Cinnamondiva Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Hei hvilken side finner man dn seriøs ekte mann? Som faktisk ønsker et seriøst forhold? 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Bare se på de gutta du friendzona. Der kan jeg love deg er mange gode menn. Anonymkode: 95d90...519 11
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Møtte kjæresten på sukker. Vi var begge på tinder også, men matcha ikke der. Var personlighetstesten på sukker som gjorde meg interessert. Anonymkode: ffaed...bc7 2
Gjest Familytree Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 På hver datingsiden, men du må stille de riktige spørsmålene🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare se på de gutta du friendzona. Der kan jeg love deg er mange gode menn. Anonymkode: 95d90...519 Ikke alle mindre attraktive menn er fantastiske ektefeller. Som er noe litt anna enn å være en god mann. Anonymkode: ccf83...2a7 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 Bli en ''tradisjonell'' kvinne, da kommer de nok i kø. Anonymkode: bf706...97e 4
Egenskap Skrevet 13. oktober 2019 #7 Skrevet 13. oktober 2019 4 timer siden, Cinnamondiva skrev: Hei hvilken side finner man dn seriøs ekte mann? Som faktisk ønsker et seriøst forhold? Ingen sider. Men noen du våger å bli kjent med der du bor. Hvem flørter med deg og du avviser? 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 Hehe skrevet midt på natta en lørdag 🙂 Noen som ble skuffa på byen? De aller fleste damer har tilbud fra masse forskjellige menn. Men ikke alle tilbud er om forhold naturligvis. Vær bevisst på hvem du faktisk har sjans på for forhold. Hvis kun sex ikke er nok må du være realistisk og ærlig med deg selv. Anonymkode: d9647...e44
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #9 Skrevet 13. oktober 2019 De finnes dessverre ikke. Anonymkode: 58bf6...1b9 3
Bamseklemmer Skrevet 13. oktober 2019 #10 Skrevet 13. oktober 2019 6 timer siden, Cinnamondiva skrev: Hei hvilken side finner man dn seriøs ekte mann? Som faktisk ønsker et seriøst forhold? Det mysteriet kan ingen svare på, det samme spørsmålet stilt meg selv om kvinner. Tror du har større sjanse for å finne dem på gata, hvis du er så heldig å bo i en by. Bor man lengre unna, må man benytte seg av sider eller datingapper. Kombinasjon jobb og flytting er vel det største utfordringen. Men går man for de jordnære og de med omsorg, kommer du iallefall nærmere ekte saker😛 1
Bamseklemmer Skrevet 13. oktober 2019 #11 Skrevet 13. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte kjæresten på sukker. Vi var begge på tinder også, men matcha ikke der. Var personlighetstesten på sukker som gjorde meg interessert. Har prøvd sukker og personlighetstesten, men den fungerer ikke for meg. Match betyr jo likhet, jeg synes på noen felt bør man utfylle hverandre. Ting jeg ikke liker, liker hun, og motsatt. Så match er jeg ikke så fan av😛
Cinnamondiva Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter #12 Skrevet 13. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe skrevet midt på natta en lørdag 🙂 Noen som ble skuffa på byen? De aller fleste damer har tilbud fra masse forskjellige menn. Men ikke alle tilbud er om forhold naturligvis. Vær bevisst på hvem du faktisk har sjans på for forhold. Hvis kun sex ikke er nok må du være realistisk og ærlig med deg selv. Anonymkode: d9647...e44 Nei får nok av tilbud ihvertfall om sex. Men er bare mer klar for litt mer dating og noe mer seriøst
Cinnamondiva Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2019 3 timer siden, Egenskap skrev: Ingen sider. Men noen du våger å bli kjent med der du bor. Hvem flørter med deg og du avviser? Vel, ingen spesielle som flørter 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #14 Skrevet 13. oktober 2019 7 hours ago, Cinnamondiva said: Hei hvilken side finner man dn seriøs ekte mann? Som faktisk ønsker et seriøst forhold? "Ekte mann? Serios folk bruker ikke sånn begrep. Sier mer om deg enn om andre... Anonymkode: 6d753...e9c 2
Egenskap Skrevet 13. oktober 2019 #15 Skrevet 13. oktober 2019 Akkurat nå, Cinnamondiva skrev: Vel, ingen spesielle som flørter Da får du finne en som du liker, hvorfor vente? og hvorfor belaste deg igjennom en uekte internett profil.
Cinnamondiva Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter #16 Skrevet 13. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Ekte mann? Serios folk bruker ikke sånn begrep. Sier mer om deg enn om andre... Anonymkode: 6d753...e9c Øh, jo man kan bruke det begrepet. Mener ikke noe vondt med det. Er jo bare en talemåte jo. Du trenger ikke å være frekk og spydig her altså for det sier ihvertfall mer om deg
Cinnamondiva Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter #17 Skrevet 13. oktober 2019 3 minutter siden, Egenskap skrev: Da får du finne en som du liker, hvorfor vente? og hvorfor belaste deg igjennom en uekte internett profil. Er noen ganger litt enklere å finne en date fra en nettside bare. Hadde datet en som jeg fikk følelser for men han ville ha en pause . Får håpe han finner ut av ting.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #18 Skrevet 14. oktober 2019 På 13.10.2019 den 4.48, Cinnamondiva skrev: Hei hvilken side finner man dn seriøs ekte mann? Som faktisk ønsker et seriøst forhold? Sosiale medier er vel egentlig ikke til for å finne "den store kjærligheten" og så flytte sammen. For eksempel TInder eller lignende opplegg, er vel mest for å vise seg frem og de "flotte" livene deres... Anonymkode: 82b9e...c49
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #19 Skrevet 14. oktober 2019 Om du vil ha en slik mann må du stjele han fra en annen kvinne. Anonymkode: ac6f9...ea4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #20 Skrevet 14. oktober 2019 På 13.10.2019 den 12.44, Cinnamondiva skrev: Øh, jo man kan bruke det begrepet. Mener ikke noe vondt med det. Er jo bare en talemåte jo. Du trenger ikke å være frekk og spydig her altså for det sier ihvertfall mer om deg Kan man da også bruke begrepet ekte kvinne? Anonymkode: ac6f9...ea4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå