Gå til innhold

Selge brukt truse?

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Solgte en gang et par skitne sokker for 2000 med personlig oppmøte :fnise:

Haha fantastisk!! Men er gale! 😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prostituere seg for brukte truser? Kan ikke damer i dag jobbe på et ærlig vis. Blir helt matt av hvordan enkelte skal tjene penger på andres sykelige fetish.

Anonymkode: 31b53...170

Hva!? Det er da ikke prostitusjon å selge ett brukt klesplagg. Hallo?

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Madde123 skrev:

Hva!? Det er da ikke prostitusjon å selge ett brukt klesplagg. Hallo?

Tenk på all prostitusjonen som foregår på Fretex!!! Grøss og gruuu

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner blir aldri å få respekt om de fortsetter å selge seg eller truser eller hva det måtte være. Trodde kvinner i dag ville bli tatt like seriøst som menn. Trist at vi er der i 2019 spør du meg. Alle har mulighet til å jobbe på et normalt vis i Norge i dag.

Det eneste som er ille med trusehandelen er at noen menn er så desperate at de må ta til takke med brukte truser for å få en slags seksuell opplevelse. Jeg mister ikke respekten for kvinner av en slik handel.

Anonymkode: 3330d...561

Skrevet
3 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Tenk på all prostitusjonen som foregår på Fretex!!! Grøss og gruuu

Heheh 👍👍

Skrevet
4 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Og hva syns du om menn som mener at kvinner er verdt noen få hundrelapper?

Syns de burde skamme seg på lik linje med de som selger seg for noen 100 lapper. Men tenker hva som gjør at ei dame synker ned så lavt at hun velger å selge seg selv for noen hundre kroner istedet for å finne en jobb som gir henne mestringsfølelse og respekt. De mennene som kjøper truse eller sex fra en kvinne ser virkelig ned på de samme kvinnene, så det gjør saken bare enda værre.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de burde skamme seg på lik linje med de som selger seg for noen 100 lapper. Men tenker hva som gjør at ei dame synker ned så lavt at hun velger å selge seg selv for noen hundre kroner istedet for å finne en jobb som gir henne mestringsfølelse og respekt. De mennene som kjøper truse eller sex fra en kvinne ser virkelig ned på de samme kvinnene, så det gjør saken bare enda værre.

Virker som du har stor erfaring med dette selv siden du har så store meninger. Er du horekunden eller hora?

Anonymkode: c6308...0eb

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du har stor erfaring med dette selv siden du har så store meninger. Er du horekunden eller hora?

Anonymkode: c6308...0eb

Er du morsom? Jeg er imot prostitusjon, pungtum. Så alle som synes det er forkastelig er horekunde eller hore? Makes sense😂

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mennene som kjøper truse eller sex fra en kvinne ser virkelig ned på de samme kvinnene

Hæ? Ser ned på kvinner du kjøper truser fra? Det er heller det motsatte, ingen kjøper truser fra noen de ser ned på. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Ser ned på kvinner du kjøper truser fra? Det er heller det motsatte, ingen kjøper truser fra noen de ser ned på. 

De ser på henne som et salgsobjekt, og det er vel neppe positivt?

Skrevet

Folk må greie å se forskjellen på å selge en truse og det å være prostituert 🤦🏻‍♀️

Skrevet
5 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Folk må greie å se forskjellen på å selge en truse og det å være prostituert 🤦🏻‍♀️

Ser ikke noen forskjell. Man tjener penger på å selge seksuelle tjenester.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke noen forskjell. Man tjener penger på å selge seksuelle tjenester.

God bedring!

Skrevet
På 14.10.2019 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker paypal og vipps.

Er diskre for det, når jeg ser hvor mye som kan tjenes har jeg null problem med dette. Tjener ca 5000kr pr mnd!

Anonymkode: b0efc...2a2

Må jo nesten spørre, du er vel ikke anonym på noen av delene? 
Det jeg beskymrer meg for er at en av kundene bruker informasjonen til blackmailing. Eller at vedkommende sprer informasjonen til familie og kjente.

Men folk gjør kanskje ikke det eller?

TS

Anonymkode: 69419...1f8

Skrevet
På 14.10.2019 den 14.54, AnonymBruker skrev:

Masse erfaring.

Det er IKKE lett-tjente penger nå som mange driver med det. Du må bruke masse tid på å snakke med kundene, huke de inn så de ikke kjøper fra noen andre, og så er det mange som bare vil prate og lurer deg til å si masse intimt, som hvor mye trusa blir brukt osv, og så hører du ikke mer fra dem.

Jeg begynte som truseselger, men det skled fort over i å være domina på snapchat😅 tjente mye mer på det. Men ikke mye, og ikke lett-tjent. Ekstrajobb på butikk er mye mer lønnsomt, og tryggere seff.

For å øke mulighet for salg, bør en møte kundene personlig, men mange av selgerne som gjorde det opplevde ubehagelige ting. F.eks menn som runka, prøvde å mase seg til at hun skulle runke, noen møtte bare ikke opp så selgeren tapte penger på transport etc. Og mye farligere ting kan skje. Jeg møtte aldri personlig, og viste aldri ansikt på bilder, photoshoppet vekk føflekker. Thank God.

Jeg hadde det gøy, og dagdrømmer ennå om å gå tilbake til det, men har en samboer som ikke syns noe om det, og det respekterer jeg når det er snakk om noe så risky. 

Den selgeren jeg opplevde som at tjente mest, var ei som hadde fullt navn, viste ansikt, og tilbød mye billigere enn det jeg noen gang hadde gjort. Og det virka seff, de mannfolka som kjøpte truse eller videoer av henne som onanerer, vil nok tenne ekstra på at det blir mer ekte og at det er en mulighet for å møte på henne, eller finne henne på nett og stifte bekjentskap. Livsfarlig. Håper virkelig hun får være i fred. 

Mitt råd er: ikke gidd. Du bruker enormt masse tid og tjener ikke nok på det. Det er ikke SÅ mange trusesniffere i Norge at hundre til tusenvis kan selge det.

Anonymkode: 9adf2...fd7

Hvordan klarte du å holde deg anonym ved betaling? Kan man skjule identitet på paypal for eksempel?

TS

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser på henne som et salgsobjekt, og det er vel neppe positivt?

Så en som selger noe en eier, en gullsmed feks, er selv et salgsobjekt fordi han selger smykker som han eier? :klo:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jo nesten spørre, du er vel ikke anonym på noen av delene? 
Det jeg beskymrer meg for er at en av kundene bruker informasjonen til blackmailing. Eller at vedkommende sprer informasjonen til familie og kjente.

Men folk gjør kanskje ikke det eller?

TS

Såklart gjør de det. De sender brev i postkassen til mor og far, hva hennes datter holder på med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...