Gå til innhold

Hvor lenge må du runke typen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.10.2019 den 23.22, Liptonicetea skrev:

Nope, bare lite følelse. Etter at jeg begynte på nervesmertestillende i tillegg (har ms), så får jeg det knapt til selv. Slik jeg svarte, var slik vi hadde det før. 

Nærheten er nok for meg nå. 

M32

:klem:

Anonymkode: 7457c...fca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, siden han er eksperten på runking, så runker han mens jeg suger/slikker samtidig og så får han komme i munnen min, det tar under ett minutt før han spruter masse!

Anonymkode: 43d2f...48b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min elsker å bli sugd, det er virkelig det beste han vet. Han sier jeg er veldig flink og maser om å bli sugd. Men jeg har aldri klart å suge eller runke han i mål. Jeg har vært nærme, men klarer ikke å få han over den siste kneika. Og da kan jeg ha sugd i en halvtime. Han bruker også lang tid på å komme under penetrering. 

Anonymkode: dff7b...d7d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men jeg har aldri klart å suge eller runke han i mål. Jeg har vært nærme, men klarer ikke å få han over den siste kneika. Og da kan jeg ha sugd i en halvtime

Herregud, å suge i en halvtime må jo være ufattelig slitsomt... Gidder du dette da? 

Anonymkode: 3c576...67f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
På 16.10.2019 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske følsom, så når dama runker meg må jeg stadig ta pauser... 

Når jeg har vært med jenter som har runket meg for første gang, har det skjedd at jeg nesten har kommet før de har tatt tak i den.. digg å bli runket 

Anonymkode: addda...71a

Så deilig da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/15/2019 at 11:20 PM, Kognosøren said:

Dette har med teknikk å gjøre, flickor.

Det har først og fremst med den individuelle mannen å gjøre, gubben. 

Anonymkode: 58000...4dc

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Herregud, å suge i en halvtime må jo være ufattelig slitsomt... Gidder du dette da? 

Anonymkode: 3c576...67f

Innimellom gjør jeg det. Men, siden han ofte blir skuffet og furt når jeg slutter (fordi jeg har så vondt i kjeven og faktisk er lei), så blir det mindre og mindre av sugingen. De siste par årene har det vært mye mindre, før kunne det være 4-7 ggr pr uke. Det blir for mye negativt ved det. Hadde han satt pris på det, gitt noe tilbake eller det hadde endt med sex så hadde jeg gjort det med glede. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Innimellom gjør jeg det. Men, siden han ofte blir skuffet og furt når jeg slutter (fordi jeg har så vondt i kjeven og faktisk er lei), så blir det mindre og mindre av sugingen. De siste par årene har det vært mye mindre, før kunne det være 4-7 ggr pr uke. Det blir for mye negativt ved det. Hadde han satt pris på det, gitt noe tilbake eller det hadde endt med sex så hadde jeg gjort det med glede. 

Prøv å runke ham samtidig som du suger. Da kommer han fortere 😊

Anonymkode: 9f7b2...ac6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Mannen min elsker å bli sugd, det er virkelig det beste han vet. Han sier jeg er veldig flink og maser om å bli sugd. Men jeg har aldri klart å suge eller runke han i mål. Jeg har vært nærme, men klarer ikke å få han over den siste kneika. Og da kan jeg ha sugd i en halvtime. Han bruker også lang tid på å komme under penetrering. 

Vet åssen det er, var sånn før. Det er skikkelig kjipt når man bruker så lang tid at man føler d er belastende for partneren.

Anonymkode: 06514...770

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet åssen det er, var sånn før. Det er skikkelig kjipt når man bruker så lang tid at man føler d er belastende for partneren.

Mener du at du kommer tidligere nå enn du gjorde før? Hva er det som forandra seg? 

Anonymkode: a50ab...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har egentlig oversikten på hvor lang tid ting tar i senga? Mister helt fatning på tid og sted jeg..

Okei, ikke sted da. Så flink er han ikke😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål: Om dere er fulle eller høye, er det vanskeligere å komme da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til menn fortsatt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener du at du kommer tidligere nå enn du gjorde før? Hva er det som forandra seg? 

Ja, fikk en ny partner og en oppsving i sexlivet kan man si så var litt motivert for p fikse det.

Nr 1 jeg følte at hun virkelig ville ha sex og ikke bare gjorde det fordi ukeblader og insta sa at man måtte ha det så og så mange dager i uka. 

Nr.2 jeg sluttet å runke med for hardt grep. Var frustrerende i en periode men ble mye bedre. 

Nr.4 instruerte min nye partner til p fokusere mere på hodet og være litt røffere der.

Nr.3 ble flinkere til å kommunisere og ble mere»egoistisk» til tider istedet for å tenke for mye på henne og hvordan hun hadde det. (Hun tar ansvar og sørger for å få det som hun vil uansett så jeg behøvde ikke å være bekymret for at hun ikke skulle nyte)

sier ikke at bytte av partner er løsningen altså! Hovedløsningen ble for meg å øve meg på å runke med mye løsere grep. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Paramount skrev:

2-4 minutter med runking, suging i tillegg halverer tiden :rodmer:

Tror jeg aldri i mitt liv bare har fått en runk uten suging. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg et det mye vanskeligere å komme når jeg er full. Har ikke vært høy på 18 år men såvidt jeg husker tror jeg kanskje det var motsatt da.. men mulig hukommelsen spiller meg et puss

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig variert for min del. Med noen, spesielt i begynnelsen av forholdet, har det vært nesten pinlig kjapt. Spesielt ei var fantastisk dyktig på å både bruke hendene og til å tenne meg skikkelig.

Det er vanskeligere å komme med en del innabords. Også når jeg kommer over et visst punkt med å holde igjen. Da har jeg vanskelig for å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg aldri i mitt liv bare har fått en runk uten suging. 😂

Da har du kanskje gått glipp av noe 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...