AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #81 Del Skrevet 23 timer siden Kommer an på hva vi har holdt på med fra før. Har han feks gitt meg orgasme først tar det liten tid, for da er han sinnsykt tent av meg, mine lyder og av å gi, så da er han på målstreken på et blunk. Men om jeg må "starte fra scratch" tar det vel 10-15 min ca 🙂 Anonymkode: af4f3...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #82 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kommer an på hva vi har holdt på med fra før. Har han feks gitt meg orgasme først tar det liten tid, for da er han sinnsykt tent av meg, mine lyder og av å gi, så da er han på målstreken på et blunk. Men om jeg må "starte fra scratch" tar det vel 10-15 min ca 🙂 Anonymkode: af4f3...68e Det er så deilig å holde rundt penis å kjenne orgasmen hans pulsere i bølger med heftige inni hånden min😅 Anonymkode: e1466...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #83 Del Skrevet 22 timer siden Runking er en treningssak. Da jeg selv begynte å runke, så klarte jeg ikke å få meg selv til å komme med bare hendene. Var ikke godt nok trent og hadde feil teknikk. Så om en kvinne vil runke typen sin, så handler det mye om mengdetrening bare. En profesjonell (prostituert) vil klare jobben på maks 5-10 minutter. Anonymkode: 2b553...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #84 Del Skrevet 22 timer siden Kan kommer aldri av bj eller hj. Kanskje jeg er elendig i senga. Anonymkode: f476d...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #85 Del Skrevet 22 timer siden Max 2 minutter. Anonymkode: 8d40f...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #86 Del Skrevet 2 timer siden Prøvde massasje med Happy Ending i Syden en gang tida. Teknikken var å presse en pekefinger mot strengen samtidig som den andre hånden kløp brystvorta, deretter runk med olje i maks 1 minutt før løpet var kjørt. Spenningen hadde nok en del av skylda for rask avgang, men de proffe har en vannvittig teknikk. Jeg var 50+ Anonymkode: 4559a...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå