AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Noen som har erfaringer med å selge brukte truser? Ønsker å gjøre det, men vet ikke helt hvordan man går fram. Hvilken pris er vanlig å tilby? Hvordan mottar dere betaling? Er det anonymt? Vurderte å ta betaling gjennom kryptovalutta men regner med at de fleste ikke orker å sette seg inn i det for å kjøpe noen truser.. Anonymkode: 69419...1f8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 52 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Feil forum, gutten min. Hvor skal jeg ellers spørre? Er forsovit ei jente i 20 årene. Anonymkode: 69419...1f8 1
SardintrollReturns Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skal jeg ellers spørre? Er forsovit ei jente i 20 årene. Anonymkode: 69419...1f8 Jeg kjenner ikke til noen konkret side, men det er bare å google så finner du. KG er ikke plassen for denne type ting. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 Halve Norge prøver å selge brukte truser virker det som Anonymkode: d8f67...d7e
isw Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halve Norge prøver å selge brukte truser virker det som Anonymkode: d8f67...d7e Det er vel ikke så rart? Marginene er jo rimelig gode, du får vel en sixpack med kjipt undertøy på H&M for 150 kr, og utprisen er vel 500kr+ ganger 6, altså 3000 kr, 2000% avanse 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #7 Skrevet 14. oktober 2019 Du kan opprette din egen hjemmeside, som en butikk. Da kan du ha prisoversikt og litt om hvilke truser/sokker/bh'er du tilbyr for salg. Der legger du også inn annen info som er viktig for den som ønsker å kjøpe. Anonymkode: 2cf07...6b9 2
Gjest Paramount Skrevet 14. oktober 2019 #8 Skrevet 14. oktober 2019 4 minutter siden, isw skrev: Det er vel ikke så rart? Marginene er jo rimelig gode, du får vel en sixpack med kjipt undertøy på H&M for 150 kr, og utprisen er vel 500kr+ ganger 6, altså 3000 kr, 2000% avanse Blir nok ikke færre etter dette regnestykket. Ikke verst deal. Slippe vasken, bare passe på at trusa sitter stramt i en periode, og litt papirarbeid. Forrige gang temaet var oppe var det i tillegg ei som skrev at hun onanerte til at noen onanerte til trusene hennes, ble tent av det. Da snakker vi om å få maksimalt ut av forretningen. Opphissende bransje
Medisinsk bruker Skrevet 14. oktober 2019 #9 Skrevet 14. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med å selge brukte truser? Ønsker å gjøre det, men vet ikke helt hvordan man går fram. Hvilken pris er vanlig å tilby? Hvordan mottar dere betaling? Er det anonymt? Vurderte å ta betaling gjennom kryptovalutta men regner med at de fleste ikke orker å sette seg inn i det for å kjøpe noen truser.. Anonymkode: 69419...1f8 Storindustri på siden til "Nakenprat."
Medisinsk bruker Skrevet 14. oktober 2019 #10 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, Paramount skrev: Blir nok ikke færre etter dette regnestykket. Ikke verst deal. Slippe vasken, bare passe på at trusa sitter stramt i en periode, og litt papirarbeid. Forrige gang temaet var oppe var det i tillegg ei som skrev at hun onanerte til at noen onanerte til trusene hennes, ble tent av det. Da snakker vi om å få maksimalt ut av forretningen. Opphissende bransje Det er storindustri på nett dette nå. Se på siden til "Nakenprat"
Gjest Paramount Skrevet 14. oktober 2019 #11 Skrevet 14. oktober 2019 3 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Det er storindustri på nett dette nå. Se på siden til "Nakenprat" Kaster bort nok tid på kg, men tar deg på ordet
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #12 Skrevet 14. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med å selge brukte truser? Ønsker å gjøre det, men vet ikke helt hvordan man går fram. Hvilken pris er vanlig å tilby? Hvordan mottar dere betaling? Er det anonymt? Vurderte å ta betaling gjennom kryptovalutta men regner med at de fleste ikke orker å sette seg inn i det for å kjøpe noen truser.. Anonymkode: 69419...1f8 Hadde du ikke vært anonym hadde du fått ditt første salg allerede.... 😉 Anonymkode: 8348c...ef4
isw Skrevet 14. oktober 2019 #13 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, Paramount skrev: Blir nok ikke færre etter dette regnestykket. Ikke verst deal. Slippe vasken, bare passe på at trusa sitter stramt i en periode, og litt papirarbeid. Forrige gang temaet var oppe var det i tillegg ei som skrev at hun onanerte til at noen onanerte til trusene hennes, ble tent av det. Da snakker vi om å få maksimalt ut av forretningen. Opphissende bransje Det har alltid forundret meg at det er et marked for dette. Det er jo menn som skaper markedet, jeg regner ikke med at noen jenter ville vært interessert i å kjøpe brukte boxere. Uansett hvor praktisk det ville vært å slippe og vaske boxere og få 500 kr/stykk for de 😄
Gjest Paramount Skrevet 14. oktober 2019 #14 Skrevet 14. oktober 2019 19 minutter siden, isw skrev: Det har alltid forundret meg at det er et marked for dette. Det er jo menn som skaper markedet, jeg regner ikke med at noen jenter ville vært interessert i å kjøpe brukte boxere. Uansett hvor praktisk det ville vært å slippe og vaske boxere og få 500 kr/stykk for de 😄 Jeg er ikke like forundret. Når du er kåt er det mye merkelig som står på menyen. Sliter enkelte ganger med å kjenne igjen meg selv i alle forunderlige lyster. Jeg er ingen potensiell kunde i dette markedet, men jeg trenger ikke overtales for å snuse på trusa til ei som gjør meg kåt, så et slags skjult potensial har vel jeg også
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #15 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg bruker paypal og vipps. Er diskre for det, når jeg ser hvor mye som kan tjenes har jeg null problem med dette. Tjener ca 5000kr pr mnd! Anonymkode: b0efc...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #16 Skrevet 14. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker paypal og vipps. Er diskre for det, når jeg ser hvor mye som kan tjenes har jeg null problem med dette. Tjener ca 5000kr pr mnd! Anonymkode: b0efc...2a2 Hvorfor prostituere seg for brukte truser? Kan ikke damer i dag jobbe på et ærlig vis. Blir helt matt av hvordan enkelte skal tjene penger på andres sykelige fetish. Anonymkode: 31b53...170
Medisinsk bruker Skrevet 14. oktober 2019 #17 Skrevet 14. oktober 2019 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor prostituere seg for brukte truser? Kan ikke damer i dag jobbe på et ærlig vis. Blir helt matt av hvordan enkelte skal tjene penger på andres sykelige fetish. Anonymkode: 31b53...170 Er dette kriminelt? Det realiserer utdanning/studier som mange ellers ikke hadde hatt råd til. Endret 14. oktober 2019 av Medisinsk bruker 1
Medisinsk bruker Skrevet 14. oktober 2019 #18 Skrevet 14. oktober 2019 7 timer siden, SardintrollReturns skrev: Jeg kjenner ikke til noen konkret side, men det er bare å google så finner du. KG er ikke plassen for denne type ting. Er ikke sexsiden til KG mer riktig da.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #19 Skrevet 14. oktober 2019 11 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Er dette kriminelt? Det realiserer utdanning/studier som mange ellers ikke hadde hatt råd til. Nettopp. Menn tar studielån og jobber på siden av studiene, mens mange damer skal ha lettjente penger på menn som burde beskyttes mot seg selv. Syns det er helt feil. Anonymkode: 31b53...170 1
Medisinsk bruker Skrevet 14. oktober 2019 #20 Skrevet 14. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp. Menn tar studielån og jobber på siden av studiene, mens mange damer skal ha lettjente penger på menn som burde beskyttes mot seg selv. Syns det er helt feil. Anonymkode: 31b53...170 HEHE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå