AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg kan ingenting. Ikke synge, ikke turne, ingen andre språk, ikke instrument, ikke plystre. Nada!! Det jeg har er humor (for de som liker den dårlig utgaven), og litt sjarme kanskje. Men ingen mann vil bli imponert over meg utseendet er også midt på treet.. Hurra! Anonymkode: f45a8...b83 1
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ingenting. Ikke synge, ikke turne, ingen andre språk, ikke instrument, ikke plystre. Nada!! Det jeg har er humor (for de som liker den dårlig utgaven), og litt sjarme kanskje. Men ingen mann vil bli imponert over meg utseendet er også midt på treet.. Hurra! Anonymkode: f45a8...b83 Får du mannen til å føle seg bra og har helt ok utseende vil du ha mange menn som er interessert 4
Gjest Familytree Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg er sikker på at du har noe som tiltrekker menn. Jeg tror innlegget ditt har sympati og at du er ærlig! Du trenger ikke å ha seks fingre i den ene hånden for å få oppmerksomhet, personlig elsker jeg glade kvinner eller de som er fornøyde med lite. Din kjærlighet vil komme😊
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg har alltid hatt menn etter meg, og jeg er midt på tre med gule tenner hvis man kun tar med utseende. Men jeg er musikalsk, flytende i engelsk, morsom, tør å være sinna, slank, blir kalt "mystisk og spennende". Og så har jeg en "kul" utdannelse. Kjenner mange plaine jenter uten egne ideer som har kjæreste, så man må jo ikke være et multitalent som meg liksom. Det viktigste er å bare være der, være tilgjengelig, oppsøke steder der det er folk. Hjemme i senga på nett er ikke ofte suksessfullt, ikke en gang for babes. Anonymkode: 74519...c29
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Skrevet 16. oktober 2019 Det handler generelt om utstråling, ikke hvilke talenter andre har. Anonymkode: 7a999...9a2 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Skrevet 16. oktober 2019 Men opplever du at menn har så mange krav da? Hvis du lager profil på tinder får du jo antakeligvis tusenvis av likes om du bor på et større sted, det må da vel være bra nok? Anonymkode: fc764...fde
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 Utringning? Anonymkode: 10e52...6ab 3
Skogkatten Skrevet 16. oktober 2019 #8 Skrevet 16. oktober 2019 Man trenger vel ikke være sirkusartist og gå baklengs på line i blinde for å bli interessant for menn? Jeg er litt på tynn is her, siden jeg aldri har blitt nedrent av menn selv, men jeg fanger ofte oppmerksomheten til menn som kan være interessante for meg, og det holder jo i massevis det. Hel gjennomsnittlig utseende, noen trekk som regnes som positive andre som negative, så summen blir gjennomsnittlig. Utdannelse og jobb det ikke går hundre av på dusinet, men tror ikke det spiller så stor rolle. Min største styrke er humor, av den dårlige sorten, i likhet med din, humor kan avvæpne, løse opp i spent stemning og sjarmere. Plusspoeng om du ikke er rett for å le av deg selv, pompøse mennesker som tar seg selv dødelig seriøst er noe av det minst interessante jeg vet om i alle fall. 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #9 Skrevet 16. oktober 2019 Kan det være den berømte x-faktoren? Jeg har ingen talenter, jobben min er middelmådig, og jeg har aldri vært på backpacking gjennom Asia. Jeg trener hver dag, men har ikke en veltrent kropp, og uten sminke ser jeg ut som en gutt (synes jeg selv). Men likevel tiltrekker jeg meg menn, uten engang å forstå hvordan. Har hørt mange ganger at jeg har en attraktiv personlighet, og det er det som er x-faktoren min. Er kjapp i replikken, klarer å speile den andre, får folk til å føle seg sett og hørt. Hadde aldri, absolutt ALDRI trodd at jeg noensinne skulle kunne være attraktiv for folk, men som voksen har jeg altså blitt det. Den yngre meg ville blitt imponert 🤗 Anonymkode: d742b...68c 4
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2019 #10 Skrevet 16. oktober 2019 Ikke gjør en skit for og tekkes en mann.
Loff77 Skrevet 16. oktober 2019 #11 Skrevet 16. oktober 2019 6 minutter siden, O.G. skrev: Ikke gjør en skit for og tekkes en mann. He he, høres bra ut😀
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2019 #12 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, Loff77 skrev: He he, høres bra ut😀 Ja, ikke sant. Vi tonnevis med tråder på forumet om hvordan det går når en kvinne går på akkord med seg selv for og tekkes menn.
Loff77 Skrevet 16. oktober 2019 #13 Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Ja, ikke sant. Vi tonnevis med tråder på forumet om hvordan det går når en kvinne går på akkord med seg selv for og tekkes menn. Eller motsatt😀
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #14 Skrevet 16. oktober 2019 9 minutter siden, O.G. said: Ikke gjør en skit for og tekkes en mann. Hvordan fungerer den strategien for deg da? Er du gift og alt det der? Hvis ikke så spørs det jo om ts vil ha dine råd Anonymkode: fc764...fde 1
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2019 #15 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, Loff77 skrev: Eller motsatt😀 Motsatt? Hvordan da?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #16 Skrevet 16. oktober 2019 9 minutter siden, O.G. skrev: Ikke gjør en skit for og tekkes en mann. Jeg antar at du også mener at menn ikke skal gjøre en skit for og tekkes en kvinne. Anonymkode: 73c4d...2d4 1
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2019 #17 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan fungerer den strategien for deg da? Er du gift og alt det der? Hvis ikke så spørs det jo om ts vil ha dine råd Anonymkode: fc764...fde Den fungerer veldig bra siden jeg ikke har tonnevis med bagasje.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #18 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan fungerer den strategien for deg da? Er du gift og alt det der? Hvis ikke så spørs det jo om ts vil ha dine råd Anonymkode: fc764...fde Man burde ikke ta råd fra O.G. siden hun hater menn og mener at alle menn er onde verdiløse skapninger. Anonymkode: 73c4d...2d4 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #19 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Den fungerer veldig bra siden jeg ikke har tonnevis med bagasje. Tror du virkelig at det bare er kvinner som har bagasje ? Anonymkode: 73c4d...2d4
Gjest O.G. Skrevet 16. oktober 2019 #20 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg antar at du også mener at menn ikke skal gjøre en skit for og tekkes en kvinne. Anonymkode: 73c4d...2d4 Trodde det var inneforstått, men jeg kan naturligvis skrive sånn at du forstår. Hvis en mann/kvinne ikke helt vet om de har draget på en person, så ikke begynne å krype og gå på akkord med deg selv for å gjøre den andre interessert. Det vil ende dårlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå