AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Del Skrevet 15. oktober 2019 Lurer på om noen har erfaringer med både behandling og produkter fra Obagi? Var/er det verdt pengene? Anonymkode: 087fc...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nei. Alt for overpriset. Og så helt ærlig ikke forskjell på huden min heller. Bruk solkrem, det er mitt beste tips for antiage. Selv om jeg ikke vet om det akkurat er antiage du er ute etter da, men ofte er det jo det, så jeg tok en råsjans. Og angående solkrem kan du få en god en for ca en hundrings på apoteket. Anonymkode: 19817...150 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Alt for overpriset. Og så helt ærlig ikke forskjell på huden min heller. Bruk solkrem, det er mitt beste tips for antiage. Selv om jeg ikke vet om det akkurat er antiage du er ute etter da, men ofte er det jo det, så jeg tok en råsjans. Og angående solkrem kan du få en god en for ca en hundrings på apoteket. Anonymkode: 19817...150 Virkelig? Det er jo så mange som skryter av det. Hva bruker du, om jeg kan spørre? Ja, hehe, er antiage jeg er ute etter 😊 Bruker spf 50 hver dag, men dessverre solte jeg meg altfor mye da jeg var ung og nå begynner det å vise 😫 TS Anonymkode: 087fc...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 15. oktober 2019 #4 Del Skrevet 15. oktober 2019 Ja, absolutt! Vi prøvde ALT for datteren vår og det inkluderte medisiner via respet med bivirkninger, og det beste er disse produktene - så bra at jeg startet på de selv. Anbefaler deg å prøve og gjøre opp din egen mening. Når det gjelder pris er produktene veldig dryge og er verdt prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Carrot skrev: Ja, absolutt! Vi prøvde ALT for datteren vår og det inkluderte medisiner via respet med bivirkninger, og det beste er disse produktene - så bra at jeg startet på de selv. Anbefaler deg å prøve og gjøre opp din egen mening. Når det gjelder pris er produktene veldig dryge og er verdt prisen. Takk for svar 😊 Har du «kun» kjøpt produktene? Eller har du utført noe behandling i tillegg? TS Anonymkode: 087fc...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 15. oktober 2019 #6 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊 Har du «kun» kjøpt produktene? Eller har du utført noe behandling i tillegg? TS Anonymkode: 087fc...4c0 Vi har gått via autorisert klinikk og sykepleier og hudterapeut og fått oppfølging underveis og det anbefaler jeg, å bare kjøpe produktene vil ikke gi deg noen som er tilpasset din hud og dine problemer tenker jeg uten at jeg vet hva du tenker når du sier "kun kjøpe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #7 Del Skrevet 15. oktober 2019 31 minutter siden, Carrot skrev: Vi har gått via autorisert klinikk og sykepleier og hudterapeut og fått oppfølging underveis og det anbefaler jeg, å bare kjøpe produktene vil ikke gi deg noen som er tilpasset din hud og dine problemer tenker jeg uten at jeg vet hva du tenker når du sier "kun kjøpe" Ah, skjønner 😊 Det er dette jeg ønsker å gjøre. Er det mulig for deg å si hvor mye du betalte? Frykter det koster 10.000,- liksom 😳 TS Anonymkode: 087fc...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. oktober 2019 #8 Del Skrevet 16. oktober 2019 det er ulike produkter og priser, men jeg bruker for eksempel Daily Defence som er 1890.- den varer ca et halvt år, padsene koster 890 og klipper du dem i to og bruker dem en gang per dag varer de i fire mnd, klipper du de i fire varer de i ca 8 mnd liksom.. Så det kommer ann på hva du trenger.. Første runde med datteren som slet mye kostet 6000 kr for hennes basisprodukter og de varte mellom 4 og 6 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #9 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg vil si ja! Men ikke annet enn kur. Hadde ordentlig problemhud med cystisk akne, rosacea, pigmentflekker og myye whiteheads. Fikk et program fra zo skin. Kostet meg nærmere 9000,- for 6 mnd. Aldri hatt så fin hud i mitt liv. Selv nå - to år og et svangerskap senere - er huden fin. Ikke like fin, men langt finere enn før programmet. Anonymkode: 99277...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 18. oktober 2019 #10 Del Skrevet 18. oktober 2019 Det fine etter slike programmer er at med veldig lite kan kostnad vedlikeholder man tilstandene i huden, i allefall er det vår erfaring.. I dag koster vedlikeholdet her cleance og daily defence på daglig basis og pads ved behov, altså tre av produktene på vedlagt bilde.. Det koster i underkant av 3000 og varer min 6 mnd - det er ca 8 kroner dag, jeg vil absolutt ikke påstå det egentlig er veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #11 Del Skrevet 18. oktober 2019 5 minutter siden, Carrot skrev: Det fine etter slike programmer er at med veldig lite kan kostnad vedlikeholder man tilstandene i huden, i allefall er det vår erfaring.. I dag koster vedlikeholdet her cleance og daily defence på daglig basis og pads ved behov, altså tre av produktene på vedlagt bilde.. Det koster i underkant av 3000 og varer min 6 mnd - det er ca 8 kroner dag, jeg vil absolutt ikke påstå det egentlig er veldig dyrt. 16,- dagen. Med mindre "i underkant" betyr "halvparten". Anonymkode: c4e22...