Gartnerinna Skrevet 12. oktober 2019 #1 Del Skrevet 12. oktober 2019 Hva slags materiale brukere dere som laget forskjellige figurer? Jeg har tidligere prøvd ut leire og fimo.. Når jeg var liten fant jeg blåleire i naturen, som jeg lagde pingviner av, og dekorerte med maling. Sånne småe pyntegjenstander som jeg ga bort i julegave til familien. Nå har jeg lyst til å prøve, og kanskje gi bort noe til jul igjen 🙈. Men jeg aner ikke hvor man får tak i leire/andre materialer, eller hva slags materiale som er best. Har googla men blir ikke klok. Er det noen som har noen råd, tips eller erfaringer å dele? P. S: jeg liker å tegne/male mennesker fra før av, så det hadde vært kult å prøvd og laga noen nisser, alver, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 13. oktober 2019 #2 Del Skrevet 13. oktober 2019 Du får nok både ulike materialer og tips til hva som passer til ulike formål i en hobbyforretning, vil jeg tro. Et apropos til det å gi bort selvlagde pyntegjenstander til jul - jeg vil foreslå at du forsikrer deg om at mottakerne kunne tenke seg å få slikt i julegave. Du lager helt sikkert kjempefine ting, men folk er forskjellige og har ulik smak. Selv er jeg f.eks. ikke så glad i pyntegjenstander, men vil heller ha hjemmelagde gaver jeg kan bruke eller spise/drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Del Skrevet 13. oktober 2019 Trolldeig? Anonymkode: bb460...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gartnerinna Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2019 På 13.10.2019 den 0.05, Gartnerinna skrev: Hva slags materiale brukere dere som laget forskjellige figurer? Jeg har tidligere prøvd ut leire og fimo.. Når jeg var liten fant jeg blåleire i naturen, som jeg lagde pingviner av, og dekorerte med maling. Sånne småe pyntegjenstander som jeg ga bort i julegave til familien. Nå har jeg lyst til å prøve, og kanskje gi bort noe til jul igjen 🙈. Men jeg aner ikke hvor man får tak i leire/andre materialer, eller hva slags materiale som er best. Har googla men blir ikke klok. Er det noen som har noen råd, tips eller erfaringer å dele? P. S: jeg liker å tegne/male mennesker fra før av, så det hadde vært kult å prøvd og laga noen nisser, alver, etc. På 13.10.2019 den 18.17, Roci skrev: Du får nok både ulike materialer og tips til hva som passer til ulike formål i en hobbyforretning, vil jeg tro. Et apropos til det å gi bort selvlagde pyntegjenstander til jul - jeg vil foreslå at du forsikrer deg om at mottakerne kunne tenke seg å få slikt i julegave. Du lager helt sikkert kjempefine ting, men folk er forskjellige og har ulik smak. Selv er jeg f.eks. ikke så glad i pyntegjenstander, men vil heller ha hjemmelagde gaver jeg kan bruke eller spise/drikke. Selfølgelig tenkte jeg å gi dem til folk jeg vet liker "nips". Og her jeg bor er det ingen hobbybutikk- bare garnbutikker, europris, nille osv.. Jeg tenkte mere i rettning nettbutikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gartnerinna Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 20. oktober 2019 På 13.10.2019 den 18.25, AnonymBruker skrev: Trolldeig? Anonymkode: bb460...6cf Det blir for teksturerert.. Er ute etter et glattere materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå