Gå til innhold

Selge brukt truse?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Menn tar studielån og jobber på siden av studiene, mens mange damer skal ha lettjente penger på menn som burde beskyttes mot seg selv. Syns det er helt feil.

Anonymkode: 31b53...170

Lukter misunnelse lang vei!

Det er faktisk ikke så lettjent å selge truser. De fleste som tar kontakt, vil bare ha noe å runke etter, ikke kjøpe noe. Mye tid går med å luke ut de seriøse og useriøse.

Anonymkode: a8d30...6c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan opprette din egen hjemmeside, som en butikk.

Da kan du ha prisoversikt og litt om hvilke truser/sokker/bh'er du tilbyr for salg. Der legger du også inn annen info som er viktig for den som ønsker å kjøpe. 

Anonymkode: 2cf07...6b9

Jeg synes NAV kunne spandert ei truse på de uføre til jul. De har jo aldri fått noe.

Endret av Medisinsk bruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukter misunnelse lang vei!

Det er faktisk ikke så lettjent å selge truser. De fleste som tar kontakt, vil bare ha noe å runke etter, ikke kjøpe noe. Mye tid går med å luke ut de seriøse og useriøse.

Ja hvorfor ikke bruke den tiden på å faktigst jobbe i en ordentlig jobb da hvis du bruker så mye tid på å luke ut de som er useriøse da?

Skrevet

Kvinner blir aldri å få respekt om de fortsetter å selge seg eller truser eller hva det måtte være. Trodde kvinner i dag ville bli tatt like seriøst som menn. Trist at vi er der i 2019 spør du meg. Alle har mulighet til å jobbe på et normalt vis i Norge i dag.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor ikke bruke den tiden på å faktigst jobbe i en ordentlig jobb da hvis du bruker så mye tid på å luke ut de som er useriøse da?

Hva om man gjør begge deler? Det er jo ikke slik at det er enten eller...

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner blir aldri å få respekt om de fortsetter å selge seg eller truser eller hva det måtte være. Trodde kvinner i dag ville bli tatt like seriøst som menn. Trist at vi er der i 2019 spør du meg. Alle har mulighet til å jobbe på et normalt vis i Norge i dag.

Forskjellen med å selge folk brukte truser og å stå som selger eller markedsføringsansvarlig i enhver butikk med ubrukelig nips designet for å gå i stykker og andre tulle-ting (nille, hm, bolia, jula etc) som ingen trenger er hva, mener du? :klo: Utover, altså, at en betaler skatt?

Anonymkode: e7015...387

• Liker 1
Skrevet

Masse erfaring.

Det er IKKE lett-tjente penger nå som mange driver med det. Du må bruke masse tid på å snakke med kundene, huke de inn så de ikke kjøper fra noen andre, og så er det mange som bare vil prate og lurer deg til å si masse intimt, som hvor mye trusa blir brukt osv, og så hører du ikke mer fra dem.

Jeg begynte som truseselger, men det skled fort over i å være domina på snapchat😅 tjente mye mer på det. Men ikke mye, og ikke lett-tjent. Ekstrajobb på butikk er mye mer lønnsomt, og tryggere seff.

For å øke mulighet for salg, bør en møte kundene personlig, men mange av selgerne som gjorde det opplevde ubehagelige ting. F.eks menn som runka, prøvde å mase seg til at hun skulle runke, noen møtte bare ikke opp så selgeren tapte penger på transport etc. Og mye farligere ting kan skje. Jeg møtte aldri personlig, og viste aldri ansikt på bilder, photoshoppet vekk føflekker. Thank God.

Jeg hadde det gøy, og dagdrømmer ennå om å gå tilbake til det, men har en samboer som ikke syns noe om det, og det respekterer jeg når det er snakk om noe så risky. 

Den selgeren jeg opplevde som at tjente mest, var ei som hadde fullt navn, viste ansikt, og tilbød mye billigere enn det jeg noen gang hadde gjort. Og det virka seff, de mannfolka som kjøpte truse eller videoer av henne som onanerer, vil nok tenne ekstra på at det blir mer ekte og at det er en mulighet for å møte på henne, eller finne henne på nett og stifte bekjentskap. Livsfarlig. Håper virkelig hun får være i fred. 

Mitt råd er: ikke gidd. Du bruker enormt masse tid og tjener ikke nok på det. Det er ikke SÅ mange trusesniffere i Norge at hundre til tusenvis kan selge det.

Anonymkode: 9adf2...fd7

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det kvinnene som mister respekt av dette, og ikke mennene som er villige til å bli trusekunden til en student for et runk?

Anonymkode: a79ca...382

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det kvinnene som mister respekt av dette, og ikke mennene som er villige til å bli trusekunden til en student for et runk?

Fordi kvinner er så lei av å bli stigmatisert som et salgsobjekt som er til salgs. Damer som holder på sånn hjelper ikke akkurat på det å bli tatt seriøst.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi kvinner er så lei av å bli stigmatisert som et salgsobjekt som er til salgs. Damer som holder på sånn hjelper ikke akkurat på det å bli tatt seriøst.

Det er trusene som er til salgs, ikke mennesket.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trusene som er til salgs, ikke mennesket.

Er akkurat samme sak og formål. Er bare en "annen" måte å gjøre det på.

• Liker 1
Skrevet

Det heter ikke "brukte truser". Det heter "ferske truser".

Anonymkode: 46e2c...9b1

• Liker 1
Skrevet

Solgte en gang et par skitne sokker for 2000 med personlig oppmøte :fnise:

Skrevet

Det er passe sykt å betale penger for noe som bør kastes.

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halve Norge prøver å selge brukte truser virker det som

Anonymkode: d8f67...d7e

Det nye Norske gullet. Norske jenter må sikre seg markedet i Europa og USA. Grundere blir først millionærer.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaringer med å selge brukte truser?

Ønsker å gjøre det, men vet ikke helt hvordan man går fram. Hvilken pris er vanlig å tilby? Hvordan mottar dere betaling? Er det anonymt?

Vurderte å ta betaling gjennom kryptovalutta men regner med at de fleste ikke orker å sette seg inn i det for å kjøpe noen truser..

Anonymkode: 69419...1f8

Ekspanderer markedet med denne hastigheten så blir det årets julegave i Norge. Alle skal ha seg ei brukt truse til jul. Her blir det pågang. Tro om det ikke er moraltyranniet som faller.

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Menn tar studielån og jobber på siden av studiene, mens mange damer skal ha lettjente penger på menn som burde beskyttes mot seg selv. Syns det er helt feil.

Kan like den siden den får meg til å le.

Endret av Medisinsk bruker
Rett
Skrevet

Hvorfor er det sånn at damer skal fordømme menn som kjøper truser, sex og hva det måtte være, men ikke kvinnene som tilbye disse tjenestene? Det er ikke snakk om tvang når norske "rike" jenter selger sex, truser osv. Syns faktigst moralen til disse damene er langt lavere. De synker ned på et lavt nivå for å selge seg for noen hundre lapper. Forstå det den som kan..

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn at damer skal fordømme menn som kjøper truser, sex og hva det måtte være, men ikke kvinnene som tilbye disse tjenestene? Det er ikke snakk om tvang når norske "rike" jenter selger sex, truser osv. Syns faktigst moralen til disse damene er langt lavere. De synker ned på et lavt nivå for å selge seg for noen hundre lapper. Forstå det den som kan..

Og hva syns du om menn som mener at kvinner er verdt noen få hundrelapper?

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner ikke hva man selger trusene sine for. Men kanskje du kan gjøre litt som på Facebook? «Bud over 50 kr»??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...