Samleie måtte innebære uten kondom og en utløsning. 

5000 kr? 20000 kr? 100 K kr? Hva ville vært din pris. 

Anonymkode: 5f9d7...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten kondom ?   Totalt uaktuelt uansett pris. Ellers ?  10000 kanskje ??

Anonymkode: 8897b...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris hadde vært avhengig av hvem kunden var. Og i god kapitalistisk ånd, står jeg fritt til å tilby kroppen min for salg kun til en svært begrenset og nøye utvalgt kundekrets.

Anonymkode: 3142f...df1

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris kommer Ann på kunde. Matt Damon hadde jeg ligget med gratis for eksempel, men ingen penger i hele verden kunne fått meg til å ligge med Durek. 

Anonymkode: 79256...98d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min kunne kjøpt meg for en slikk...og ingenting. For alle andre i verden ville prisen vært 1 milliard trillioner amerikanske dollar.

Anonymkode: 6cc30...965

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden sexsalg er tillatt i Norge. Om du hadde det vanskelig økonomisk og kanskje var i en litt desperat situasjon. Hvor høyt måtte du gått i kr for å selge fitta di for ett stk samleie? Samleie måtte innebære uten kondom og en utløsning. 

5000 kr? 20000 kr? 100 K kr? Hva ville vært din pris. 

Anonymkode: 5f9d7...98c

Hva ville vært din pris, ts?

Anonymkode: ec8de...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ild skrev:

Hadde vurdert det for 20 mill NOK.

Fy f.. verdsetter en opplevelse med deg til 20 millioner kroner!! Du må være sykt deilig!!!! Tror jeg må begynne å spare...:sikle:

Anonymkode: 03d54...955

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy f.. verdsetter en opplevelse med deg til 20 millioner kroner!! Du må være sykt deilig!!!! Tror jeg må begynne å spare...:sikle:

Anonymkode: 03d54...955

Nå sier jeg ikke noe om hvor mye opplevelsen er verdt sett fra den som evt ville kjøpt, jeg sier kun hva som er verdien sett fra min side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten kondom, da må vi opp mot milliarder. Da kunne jeg gitt pengene videre til gode formål. Det kan jeg godt risikere helsa for. Ellers er det lite som er så verdifullt som god helse.

Anonymkode: 3a8c3...f18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjente 10 000 på å selge meg til en kamerat en gang. Jeg var fattig (og desperat) student den gangen, og visste at han hadde mye penger og hadde lite drag på damene. Så jeg visste at han kom til å bli med på det. 

Anonymkode: a5241...805

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000kr er grei sum for min del. Selger meg av og til, å jeg liker det. Har min faste jeg møter etpar ganger pr mnd. Så pleier tjene 12 000kr pr mnd. Da trenger jeg kun bruke 2 dager pr mnd, 2 menn.

SÅ lite skal det til å tjene penger faktisk :) Tenk på hvor mye du må tjene i en "Vanlig" jobb for å få 12 000kr utbetalt....DET er mange timer!!

Anonymkode: 2f24e...5c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg kunne de fått gratis. Forøvrig er det artig å se at alle har sin pris her:-)

Anonymkode: ee42a...8e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hadde funnet noen kjøper. Men jeg hadde lett solgt meg varmekabler på kjøkkenet.

Anonymkode: 90f29...c94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, selger ikke sex men massasje. Men noen ganger knuller jeg dem hvis jeg har lyst. 

Anonymkode: 57514...b1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde nok solgt en natt for noen millioner. Men da skulle det vært mange millioner altså.

Anonymkode: e1e26...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3000kr er grei sum for min del. Selger meg av og til, å jeg liker det. Har min faste jeg møter etpar ganger pr mnd. Så pleier tjene 12 000kr pr mnd. Da trenger jeg kun bruke 2 dager pr mnd, 2 menn.

SÅ lite skal det til å tjene penger faktisk :) Tenk på hvor mye du må tjene i en "Vanlig" jobb for å få 12 000kr utbetalt....DET er mange timer!!

Anonymkode: 2f24e...5c7

Ikke egentlig.

Har du noen gang hatt en normal jobb, siden du synes 12000 er svimlende mye? 

Anonymkode: b8e26...313

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pris hadde vært avhengig av hvem kunden var. Og i god kapitalistisk ånd, står jeg fritt til å tilby kroppen min for salg kun til en svært begrenset og nøye utvalgt kundekrets.

Anonymkode: 3142f...df1

👍

Jeg bare med kondom, jeg vil ha god helse i framtida.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...