Gå til innhold

Antidepressiva

Fremhevede innlegg

Gjest bienvilleparish
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type gikk du på? 

Anonymkode: 94b35...93f

Remeron og cipralex 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring? Har de hjulpet? Hva hjalp de for? Hvordan var oppstart? Og nedtrapping? 

Er kommet dit at jeg føler jeg må prøve hva som helst. Er så sliten av angst nå, både fysisk og psykisk. Går i terapi, men det hjelper ikke nok pr. nå - det har ikke hjulpet noe de to mnd jeg har gått til nå. 

Anonymkode: 15c2c...644

To mnd i terapi er ingenting! Jeg har gått i ni år nå og først de to siste har det begynt å hjelpe.

Anonymkode: ea43e...e82

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Veldig fint å høre at de har fungert for deg, og hjulpet deg gjennom krisene😊 Men jeg forstår at det er godt å slutte også, dersom man føler at man blir «følelsesløs». Det er også en ting jeg er litt bekymret for med medisin, at jeg skal bli helt «flat» ifht samboer, familie etc. Samtidig så vil jeg tro at meg «flat» er bedre enn hvordan situasjonen er nå. 

Anonymkode: 15c2c...644

Jeg forstår godt at flat i følelsene er bedre enn hvordan du har det nå. Og det var det jeg også tenkte da jeg gikk på dem. Jeg viste at jeg skulle slutte på dem en dag da krisen var over/jeg ble bedre så det var verdt å være flat for en periode.

Viktigste nå er å tenke på deg selv. Kanskje det blir bedre med familie og samboer om du gjør noe med hvordan du har det nå. Og om du blir vedlig flat i følelsene overfor dem så kan du kanskje si det til dem at det er pga medisinene 9g at det ikke vil alltid bli sånn. Har merket hvertfall selv at å gi informasjon til dem som trenger det er be tryggende. Jeg vet ikke helt hva du tenker da men bare svarte litt ut i fra det du sa :)

Anonymkode: 1d797...fe5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...