Mrs. K Skrevet 22. mai 2005 #1 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvilken pinnestørrelse (i forhold til anbefalingen på garnet) skal man bruke når produktet skal toves i vaskemaskin? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 22. mai 2005 #2 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg bruker den samme størrelsen som til vanlig strikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 22. mai 2005 #3 Del Skrevet 22. mai 2005 Her har du en side hvor det står litt om pinnestørrelse i forhold til garntype. Toveoppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 27. mai 2005 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. mai 2005 #5 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har strikket tøfler og vesker som jeg har tovet, og da har jeg brukt pinne 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg bruker litt større pinnestr. enn det som står på garnet. Har hørt at garnet tover mer når det får litt luft mellom maskene. Har strikket en veske nå av PT2 på pinner nr. 7, er veldig spent på å se om det kanskje ble altfor mye luft mellom maskene... Skal gi deg tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 31. mai 2005 #7 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har tovet tøfler, luer og votter strikket med pinnestørrelse 5, 6 og 7. Det kommer ikke nødvendigvis ann på pinnestørrelsen, men hvor mange masker som er lagt opp. Spør der du kjøper garnet, så kan de hjelp deg med å finne rett størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2005 #8 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg bruker litt større pinnestr. enn det som står på garnet. Har hørt at garnet tover mer når det får litt luft mellom maskene. Har strikket en veske nå av PT2 på pinner nr. 7, er veldig spent på å se om det kanskje ble altfor mye luft mellom maskene... Skal gi deg tilbakemelding! Det ble veldig passelig! Ikke hullete i det hele tatt, men tett og fint. (Det var glattstrikk.) Hvordan har det gått med tovingen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 8. juni 2005 #9 Del Skrevet 8. juni 2005 Det ble veldig passelig! Ikke hullete i det hele tatt, men tett og fint. (Det var glattstrikk.) Hvordan har det gått med tovingen din? Så flotte vesker du lager ! Kan jeg få spørre om to ting ? Hvor store (eller små) er de ? Og klarer du å selge noen av dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2005 #10 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei! Takk for kompliment! Har akkurat startet med salg, så jeg har bare solgt et par stykker foreløpig (på spesialbestilling). Men jeg er som sagt helt i startfasen, satser på at det tar seg opp! De varierer i størrelse fra 10*10 til 30*30 cm omtrent. De fleste er rundt 20 cm høye. Har laget noen flere nå som skal legges ut, og ja - jeg har tenkt å legge ut størrelsene på veskene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå