Gå til innhold

Selge sex - Hva er din pris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle kvinner er til salgs for rette prisen enten i form av gaver, dyre middager, ny bil, hus, reiser og liv i sus og dus. Det har ligget i deres DNA siden tidenes morgen.

Anonymkode: fe141...d8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ild skrev:

Nå sier jeg ikke noe om hvor mye opplevelsen er verdt sett fra den som evt ville kjøpt, jeg sier kun hva som er verdien sett fra min side.

Ahh...bare ELSKER damer som gjør seg kostbar, og kjenner sin pris!

Anonymkode: 03d54...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke bruke kondom er uaktuelt. 2500-3000 er minimum for min del. Grei ekstrainntekt når den trengs.

Anonymkode: e0d44...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke egentlig.

Har du noen gang hatt en normal jobb, siden du synes 12000 er svimlende mye? 

Anonymkode: b8e26...313

Jeg har jobb ja, men å jobbe 4timer pr mnd for 12 000kr. Er ikke det god deal? Totalt ligger jeg på ca 42 000kr. Utbetalt.

Samtidig ha sex med 2 jeg liker å ha sex med.

Anonymkode: 2f24e...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min kunne kjøpt meg for en slikk...og ingenting. For alle andre i verden ville prisen vært 1 milliard trillioner amerikanske dollar.

Anonymkode: 6cc30...965

HVA? Og jeg som hadde tenkt å tiby deg 900 millioner trillioner! Ja der gikk du glipp av de pengene! Tenk hvor mange hatter du kunne ha kjøpt for det du!

Anonymkode: f58ed...c9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden sexsalg er tillatt i Norge. Om du hadde det vanskelig økonomisk og kanskje var i en litt desperat situasjon. Hvor høyt måtte du gått i kr for å selge fitta di for ett stk samleie? Samleie måtte innebære uten kondom og en utløsning. 

5000 kr? 20000 kr? 100 K kr? Hva ville vært din pris. 

Anonymkode: 5f9d7...98c

Vurderer d sterkt da det er det kun menn vil ha så kan de få betale for å bruke meg... fair deal😂pris: 8000 kr for samleie med kondom. Litt billigere da jeg er av det modne slaget.

Anonymkode: 51e9e...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Pris kommer Ann på kunde. Matt Damon hadde jeg ligget med gratis for eksempel, men ingen penger i hele verden kunne fått meg til å ligge med Durek. 

Anonymkode: 79256...98d

Høres morsom ut men faktum er Durek mest sannsynlig hadde avviste deg om du prøvde deg på ham. 

Anonymkode: 3dfc3...0e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Jeg har aldri skjønt det med å være 'billig' når folk flest er gratis. Noen er kostbare, men ikke nødvendigvis i monetær forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pris er -1500 kr.

Jeg betaler heller deg for å kjøpe sex med meg 😜 

Anonymkode: 8cf50...4ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner er til salgs for rette prisen enten i form av gaver, dyre middager, ny bil, hus, reiser og liv i sus og dus. Det har ligget i deres DNA siden tidenes morgen.

Anonymkode: fe141...d8d

Ha. Ha. Ha. Men det hadde vel neppe vært salg om det ikke hadde vært kjøpere? 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden sexsalg er tillatt i Norge. Om du hadde det vanskelig økonomisk og kanskje var i en litt desperat situasjon. Hvor høyt måtte du gått i kr for å selge fitta di for ett stk samleie? Samleie måtte innebære uten kondom og en utløsning. 

5000 kr? 20000 kr? 100 K kr? Hva ville vært din pris. 

Anonymkode: 5f9d7...98c

Hvorfor spør du kun om et kjønnsorgan? Jeg kunne marinert laksen på gamlehjem for 2 kromkaker og en kopp kamillete .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville vært din pris, ts?

Anonymkode: ec8de...d75

Jeg er mann. Og hetero. Med en kvinne som ville kjøpt sex av meg så ville hatt minimum 10000 kr. Dette innebærer at hun kunne vært så stygg som bare det. 

Anonymkode: 5f9d7...98c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

3000kr er grei sum for min del. Selger meg av og til, å jeg liker det. Har min faste jeg møter etpar ganger pr mnd. Så pleier tjene 12 000kr pr mnd. Da trenger jeg kun bruke 2 dager pr mnd, 2 menn.

SÅ lite skal det til å tjene penger faktisk :) Tenk på hvor mye du må tjene i en "Vanlig" jobb for å få 12 000kr utbetalt....DET er mange timer!!

Anonymkode: 2f24e...5c7

Spørs hva du har i timen og hva skatt du har...DET trenger ikke være så lenge!!

Anonymkode: ee42a...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samleie måtte innebære uten kondom og en utløsning. 

Uten kondom? Det er da ingen prostituerte som driver på slik. Så dumme er bare vanlige jenter på ONS...

Anonymkode: c0678...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pris hadde vært avhengig av hvem kunden var. Og i god kapitalistisk ånd, står jeg fritt til å tilby kroppen min for salg kun til en svært begrenset og nøye utvalgt kundekrets.

Anonymkode: 3142f...df1

Newsflash kunder er den som velger selger, ikke andre veien...

Anonymkode: c0678...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke egentlig.

Har du noen gang hatt en normal jobb, siden du synes 12000 er svimlende mye? 

Anonymkode: b8e26...313

For 4 timers arbeid med fleksibel arbeidstid? Ja det er mye.

Anonymkode: c0678...eae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres morsom ut men faktum er Durek mest sannsynlig hadde avviste deg om du prøvde deg på ham. 

Anonymkode: 3dfc3...0e5

Durek ville nok avvist deg på det sterkeste, gitt deg en lang tirade av en forklaring med overjordiske begrunnelser og bebreidelser for at du kom med så grove tilnærmelser, deretter hadde han sagt, ok da, bare en gang.

Anonymkode: 03d54...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobb ja, men å jobbe 4timer pr mnd for 12 000kr. Er ikke det god deal? Totalt ligger jeg på ca 42 000kr. Utbetalt.

Samtidig ha sex med 2 jeg liker å ha sex med.

Anonymkode: 2f24e...5c7

Jeg synes det er elendig betalt når prisen DIN er at du er prostituert. 

Å selge seg for de prisene ts spør om er heeelt uaktuelt! Skulle jeg gjort det måtte det være snakk om noen millioner, sånn at jeg kunne sikre barnet mitt f eks. Tror ikke jeg ville klart å bruke penger tjent på den måten på luksusgreier. Det måtte monnet skikkelig, ikke bare gitt meg en shoppingrunde. Jeg måtte kunne gjøre noe for andre med pengene. I tillegg måtte jeg ikke være frastøtt av kunden, måtte klart å komme meg igjennom det uten at det hadde skadet sexlivet mitt for mye. 

Konklusjonen er at jeg aldri kommer til å selge meg. Jeg er så glad for at jeg bor i Norge og slipper! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten kondom? Da måtte han ha testet seg for kjønnssykdommer og vært smittefri, uansett pris.

Etter det så ligger prisen min et sted i "kan gjøre en stor forskjell økonomisk for mine barns fremtid"-land, så vi snakker minst om et sekssifret beløp. Jeg kan garantere at jeg ikke er verdt de pengene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobb ja, men å jobbe 4timer pr mnd for 12 000kr. Er ikke det god deal? Totalt ligger jeg på ca 42 000kr. Utbetalt.

Samtidig ha sex med 2 jeg liker å ha sex med.

Anonymkode: 2f24e...5c7

12k tilsvarer ca to dagers innsats med noe som er samfunnsgavnlig og som gir meg både respekt og selvrespekt.

Jeg ville aldri byttet med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...