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 18. oktober 2019 #12 Del Skrevet 18. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 16,- dagen. Med mindre "i underkant" betyr "halvparten". Anonymkode: c4e22...de6 ja det gikk litt raskt der - beklager.. 16 kroner dagen - for å ha bortimot perfekt hud, for meg er det helt innafor.. Men så bruker jeg ikke noe særlig mer i form av sminke osv så for min del er det helt supert. Jane Iredale sin makeup er fantastisk i konbimasjon med disse produktene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #13 Del Skrevet 18. oktober 2019 Det var IKKE verdt det for meg. Jeg hadde flere timer med kosmetisk sykepleier, kjøpte absolutt alt av produkter som hun skreddersydde til min hud. Produktene i seg selv kostet rundt 6000,-, behandlingene kostet mer. Gikk på 24-ukerskur for å forbedre huden, men det eneste som skjedde var at jeg fikk tørr og sår hud. Fortsatte med produktene etter de 24 ukene også, men det var null effekt. Kastet vel bort rundt 15000,- på det der😣 Anonymkode: 59e08...6e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #14 Del Skrevet 18. oktober 2019 Peelingen av obagi zo er den beste og eneste som har funket for meg. De andre produktene er ikke noe bedre enn billige. Sminkefjerner trenger ikke være dyr. Jeg bruker ellers krem fra apoteket ( A vitamin) heter den. Oransje lang krem. Anonymkode: d4abd...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #15 Del Skrevet 18. oktober 2019 På 16.10.2019 den 21.35, Carrot skrev: det er ulike produkter og priser, men jeg bruker for eksempel Daily Defence som er 1890.- den varer ca et halvt år, padsene koster 890 og klipper du dem i to og bruker dem en gang per dag varer de i fire mnd, klipper du de i fire varer de i ca 8 mnd liksom.. Så det kommer ann på hva du trenger.. Første runde med datteren som slet mye kostet 6000 kr for hennes basisprodukter og de varte mellom 4 og 6 mnd.. Tusen takk for svar og hjelp 😊 ts Anonymkode: 087fc...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 18. oktober 2019 #16 Del Skrevet 18. oktober 2019 Nei, funket ikke for meg. Eneste som funker er sothys, men de er ikke så sterke som den andre serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 18. oktober 2019 #17 Del Skrevet 18. oktober 2019 Jeg sverger til ZO. Har gjort det i snart ett tiår. Jeg har mange produkter og bruker de daglig. I en alder av 35 har jeg ingen rynker, og huden min er flott, ren og glødende stort sett. JA- huden blir tørr og sår om du er i kur, hatt peeling eller f.eks om du går for hardt ut. Retinolkur er jo nesten til å skrike av etter 2-3 dager. Men det er verdt det. Programmet mitt er satt opp av ZO-hudpleier slik at jeg bruker de rette produktene for meg og mine ønsker. De aller aller fleste bruker feile produkter (uansett merke) og veldig mange bruker èn krem til hele ansiktet og kroppen. Kostnader tja..jeg brukte 2800,- i forrige uke på nye produkter og fikk da; rens (varer ca 6mnd), pads (6 mnd), solfaktor (ca 4 mnd), skrubb (ca 4mnd). Jeg kaller det ikke en høy pris siden de varer så lenge. Daglig program for meg - Rens hver morgen og hver kveld - Pads hver morgen og hver kveld (klipper de i to, og bruker kun 1 om dagen om huden er for tørr) - Skrubb 3.hver dag på morgenen - sminken sitter bedre etterpå - Daily power defense på morgenen - Eye intense repair hver morgen og kveld - Annen hver dag nattkrem - Annen hver dag anti texture og wrinkle repair (det som gjør at huden blir tørr og svir og flasser av. Bruker i en periode over 1 mnd 2-3 ganger i året) - Solfaktor Program ellers - 1 gang i uken: Sulfurmaske - Kjemisk peeling 1-2 ganger i året - Dermapenn 1 gang i året Har også brukt produktene bevisst på 2 av 4 arr etter kikkhullskirurgi for å se forskjellen. Arrene jeg har brukt produkter på er tilnærmet borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #18 Del Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, CabinCruiser skrev: Jeg sverger til ZO. Har gjort det i snart ett tiår. Jeg har mange produkter og bruker de daglig. I en alder av 35 har jeg ingen rynker, og huden min er flott, ren og glødende stort sett. JA- huden blir tørr og sår om du er i kur, hatt peeling eller f.eks om du går for hardt ut. Retinolkur er jo nesten til å skrike av etter 2-3 dager. Men det er verdt det. Programmet mitt er satt opp av ZO-hudpleier slik at jeg bruker de rette produktene for meg og mine ønsker. De aller aller fleste bruker feile produkter (uansett merke) og veldig mange bruker èn krem til hele ansiktet og kroppen. Kostnader tja..jeg brukte 2800,- i forrige uke på nye produkter og fikk da; rens (varer ca 6mnd), pads (6 mnd), solfaktor (ca 4 mnd), skrubb (ca 4mnd). Jeg kaller det ikke en høy pris siden de varer så lenge. Daglig program for meg - Rens hver morgen og hver kveld - Pads hver morgen og hver kveld (klipper de i to, og bruker kun 1 om dagen om huden er for tørr) - Skrubb 3.hver dag på morgenen - sminken sitter bedre etterpå - Daily power defense på morgenen - Eye intense repair hver morgen og kveld - Annen hver dag nattkrem - Annen hver dag anti texture og wrinkle repair (det som gjør at huden blir tørr og svir og flasser av. Bruker i en periode over 1 mnd 2-3 ganger i året) - Solfaktor Program ellers - 1 gang i uken: Sulfurmaske - Kjemisk peeling 1-2 ganger i året - Dermapenn 1 gang i året Har også brukt produktene bevisst på 2 av 4 arr etter kikkhullskirurgi for å se forskjellen. Arrene jeg har brukt produkter på er tilnærmet borte. Takker for svar! Tror du det vil hjelpe på små rynker som allerede er komt? TS Anonymkode: 087fc...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #19 Del Skrevet 19. oktober 2019 5 timer siden, CabinCruiser skrev: Jeg sverger til ZO. Har gjort det i snart ett tiår. Jeg har mange produkter og bruker de daglig. I en alder av 35 har jeg ingen rynker, og huden min er flott, ren og glødende stort sett. JA- huden blir tørr og sår om du er i kur, hatt peeling eller f.eks om du går for hardt ut. Retinolkur er jo nesten til å skrike av etter 2-3 dager. Men det er verdt det. Programmet mitt er satt opp av ZO-hudpleier slik at jeg bruker de rette produktene for meg og mine ønsker. De aller aller fleste bruker feile produkter (uansett merke) og veldig mange bruker èn krem til hele ansiktet og kroppen. Kostnader tja..jeg brukte 2800,- i forrige uke på nye produkter og fikk da; rens (varer ca 6mnd), pads (6 mnd), solfaktor (ca 4 mnd), skrubb (ca 4mnd). Jeg kaller det ikke en høy pris siden de varer så lenge. Daglig program for meg - Rens hver morgen og hver kveld - Pads hver morgen og hver kveld (klipper de i to, og bruker kun 1 om dagen om huden er for tørr) - Skrubb 3.hver dag på morgenen - sminken sitter bedre etterpå - Daily power defense på morgenen - Eye intense repair hver morgen og kveld - Annen hver dag nattkrem - Annen hver dag anti texture og wrinkle repair (det som gjør at huden blir tørr og svir og flasser av. Bruker i en periode over 1 mnd 2-3 ganger i året) - Solfaktor Program ellers - 1 gang i uken: Sulfurmaske - Kjemisk peeling 1-2 ganger i året - Dermapenn 1 gang i året Har også brukt produktene bevisst på 2 av 4 arr etter kikkhullskirurgi for å se forskjellen. Arrene jeg har brukt produkter på er tilnærmet borte. Du bruker mange timer i livet ditt på huden, håper du syns det er gøy. Anbefaler du ansiktskremen de har? Tar du virkelig kjemisk peeling 2 ganger i året? Du kan jo ikke vise deg ute på en stund etter noe slikt og huden er veldig sår for solen. Tror faktisk huden din trenger en pause også av og til fra alt? Anonymkode: d4abd...774 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 19. oktober 2019 #20 Del Skrevet 19. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bruker mange timer i livet ditt på huden, håper du syns det er gøy. Anbefaler du ansiktskremen de har? Tar du virkelig kjemisk peeling 2 ganger i året? Du kan jo ikke vise deg ute på en stund etter noe slikt og huden er veldig sår for solen. Tror faktisk huden din trenger en pause også av og til fra alt? Anonymkode: d4abd...774 Jeg syns det er kjempegøy, jeg elsker spa og spabehandlinger, og bruker langt mere tid fysis på spa enn dette fordi jeg liker massasje, farge bryn, etc - det er min guilty pleasure. Jeg liker også å se bra ut. Men jeg skjønner ikke angrepet eller de nedlatende tonene fordi jeg velger dette. Selve hjemmerutina tar nå bare noen minutter hver dag, det meste i dusjen. Jeg bryr meg heller ikke om jeg er litt sår ett peeling - rødheten går bort etter en liten stund (mniutter) og så flasser man litt, det får man leve med. Jeg flasser ikke så mye som en som aldri har hatt peeling nå. Ingenting som begrenser meg verken ditt eller datt. Men det gjør motforestillingene dine ser jeg. Huden min har det helt fint, den får næringsrike produkter, den får solfaktor, den jobber godt og er sunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå