Gå til innhold

Hvordan bli interessant for en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at det bare er kvinner som har bagasje ?

Anonymkode: 73c4d...2d4

Skrev jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Trodde det var inneforstått, men jeg kan naturligvis skrive sånn at du forstår.

Hvis en mann/kvinne ikke helt vet om de har draget på en person, så ikke begynne å krype og gå på akkord med deg selv for å gjøre den andre interessert. Det vil ende dårlig.

Man vet aldri det er ekstremt mye hykleri på dette forumet.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man vet aldri det er ekstremt mye hykleri på dette forumet.

Tja, ikke mer enn ellers i samfunnet.

Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Motsatt?

Hvordan da?

Når menn går på akkord med seg selv for å tekkes en kvinne😀 Tror ikke det er noen stor forskjell på kjønnene. Att noen har vært veldig uheldige med valg av partner er jo synd

Skrevet

Jeg tror man til slutt kommer til et punkt at man lyser av desperasjon etter en kjæreste..hvemsomhelst, bare man får en kjæreste. Uansett hvor flott man er, og hvilke talenter man har - det får de aller fleste dugende til å rømme, og man ender opp med en som er like desperat selv..og så, når ting har fått roet seg, finner man ut at man slettes ikke passer sammen allikevel ..så er man tilbake på null - med gjern 3-4 barn som skal fordeles 😬 

De som klarer å godta at de er single, men trives godt alene, og ikke har et akutt behov for kjæreste..er ofte ikke single lenge. Vær laidback og for guds skyld, vær deg selv! Du er flott akkurat som du er. Alle kan ikke like deg, akkurat som du ikke kan like alle. Men det er garantert noen der som passer til akkurat deg. Jeg vet det er sinnsykt klisje - men han dukker opp når du aller minst venter det. Så, fortsett med livet ditt, og det som interesserer deg. Og vær tålmodig! 

Skrevet
Akkurat nå, Loff77 skrev:

Når menn går på akkord med seg selv for å tekkes en kvinne😀 Tror ikke det er noen stor forskjell på kjønnene. Att noen har vært veldig uheldige med valg av partner er jo synd

Men nu er TS en dame ergo det er hva vi snakke om. Hvis du vil snakke om menn som går på akkord for og tekkes damer så lag en ny tråd.

Skrevet

Synes ikke det er så kult å møte andre (uansett kjønn egentlig, men spesielt i datingsetting) hbor jeg ikke har noe jeg er stolt av ved meg selv. Ikke utseende og ingen talenter. Og så møter jeg menn som har vært her og der, gjør ditt og datt og kan masse og er allsidige. Føler meg som en taper og at jeg kaster bort tiden deres når de jan møte andre mye penere og ressurssterke jenter enn meg. Ja, tror jeg har et lite problem med selvfølelsen;) 

Anonymkode: f45a8...b83

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes ikke det er så kult å møte andre (uansett kjønn egentlig, men spesielt i datingsetting) hbor jeg ikke har noe jeg er stolt av ved meg selv. Ikke utseende og ingen talenter. Og så møter jeg menn som har vært her og der, gjør ditt og datt og kan masse og er allsidige. Føler meg som en taper og at jeg kaster bort tiden deres når de jan møte andre mye penere og ressurssterke jenter enn meg. Ja, tror jeg har et lite problem med selvfølelsen;) 

Du må forstå at menn og kvinner er forskjellige, det som er viktig for kvinner er ikke nødvendigvis viktig for menn. Menn flest bryr seg ikke om du har reist, studert, har karriere, mange venner, går på fjelltur etc. Kvinner bryr seg om slikt men ikke motsatt.

Har ikke noe å si om du er sjenert heller. Det eneste du må gjøre er å være mottakelig for å bli kjent med menn, og du må tørre å vise menn at du liker dem. I første omgang ved å være ekstra hyggelig mot de du liker. 

Anonymkode: fc764...fde

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å tenk på at hvordan du ser deg selv ikke nødvendigvis samsvarer med hvordan andre ser deg. Jeg har flere ganger blitt overrasket av hvilke sider ved meg som fascinerer andre, for det er sjelden det jeg selv har trodd var mest spennende eller interessant. En ting mange har nevnt er min evne til å gå dypt i smale og sære emner og ikke legge skjul på det i frykt for å bli sett på som rar. Det er en side ved meg jeg aldri har tenkt på som veldig spesiell i det hele tatt. Kanskje du har noen rundt deg du kan spørre om hva de liker ved deg, venner eller familie for eksempel.

Jeg forstår veldig godt behovet for å føle at man har noe å by på sammen med andre. Med en eventuell kjæreste ønsker man jo å føle seg litt spesiell og utvalgt, ikke som om man kunne vært hvem som helst. Men det som trekker folk til en person trenger jo ikke være noe helt ekstraordinært, det kan være ting du ikke tenker på at er en styrke engang. Husk også at disse mennene som har gjort, oppnådd og kan så mye ikke har fått det gratis. Om du for eksempel leser noen bøker og deltar på arrangementer som interesserer deg så har du brått mer å snakke med disse mennene om.

Og folk flest er helt vanlige, vi jobber har normale jobber hvor vi ikke redder verden, vi har vanlige hobbyer, vi har lest vår andel bøker, reist til helt vanlige steder og sett og opplevd helt vanlige ting. De færreste er en ny Mozart, Einstein eller Curie, men vi duger i massevis likevel.

Endret av Skogkatten
La til et avsnitt
  • Liker 2
Skrevet

OG ute med mannehatet sitt igjen 😍 tenk å være kjendis på ett forum for bitterheten sin. Patetisk. 

Anonymkode: 850fc...9ef

• Liker 1
Skrevet
På 15.10.2019 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ingenting. Ikke synge, ikke turne, ingen andre språk, ikke instrument, ikke plystre. Nada!! Det jeg har er humor (for de som liker den dårlig utgaven), og litt sjarme kanskje. Men ingen mann vil bli imponert over meg :( utseendet er også midt på treet.. Hurra! 

Kan du lytte er du kommet langt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...