Gå til innhold

Finne en seriøs ekte mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man da også bruke begrepet ekte kvinne?

Anonymkode: ac6f9...ea4

Ja, hvorfor ikke? Det er bare du som legger noe i det begrepet selv, det kan ha en helt annen betydning for noen andre.

Anonymkode: bf706...97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 10/13/2019 at 12:41 PM, Cinnamondiva said:

Vel, ingen spesielle som flørter

Ingen du gir en sjanse som flørter sier incel stemmen i meg 😂

Skrevet

Vær seriøs og ekte selv, og fremstå som en person å respektere. 

Jeg har aldri hatt problemer med useriøse menn. Heller tvert imot egentlig. Jeg er tydeligvis kjerring-materiale. 

Sterk, selvstendig, lett å prate med og oppfører meg ordentlig (selv om jeg også liker å tulle og har lett og flørtende tone i starten), har mange interesser og kan snakke om mye forskjellig (lytter også interessert i det jeg ikke kan noe om), kler meg feminint og pent (gjerne sexy, men med stil), ler og smiler mye, men kan også lytte og ha de seriøse samtaler, glimt i øyet og varmblodig, men har aldri hatt sex med noen før jeg følte meg klar for det. Har da vært trygg og leken i situasjonen, og aldri redd for å "bli brukt for sex", fordi jeg har ønsket det selv, uansett hvordan det vil utvikle seg videre. 

Jeg tikker så tydelig av på sjekkpunkter de seriøse menn, og avviser fort menn som ikke når opp, at det aldri har vært et problem å finne de seriøse menn. Menn tar meg seriøst og respekterer meg, synes det er hyggelig å være med meg og anser meg tydeligvis som en de kan være stolt av å presentere for familie og venner. 

Har følt det som et større problem at det alltid må være meg som sier "Dessverre, jeg føler ikke at du og jeg passer så godt sammen", og at de ikke alltid har forstått det, og jeg må forklare hvorfor jeg mener det. Synes seriøst det burde holde at det ikke føltes riktig for meg. Hvem vil egentlig ha en kjæreste som ikke føler at det er riktig mellom dere? Har man først fått den følelsen så forsvinner den neppe ved å dra det ut i et lengre forsøk. Finnes det ingen gnist, eller har man oppdaget ting som virkelig ikke klaffer, så hjelper det ikke å dra det ut eller gi det mer tid. 

Jeg har ofte følt at jeg er mer mannen når jeg relaterer meg til KG fremstilling av dating-, sex- og singellivet, og jeg har ofte vært glad for at jeg er kvinne.

Som kvinne er jeg aldri blitt kalt player eller fått høre at jeg har lurt eller brukt noen når jeg ville avslutte et forhold. Selv ikke om jeg gjorde det etter sex. Selv ikke om jeg gjorde det på grunn av sex heller. Var det tydelig at vi ikke passet sammen seksuelt, så var det ingen som mente at jeg hadde brukt dem for sex, og at det kun hadde vært det jeg var ute etter. 

Det er lov å dumpe folk når man finner ut at vedkommende ikke er den rette. For menn også! Det er til og med bra at ting avsluttes når det ikke er det rette, og selv om det er surt å bli dumpa så er det en del av det å jakte på kjærligheten. Da var det ikke den rette, for var ikke du den rette for dem, så er heller ikke de den rette for deg. 

Og ja, det er verdt å lete etter kjærligheten. Man må bare forstå at det ikke er noe galt med deg dersom det viser seg at det ikke klaffer. Å møte folk, bli kjent, teste hverandre innebærer også å velge bort dem som ikke passer. 

Takk og lov for at jeg er kvinne, og ikke har blitt ansett som slem når det viste seg å ikke være riktig. Slik blir det ofte... men til slutt finner man jo den som gjorde det verdt å bli skuffet noen ganger. 

Anonymkode: ae09a...599

Skrevet
På 13.10.2019 den 4.48, Cinnamondiva skrev:

Hei hvilken side finner man dn seriøs ekte mann? Som faktisk ønsker et seriøst forhold?

Jeg fant min på byen. Alt er mulig.

Anonymkode: 0a381...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...