AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Noen som kan tipse meg, norske utenlandske spiller ingen rolle Anonymkode: 876ba...825
stan Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Det kommer an på hva du skal bruke ølet til? Hansa pleier å ha gode juleøl. Særlig juleale og julebrygg. Danske Jacobsen Red Christmas Ale har pleid å være fantastisk. Nøgne Ø sine er gode, Underlig Jul er verd å prøve. Øl, særlig juleøl, varierer fra år til år. Så det er alltid spennende å prøve årets versjon. Det er vel ikke lenge til de første dukker opp i butikkene.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 Just now, stan said: Det kommer an på hva du skal bruke ølet til? Hansa pleier å ha gode juleøl. Særlig juleale og julebrygg. Danske Jacobsen Red Christmas Ale har pleid å være fantastisk. Nøgne Ø sine er gode, Underlig Jul er verd å prøve. Øl, særlig juleøl, varierer fra år til år. Så det er alltid spennende å prøve årets versjon. Det er vel ikke lenge til de første dukker opp i butikkene. Til middager, men også bare det å kose med en øl uten mat Anonymkode: 876ba...825
stan Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til middager, men også bare det å kose med en øl uten mat Anonymkode: 876ba...825 Hansa sine pleier å være gode. Til typisk julemat syns jeg det er greit at ølet ikke er for kraftig. Til å bare kose seg med er både Jacobsen og Nøgne Ø fine. Kinn har pleid å mye godt, Solsnu kan du prøve. Det pleier å være ulike tester av juleøl før jul, der er det ofte gode tips. Selv om jeg ikke bestandig er enig med resultatet.
MortenMinstelønn Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 God jul, ja. Men jeg heter ikke Øl. 1
stan Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev: God jul, ja. Men jeg heter ikke Øl. Det er vel ikke så veldig vanskelig å skjønne at det dreier seg om juleøl? Har du noen tips eller bidrag til juleøl som er å anbefale? 1
MortenMinstelønn Skrevet 14. oktober 2019 #7 Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, stan skrev: Det er vel ikke så veldig vanskelig å skjønne at det dreier seg om juleøl? Har du noen tips eller bidrag til juleøl som er å anbefale? Nok et tåpelig innlegg fra meg. Sorry. I Kenya får man en bananøl som er veldig sterk, men ikke god. Jeg kommer ikke på noen. Dessverre. Juleøl er for mørkt for meg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #8 Skrevet 14. oktober 2019 Er det vegansk? Anonymkode: 86f16...007
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå